Lapualla vastuunkantajat kantaavat vain potilasvuoteita pihalle,on aika antaa kuntalaisten päättä mihin verorahat käytetään
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Aina vaan jaksat haukkua väärää puuta, kunnissa ei näistä enää aikoihin ole päätetty, sote aluevaltuuston alaista hommaa.
- Anonyymi00002
Muistelin että eikös lapuan kirjastossa ole ollut jokin samantyyppinen äänestys/mielipire kysely, johon vastattiin äänestyslipulla kyllä vai ei,voisiko vaikka puolueeton L S-lehti järjestää sellaisen,jos hallitus kieltää sen kirjastossa niin voisihan ääni laatikon laittaa vaikka toimitukseen
- Anonyymi00003
Minä ainakin haluan Seinäjoelle, jos tarvitsen sairaalaa. Meidän on mitä pikimmin liityttävä Seinäjokeen, etten joudu Kauhavalle, Alajärvelle tai johonkin muuhun käpykylään.
- Anonyymi00004
Seinäjoella pitää omaistaan käyrä kattomassa taksilla,siellä parkkipaikat on maksullisia
- Anonyymi00005
Kauhavalla on aina tilaa Lapualaasille hoirettaville. Ja nyt kun hyvinvointialue rakentaa tänne meille myös 60 paikkaisen vanhusyksikön voi teirän vanhuksetki tulla viihtymään. Purran johtama VM laittaa selvitysmenettelysså kovalla kädellä kiinni terveysasemia, joten parin vuoden päästä myös vastaanotto on Kauhavalla. Olisko kannattanu aikoinaan rakentaa ajoissa uus TK eikä Kerkkää?
- Anonyymi00006UUSI
Siehän valehtelet kuin kokkeli vai 60 paikkainen vanhus yksikkö se on simpsiöllä jos sitä meinasit TSEPPELE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571480Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568