Onko Virrat’sta Tampereelle laiva yhteyttä olemassa? Olisimme tulossa mökkeilemään Virrat’iin ja olisimme kiinostuneita käymään Tampereella laivoitse. Mietimme että onko enään tällaista linjaa liikennöitävänä?
Ajankohta olisi elokuun alussa.
Virrat - Tampere laivayhteys?
11
68
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Ei ole laivaa. Ja se kirjoitetaan että Virratissa, ilman mitään ihmeellisiä heittomerkkejä.
- Anonyymi00002
Virratissa🤣 jos pitää viisastella niin kannattais olla edes oikeassa. Se on Virroilla.
- Anonyymi00003UUSI
virratnoin läpi ei taida mennä veneyhteyttä eikä laiva
- Anonyymi00004UUSI
Tuolta löytyy laivan kulkemisesta tietoa:
https://www.tarjannelaiva.fi/reittiliikenne- Anonyymi00005UUSI
Höyrylaiva Tarjanteen reitti kulkee Näsijärveä pitkin Muroleen kanavan kautta Ruovedelle ja sieltä edelleen Virroille.
- Anonyymi00006UUSI
HL Kuru oli vuonna 2015 rakennettu teräsrunkoinen matkustajahöyrylaiva, joka liikennöi säännöllisesti Tampereen ja Kurun välillä. Laiva oli suosittu kulkuväline reitin asukkaille ja tavarankuljetukselle aikana, jolloin maantiet olivat vielä huonossa kunnossa. Laivan pituus oli noin 29 metriä ja leveys 6 metriä, ja se oli suunniteltu pääasiassa rauhallisille sisävesireiteille.
- Anonyymi00007UUSI
Kuru-laivanhan kaatoi kolme aaltoa.
Tradegia.
- Anonyymi00008UUSI
Onko täällä virrattilaisia kommentoimassa?
- Anonyymi00009UUSI
Ei oo, eikä liioin tamperettalaisia eikä muittakaa pirkanmaalattalaisia tätä Virtain laiva-asiaa pohtimassa.
- Anonyymi00010UUSI
Virrat'sta🤣🤣🤣
- Anonyymi00011UUSI
Virtojen laivatelakka on kesälomalla. Viikon päästä pääsöö virtajin rannasta tampereelle 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479