Se olisi fiksu investointi. Meren ali menevää tunnelia ei saa ankkurilla katkaistua.
Ihme ettei kukaan ole tätä aikaisemmin keksinyt.
Tunneli Suomesta Viroon
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Ei olisi. Turvallisuusriski. Venäläiset marssisivat tunnissa Suomeen.
- Anonyymi00002
Tunneli siis Viroon, ei Venäjälle. Venäjälle päästään jo nyt maita pitkin.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
lopeta satuillu pietarin-tiltu ruplapersu ja mene töihin
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
lopeta satuillu pietarin-tiltu ruplapersu ja mene töihin
Jaa, oletkin Pietarin tiltu ja suutuit siksi.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Baltia valloitetaan kohta.
- Anonyymi00005
Meressä sijaitsevan tunnelin räjäyttäminen (esim. poistotarkoituksessa) vaatii tarkkaa suunnittelua, jossa huomioidaan vedenpaine, ympäröivä kallioperä ja ympäristövaikutukset. Käytännössä räjähteet sijoitetaan kallioon porattuihin reikiin, joilla murretaan tunnelin kattorakenteet ja vesi päästetään tulvimaan tilaan hallitusti.Poraus ja panostus: Kallioon porataan räjähdysreikiä, jotka täytetään tehokkaalla räjähdysaineella (kuten louhintadynamiitilla tai emulsioräjähdysaineilla).Veden eristäminen: Jos tunnelissa on vettä, panokset ja tulilangat on eristettävä tiiviisti vesitiiviillä suojuksilla.Ajoitus ja sarjoitus: Räjäytykset laukaistaan mikrosekunnin viiveillä, jotta kalliomassa saadaan murenemaan mahdollisimman pieneksi ja hallitusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651424
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
- 112473
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15470- 25463
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus45446