Laurista onkin ollut täällä paljon juttua. Tässä pääsee mies itse ääneen: https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/lehti/uskonnot-ovat-k18-kamaa-lapsia-pitaa-suojella-niilta/
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Tämäpä olikin aika valaiseva haastattelu.
Mietin tässä, että vaparien virallisissa teksteissä ei kannattane poiketa liikaa oikeinkirjoitussäännöistä tai yleisistä tavoista, vaikka ne ovatkin erinomainen tehokeino.
Ja vaikka itse kirjoitan jumalan ja raamatun pienellä. Ja nimet isolla alkukirjaimella.- Anonyymi00003UUSI
Suomalaisilla ei ole oikeutta pitää kiinni omasta historiastamme jonkun mielensäpahoittajan takia
Venäläisillä ja pakkoruotsittajilla on
jopa pakkokielenä tarpeeton pienkieli kouluissa
Nuorena hain akatemian tutkijanvirkaa - jonka sain - pitkällä kokemuksella
yliopistoluennoitsijana (= ilman pakkoruotsitodistusta, ällä + ylioppilaskirjoituksissa)
ja
akatemian sihteeri ilmoitti että hakemustani ei käsitellä kun ei ole kielitodistusta ruotsista (jota tutkija ei tarvitse) no sain sen hyvillä tiedoilla
lyön vetoa palaneesta puupennistä että Msalolla on se pakollinen nollatodistus
tyydyttävät tiedot Itse kirjoitan isoin kirjaimin ainakin Raamatun. Ja jos joku kysyy, niin erisnimi se on siinä missä Tuntematon sotilas tai Ankkalinna.
- Anonyymi00006UUSI
jori.mantysalo kirjoitti:
Itse kirjoitan isoin kirjaimin ainakin Raamatun. Ja jos joku kysyy, niin erisnimi se on siinä missä Tuntematon sotilas tai Ankkalinna.
Eikö olisi parempi ohjata Laurikin vapaa-ajattelijoiden virallisen linjan taakse eikä antaa hänen sooloilla, mikä ei ainakaan vapaa-ajattelijoiden imagoa nosta?
- Anonyymi00002UUSI
Msalo levittää jonkun tunnekuohuja
Voi arvata, että
aggressio tuollaisissa on usein testosteronin, kortisolin ja serotoniinin hormoniepätasapaino?
Ja se voi olla pitkäaaikainen ja johtaa impulsiivisuuteen ja alentuneeseen ärsytyskynnykseen eli koko elämän ajan riitelyyn ympäristön kanssa , meillä on Suomessa kuuluisia esimerkkejä etukäteen
mm. pihtivirtanen vuosikymmenien taistosta
Taistojen tiellä vokellus sopii meille ateisteille kuultavaksi popmusiikiksi
https://www.facebook.com/watch/?v=2011405756140534&vanity=suomipop - Anonyymi00004UUSI
Vaparit antavat palstatilaa tälle suvivirsimiehelle, jonka agenda ei Jorin mukaan kuulemma ole vaparien agenda. Ja Jori jakaa tätä vaparien palstaa, joka ei siis edusta vaparien agendaa.
Tätä on vaparien ”logiikka”. Ei ihme, ettei jäseniä tule. Eihän kukaan voi tietää, missä on mukana. Samaan aikaan kielletään ja myönnetään sama asia. - Anonyymi00005UUSI
Hyvä!
- Anonyymi00007UUSI
Kiinnostava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483