Laurista onkin ollut täällä paljon juttua. Tässä pääsee mies itse ääneen: https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/lehti/uskonnot-ovat-k18-kamaa-lapsia-pitaa-suojella-niilta/
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Tämäpä olikin aika valaiseva haastattelu.
Mietin tässä, että vaparien virallisissa teksteissä ei kannattane poiketa liikaa oikeinkirjoitussäännöistä tai yleisistä tavoista, vaikka ne ovatkin erinomainen tehokeino.
Ja vaikka itse kirjoitan jumalan ja raamatun pienellä. Ja nimet isolla alkukirjaimella.- Anonyymi00003
Suomalaisilla ei ole oikeutta pitää kiinni omasta historiastamme jonkun mielensäpahoittajan takia
Venäläisillä ja pakkoruotsittajilla on
jopa pakkokielenä tarpeeton pienkieli kouluissa
Nuorena hain akatemian tutkijanvirkaa - jonka sain - pitkällä kokemuksella
yliopistoluennoitsijana (= ilman pakkoruotsitodistusta, ällä + ylioppilaskirjoituksissa)
ja
akatemian sihteeri ilmoitti että hakemustani ei käsitellä kun ei ole kielitodistusta ruotsista (jota tutkija ei tarvitse) no sain sen hyvillä tiedoilla
lyön vetoa palaneesta puupennistä että Msalolla on se pakollinen nollatodistus
tyydyttävät tiedot Itse kirjoitan isoin kirjaimin ainakin Raamatun. Ja jos joku kysyy, niin erisnimi se on siinä missä Tuntematon sotilas tai Ankkalinna.
- Anonyymi00006
jori.mantysalo kirjoitti:
Itse kirjoitan isoin kirjaimin ainakin Raamatun. Ja jos joku kysyy, niin erisnimi se on siinä missä Tuntematon sotilas tai Ankkalinna.
Eikö olisi parempi ohjata Laurikin vapaa-ajattelijoiden virallisen linjan taakse eikä antaa hänen sooloilla, mikä ei ainakaan vapaa-ajattelijoiden imagoa nosta?
- Anonyymi00009
jori.mantysalo kirjoitti:
Itse kirjoitan isoin kirjaimin ainakin Raamatun. Ja jos joku kysyy, niin erisnimi se on siinä missä Tuntematon sotilas tai Ankkalinna.
Raamattu on toimitettu kokoelmateos, tai miten se nyt ilmaistaankin. Teoksen nimi kirjoitetaan isolla.
Pieni juttu tässä on se, että teos on joillekin jumalallinen, ja näin keskustelun tuoksinassa voi kertoa ettei pidä teosta itse sellaisena kirjoittamalla raamattu. Viralliset yhteydet ovat asia erikseen.
Jumala isolla taas nostaa kielen avulla tittelin erikoisasemaan. - Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eikö olisi parempi ohjata Laurikin vapaa-ajattelijoiden virallisen linjan taakse eikä antaa hänen sooloilla, mikä ei ainakaan vapaa-ajattelijoiden imagoa nosta?
No ei tuo hänen käytöksensä nosta hänen omaa imagoansakaan. Päinvastoin.
- Anonyymi00002
Msalo levittää jonkun tunnekuohuja
Voi arvata, että
aggressio tuollaisissa on usein testosteronin, kortisolin ja serotoniinin hormoniepätasapaino?
Ja se voi olla pitkäaaikainen ja johtaa impulsiivisuuteen ja alentuneeseen ärsytyskynnykseen eli koko elämän ajan riitelyyn ympäristön kanssa , meillä on Suomessa kuuluisia esimerkkejä etukäteen
mm. pihtivirtanen vuosikymmenien taistosta
Taistojen tiellä vokellus sopii meille ateisteille kuultavaksi popmusiikiksi
https://www.facebook.com/watch/?v=2011405756140534&vanity=suomipop - Anonyymi00004
Vaparit antavat palstatilaa tälle suvivirsimiehelle, jonka agenda ei Jorin mukaan kuulemma ole vaparien agenda. Ja Jori jakaa tätä vaparien palstaa, joka ei siis edusta vaparien agendaa.
Tätä on vaparien ”logiikka”. Ei ihme, ettei jäseniä tule. Eihän kukaan voi tietää, missä on mukana. Samaan aikaan kielletään ja myönnetään sama asia.- Anonyymi00008
Mäntysalo on heikoilla Valiitossa ja joutuu vielä sivuun kun liitto kuivuu uusi toiminta aktivoituu
Hän on sitonut paljon perheineen liittoon Sata kertaa toistettu jo, että va-liitto toivoo keskustelun selvästi laajenevan yhdestä laulusta/virrestä uskonnon asemaan koulussa ylipäänsä.
Lehdessä taas haastateltavan pitää päästä ääneen. Ja meillä on jäsenistössä erilaisia kantoja -- ei tämä on jehovantodistajat jossa hallintoelin määrää mitä mieltä pitää olla.
- Anonyymi00005
Hyvä!
- Anonyymi00007
Kiinnostava.
- Anonyymi00010
Hyvä.
- Anonyymi00011
Tsemppiä Laurille.
- Anonyymi00013
Outo jankuttaja koko Suvivirsimies!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261444- 1121176
- 1151055
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22827- 111812
- 112780
- 18450
- 36413
- 56402
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i89401