Äänestys vuoreosastosta

Anonyymi-ap

Lapualla vastuunkantajat kantaavat vain potilasvuoteita pihalle,on aika antaa kuntalaisten päättä mihin verorahat käytetään

6

70

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aina vaan jaksat haukkua väärää puuta, kunnissa ei näistä enää aikoihin ole päätetty, sote aluevaltuuston alaista hommaa.

• Anonyymi00002

Muistelin että eikös lapuan kirjastossa ole ollut jokin samantyyppinen äänestys/mielipire kysely, johon vastattiin äänestyslipulla kyllä vai ei,voisiko vaikka puolueeton L S-lehti järjestää sellaisen,jos hallitus kieltää sen kirjastossa niin voisihan ääni laatikon laittaa vaikka toimitukseen

• Anonyymi00003

Minä ainakin haluan Seinäjoelle, jos tarvitsen sairaalaa. Meidän on mitä pikimmin liityttävä Seinäjokeen, etten joudu Kauhavalle, Alajärvelle tai johonkin muuhun käpykylään.

• Anonyymi00004

Seinäjoella pitää omaistaan käyrä kattomassa taksilla,siellä parkkipaikat on maksullisia

• Anonyymi00005

Kauhavalla on aina tilaa Lapualaasille hoirettaville. Ja nyt kun hyvinvointialue rakentaa tänne meille myös 60 paikkaisen vanhusyksikön voi teirän vanhuksetki tulla viihtymään. Purran johtama VM laittaa selvitysmenettelysså kovalla kädellä kiinni terveysasemia, joten parin vuoden päästä myös vastaanotto on Kauhavalla. Olisko kannattanu aikoinaan rakentaa ajoissa uus TK eikä Kerkkää?

• Anonyymi00006
      UUSI

Siehän valehtelet kuin kokkeli vai 60 paikkainen vanhus yksikkö se on simpsiöllä jos sitä meinasit TSEPPELE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1480
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe