"Ei ole väliä oletko haavoittunut, sairas, rampa, kuinka vanha olet tai mitä sukupuolta olet – sinun on mentävä puolustamaan isänmaata."
Venäläinen propagandisti Solovjev vaatii erityisten ilmapuolustus- ja itsepuolustusyksiköiden perustamista Venäjälle, jotka koostuvat sairaista, naisista ja lapsista.
Loistavaa!
Solovjevilla hyviä ideoita
22
102
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Tuskin tuo onnistuu, jos Ukrainassa eivät saaneet 5 miljoonaa tervettä oikeassa iässä olevaa kansalaista pidettyä maassa edes maanpuolustuksellisiin velvoitteisiin vedoten.
Ja myös vanhuksista, sikäli kuin niitä siinä maassa hengissä on eliitin ulkopuolella.
- Anonyymi00002
Samanlainen pell ku Peskov ja Medev ja Zaharova ja Lavrov ja Igori Pietarista täällä. Sokeasti ropakantaa ne heittää silmät kiiluen ja suu kuolaa valuen saarnaa sitä heidän ropakantaa. Sokeasti uskoen omia ideoitaan. Ihanku Hitlerin nazi en ja kommunistien sokeaa uskoaan saarnaten. Ja kaikki perustuu mongolien sekajätteen jälkeläisiä vaivaavsta hulluuteen. Ja sehän juuri erottaa noi meistä. Sillä eihän ne edes ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan. Igori kerropas nyt eikö näin juuri ole.??
- Anonyymi00003
Odottavat siellä Puten lätissä samaa ja opittuja metodeja Vanneseen konferenssin periaatteista 1934 Sisarpuoleensa periaateista Hitlerin Saksata joita sisar puolue Moskovassa noudatti. Vammaiset vanhukset ja sairaat tapettin. Nyt Putte& Co tapattaa ne lihamyllyssä. Nazit on vaan nazeja tuolla puolen rajaa Moskovassa
- Anonyymi00004
Miksi Solovjev ei itse ole Ukrainassa tykinruokana? Pappahan on vanha ja jutuista päätellen jollain muotoa sairaskin, joten mitä väliä?
- Anonyymi00005
Ei se ehdi solottamiseltaan
- Anonyymi00006
Kuolon kouristeluihin voisi verrata.
Kun haavoittuneita, sairaita, rampoja, vanhuksia ja naisia tarvitaan jo sotaan Ukrainaa vastaan, niin kuinka Solovjevin mainostama Berliinin valtaus onnistuisi?
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Ehkä hänkin uskoo Jeesuksen saapuvan auttamaan Venäjän voittoisaa armeijaa?
Taitaa Solovjov olla juutalainen.
- Anonyymi00007UUSI
Sopivaa ns ,tykinruokaa . Näin siivotaan tilastot .
- Anonyymi00008UUSI
Miten ihmeessä noin kielitaidottomia?
1. Idean esittäjänä senaattori Kondratjev eikä Solovjov.
2. Ei "sinun on mentävä" vaan "jokaisella on oikeus".
3. Ei vapaa pääsy rintamalle vaan oikeus osallistua paikalliseen ilmapuolustukseen ja -valvontaan vapaaehtoisina sukupuolesta, iästä ym. huolimatta.
Sama käytäntö jokaisessa maassa.
Myös lottehin taisi kelvata rampoja.
https://yle.fi/a/74-20197322 - Anonyymi00009UUSI
Solovjov voi itse mennä sotimaan länkytyksen sijaan, ei kai siellä pysyvä aivovamma haittaa.
- Anonyymi00010UUSI
Kuvat suurkaupunkien kaduilta Venäjällä näyttävät nuorien miehien paljouden. Eikö heitä uskalleta viedä rintamalle. Ehkä vankiloissa, mielisairaaloissa...ja vastaavissa on vielä tykin ruokaa, ettei eliitin lapsia huoli viedä.
- Anonyymi00011UUSI
Solovjev haluaa siis Solovjev Volksturmin?
Kuvastaa hyvin kuinka Venäjällä ei ihmishengellä ole mitään arvoa ei ole koskaan ollut - Anonyymi00013UUSI
Solovjev on niin vetoava.
- Anonyymi00014UUSI
44.Div kirjoitti:
Vai olisko paremminkin, junan perässä, nilkoista vedettävä?. :-)
Jatkosodan aikana suomalaisen propagandan parhaimpia O. Paavolainen. Kun vertaa nykytasoon.. Kirjoittelet jatkuvasti ja olet häpeäksi, propagandan pohjasakkaa. Oletan, että samoja terveisiä Pietarista, siellä tunnustetaan, jos vastapuolen propaganda huomion arvoista.
- Anonyymi00015UUSI
Solovjev vaikuttaa olevan syntynyt tv-ruutuun, huomattava ruutukasvo, runsaimmin palkittu luultavasti
- Anonyymi00016UUSI
Solovjovin aikaisempi mökki Italiassa. Nykyään lienee myytynä, ei tiedä, onko spagetteihin luottamista.
- Anonyymi00017UUSI
Solovjovin ja muiden putlerin sylikoirien kakarat asuvat Euroopassa kalleimmilla asuntoalueilla. Johtopäätöksiä?
- Anonyymi00018UUSI
Toppahousut ihailevat länttä. Siitä on kysymys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568