Mikä on raja jos saa humaltuneena nuoret olla.
Mihin olla yhteydessä.
Aikuiset, vanhemmat ei välitä..
Alaikäisiä humalassa
14
298
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Avaappa nyt vähän enemmän. Minkä ikäiset nuoret? Missä se kännää, kotona, kylillä, ym.?
- Anonyymi00002
Siitä voi tehdä lastensuojeluun ilmoituksen, he tutkivat asian ja ottavat vanhempiin yhteyttä. Lastensuojeluviranomaisen velvollisuus on puuttua asiaan, kun saavat ilmoituksen.
- Anonyymi00003
Muisteleppa omaa nuoruuttasi, kännissä oli alaikäiset, samoin omat lapsesi, ei tietenkään ole suotavaa, mutta näin se on aina ollut ja aina tulee olemaan!
- Anonyymi00004UUSI
Ei olla oltu kersana kännissä. Eikä oo omia kersoja.
N 14 ja 15 v arvio - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei olla oltu kersana kännissä. Eikä oo omia kersoja.
N 14 ja 15 v arvioNo jatketaanpa sitten kun oot saanut joltain pesää/keppiä ja saanut itsellesi jälkikasvua.
Tällä hetkellä olet lähinnä katkerana ikkunasta kyttäävä, todellisuudesta vieraantunut kyylä.
- Anonyymi00008UUSI
Eilöhän ihan soitto poliisille riitä, saavat kyllä iät ja muut henkilötiedot selville ja hoituu myös tuo lastensuojelupuoli jos sille tarvetta. Mutta jos ei noista ole itselleen tai ympäristölle vaaraa tai haittaa niin tervettä järkeä voi käyttä milloin syytä soittaa ja milloin ei.
- Anonyymi00009UUSI
No näitä kyyliä kyllä piisaa.
- Anonyymi00011UUSI
Niin piisaa, etenkin meillä näitä lapsettomia sekopäitä koko pitäjä täynnä.
Eipä ihme että perheelliset nostaa kytkintä.
- Anonyymi00012UUSI
Totta on kuitenkin se että nuorten alkoholin käyttö on vähentynyt todella paljon myös Ähtärissä.
- Anonyymi00016UUSI
Käyppä viikonloppuna Rantapuistossa tai ent. sokkarin takana. Onko vähentynyt??? On Mömmön käyttäjia tantereella.
- Anonyymi00013UUSI
Kasvatuksessa voi myös huomioida tällaisen riskin... Päät pois peräaukosta ja kasvatuksellisesti pari annosta nautitte oman pienokaisen kanssa kotona jo... Ikä ja kehitystaso huomioiden tietenkin...ei oo enää kivaa salaa törpötellä, kun kokeiltu kotona jo on. Ja jos joku tätä kehotusta karsastaa, kannattanee kävästä ulkomailla katsomassa perheiden ruokailuhetkiä, missä jo ruokien valmistukseen viiniä tai sidukkaa käytetään saati sitten ruokajuomana viinejä tm alkoholia tarjoillaan!
- Anonyymi00014UUSI
Ropottiko niitä tuo.
Monen lapsen perhehelvetti on juovat vanhemmat - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ropottiko niitä tuo.
Monen lapsen perhehelvetti on juovat vanhemmatOnneksi ei robotti kuitenkaan vielä alkoholia kuljeta
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onneksi ei robotti kuitenkaan vielä alkoholia kuljeta
Ei oo muuttunut sahan ranta.
Eikä kampinmäki.
Joskin nuorempia kännääjiä kuin aijemmin...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522