en vaan pysty elämään tämän nykyisen elämäni kanssa tämä on siis niin hirveää ei voi tehdä mitään kuollut lahna makaa tässä näin
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
ei kiinnosta mikään eikä kukaan konkreettisella tasolla enään
- Anonyymi00002
pää ei meinaa antaa periksi sitä että jätän nuo pärjäämään muuten lähtisin heti
- Anonyymi00003
Minusta sun ei tarvi huolehtia yhtään. Oman pääsi kun hoidat, se riittää!
- Anonyymi00004
Kun jätät muut asiat muiden hoidettavaksi, ja hoidat vain itseä. Se vapauttaa energiaa itsestä huolehtimiseen. Se on nyt kaiken alku. Rytmiä, terveellistä syötävää ja liikuntaa, lepoa. Kaikki ylimääräinen stressi pois.
- Anonyymi00024
Jättää muiden hoidettavaksi? Ka niinhän tässä tulee käymään. Pike sivun laidasta
- Anonyymi00026
Ei minulla ainakaan ole sellaista tukiverkostoa, että voisin hoidattaa asiani toisten kautta. Jotain pientä apua voin pyytää, mutta en mitään isoa. Olen vammaisen läheisen ainoa ihminen, joka pitää hänestä ja hänen asioistaan huolta. Ei ole muita. Muutenhan voisin heittää repun selkään ja lähteä taakse katsomatta maailmalle, ainakin joksikin aikaa. Vähintään jonkinlaista pientä lomaa ja irtiottoa tarvitsisin.
- sivutyyppi
- Anonyymi00005
ei vaan jaksa enää edes yrittää
- Anonyymi00006
Siltä voi tuntua, kaikki tunteet hyväksyttyjä. Tarkkaile mieltäsi, sieltä voi välillä valokin pilkahtaa jostain. Se on askel eteenpäin, kun huomaat sen.
Yritä olla jäämättä tunteisiin kiinni. Se on vaikeaa aluksi, mutta kun sen oppii, oot aika vahvoilla jo. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siltä voi tuntua, kaikki tunteet hyväksyttyjä. Tarkkaile mieltäsi, sieltä voi välillä valokin pilkahtaa jostain. Se on askel eteenpäin, kun huomaat sen.
Yritä olla jäämättä tunteisiin kiinni. Se on vaikeaa aluksi, mutta kun sen oppii, oot aika vahvoilla jo.Yritä löytää huumoria tilanteestasi. Se auttaa, kun itselleen nauramisen oppii!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Yritä löytää huumoria tilanteestasi. Se auttaa, kun itselleen nauramisen oppii!
Itselleen nauraminen vahvistaa itsetuntoa
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Yritä olla jäämättä tunteisiin kiinni. Se on vaikeaa aluksi, mutta kun sen oppii, oot aika vahvoilla jo.kai tajuat että tuo on ihan höpötystö mun laiselle yksinöiselle suorittajalle
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Itselleen nauraminen vahvistaa itsetuntoa
Ajattele joka päivä sitä asiaa mikä sinussa on mielestäsi parasta, ja ole ylpeä siitä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
kai tajuat että tuo on ihan höpötystö mun laiselle yksinöiselle suorittajalle
Minäkin olen yksinäinen suorittaja ja silti teen tuota edelleen
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ajattele joka päivä sitä asiaa mikä sinussa on mielestäsi parasta, ja ole ylpeä siitä.
se jo menikin. se oli se tärkein minkä avulla jaksoin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
se jo menikin. se oli se tärkein minkä avulla jaksoin.
Löydät sä sen vielä
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Löydät sä sen vielä
Eli ajattele sitä vain, vaikka se ei enää tunneta herätä. Kyl jonkinlaisen tuntemuksen se voi kuitenkin välillä nostaa
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Löydät sä sen vielä
ei sitä enää löydä. se meni rikki.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
ei sitä enää löydä. se meni rikki.
Ymmärrän, mulki kävi niin silloin
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
kai tajuat että tuo on ihan höpötystö mun laiselle yksinöiselle suorittajalle
Trolli
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Trolli
Niin on mut tässä voi jakaa kaikille vinkkejä, koska täällä on näitä tyyppejä useita. Trolleihinkin voi vastata ja viestiä viedä eteenpäin, koska niitä voi joku lukea ja hyötyäkin parhaassa tapauksesssa
- Anonyymi00022
Koska on kateellinen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Koska on kateellinen.
Kuka? Kenelle?
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kuka? Kenelle?
Sille kuka makaa.Itse haluaisi maata muttei voi koska on niin tyhmä ettei osaa toimia siten miten mahdollistaa asiansa kuten haluaa.Jokainen aikuinen on vastuussa itse itsestään.
- Anonyymi00028
Samat sanat sulle yltä päivää apguben esityksissä itkevälle luuserille. T naiselta sellaisia terveisiä, että joku muu ratkaisu olisi jo lie paikallaan kuin larpata, että itsetuntovajareita aiheuttava henkilö olisi täällä surkeilemassa ja sillä tavalla tavoitettavissa
- Anonyymi00027
Muista että olet kahdelle ihmiselle kaikki mitä heillä on. Ja on maailmassa myös ihminen, joka rakastaa sinua naisena.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138897En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44657Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110573- 36542
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535- 62530
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34488Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää130486Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25462