Kun jeesustelee Eduskunnassa hallihankkeesta ja sen tukemisesta. Kyllä naurattaa että Keskustan puheenjohtajaa haastatellaan rakenteelliseen korruptioon liittyvissä jutuissa sillä eikös juuri Antti Kaikkonen itse kankiaikoinaan ihan tuomittu korruptiosta ja varojen väärinkäytöksestä nuorisosäätiöön liittyen? Vai eikö Antti Kaikkosen saamasta korruptio ja lahjontatuomiosta saa keskustan palstalla keskustella? Kaikkonen ei ainakaan itse tykkää että asiasta muistutetaan.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
" sitä tikulla silmään ... " jatka siitä itse...
- Anonyymi00002
Eli kepun palstalla ei kepulaisen omista korruptio- ja rötöstapauksista saa keskustella?
Tässä tapauksessa puheenjohtaja Antti Kaikkosen saamasta tuomiosta. Hänethän tuomittiin viiden kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen luottamusaseman väärinkäytöstä. Tuomio liittyi hänen toimintaansa Nuorisosäätiön puheenjohtajana, jolloin säätiö jakoi sääntöjensä vastaisesti vaalirahoitusta. - Anonyymi00018
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eli kepun palstalla ei kepulaisen omista korruptio- ja rötöstapauksista saa keskustella?
Tässä tapauksessa puheenjohtaja Antti Kaikkosen saamasta tuomiosta. Hänethän tuomittiin viiden kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen luottamusaseman väärinkäytöstä. Tuomio liittyi hänen toimintaansa Nuorisosäätiön puheenjohtajana, jolloin säätiö jakoi sääntöjensä vastaisesti vaalirahoitusta.Ei mielellään keskusteltaisi niistä, monelle tulee paha mieli ja nykyinen syyttely narratiivi menee pilalle.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei mielellään keskusteltaisi niistä, monelle tulee paha mieli ja nykyinen syyttely narratiivi menee pilalle.
Niin se on kyllä ikävää miten faktoilla pilataan niin monta hyvää juttua.
- Anonyymi00003
Eikö puolueenjohtajan pitäisi olla nuhteeton kansalainen? Eikös Suomen perustuslaissa sanota että ministerin pitää puhteeton ja rikkeetön?
No nyt kepua johtaa sitten korruptiotuomion saanut mies. Ei kovin nuhteentonta toimintaa sellainen minun mielestäni?- Anonyymi00019
Kaikkonen on nuhteettomin keskustalainen ja siksi puheenjohtaja.
- Anonyymi00004
Kaikkonen on tunnettu korruptio-rikollinen. Vanhanen samoin, tai Vanhasen Nuorisosäätiön rahat meni natinatiin ja uunipottuun.
- Anonyymi00005
Kaikkonen määrättiin maksamaan 30 000 euroa Nuorisosäätiölle ja ne hän on maksanut jo v 2013.
- Anonyymi00009
Lista on muistissa, joten sen levittäminen on helppoa muualla, koska persutrolli sen kuitenkin poistattaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kaikkonen määrättiin maksamaan 30 000 euroa Nuorisosäätiölle ja ne hän on maksanut jo v 2013.
Ne ulosmitattiin Kaikkoselta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ne ulosmitattiin Kaikkoselta.
Älä valehtele.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaikkosen-nuorisosaatio-korvaukset-pian-kuitattu/2053148
- Anonyymi00006
Miksi itkette vasuri-demarit ? Kuin pehmeät olisi huosussa. Korruptiopaska.
- Anonyymi00010
Pankkomajurilla on "huosut"? Khihihihiiii.....
- Anonyymi00012
Älkää tehkö niinkuin minä tein... AK
- Anonyymi00015
Noin 20 % persukansanedustajista tuomio.
Älkää tehkö niin kuin me teemme... persut - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Noin 20 % persukansanedustajista tuomio.
Älkää tehkö niin kuin me teemme... persutMitä sie persuista täällä keskustan palstalla selität? Varsinkin kun aiheena on Kanki-Kaikkosen rötöstuomiot ja se miten tekopyhää rötösmiehen on jeesustella jostakin hallihankkeesta. Oli se halli sitten demarien Vantaan halli tai kokkareiden Helsingin puutarha-areena.
- Anonyymi00017
Jumanauta, keskustalainen mainittu keskustan palstalla.
Ihmeiden aika e sittenkään ole ohi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606