mutta mies ei saa sanoa "kävin naiseni kanssa", tästä tulee vaikutelma että on vaimon hakkaaja mies tai sovinistinen?
tekoäly:
Nainen: “Kävin mieheni kanssa kaupassa.” → neutraali, tavallinen.
Mies: “Kävin naiseni kanssa kaupassa.” → kuulostaa joko leikilliseltä tai hieman erikoiselta.
Useimmat miehet sanoisivat:
“Kävin vaimoni kanssa.”
“Kävin tyttöystäväni kanssa.”
“Kävin kumppanini kanssa.”
Nainen voi sanoa, kävin mieheni kanssa
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Missä kävit?
- Anonyymi00002
Joskus meillä vihittiin mieheksi ja vaimoksi... se on varmaan sen perua
Jos nainen sanoo, kävin kaupassa aviomieheni kanssa, voi tulla epäily että ai siis, onko muitakin ehdokkaita.
Kerran yksi tuntemani kaappihomo kertoi viettäneensä loman naisen kanssa mökillä.
Kuuntelin sujuvasti.
Mutta usein kuulen sanottavan, että parempi puoliskoni, kun puhutaan vaimosta. - Anonyymi00003
Naiset itäsuomeen ja miehet länsisuomeen ja suomi keskeltä poikki?!
- Anonyymi00004
Kaikki naiset on aatamin vasemmasta kylkiluusta ja miehet on luomakunnan kruunuja.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kaikki naiset on aatamin vasemmasta kylkiluusta ja miehet on luomakunnan kruunuja.
1.Moos. 3:22 Ja Herra Jumala rakensi vaimon siitä kylkiluusta, jonka hän oli ottanut miehestä, ja toi hänet miehen luo.
- Anonyymi00006
Mutta mies voi sanoa toiselle miehelle "kävin naisesi kanssa..."
- Anonyymi00007
Naiset on tehty kierrätysmateriaalista. Ei ihme!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601522Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291190Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52690
- 46685
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568