Siionistikristityt eivät ole kristittyjä, sillä heillä EI OLE JEESUKSEN USKOA kuten ei juutalaisillakaan.
Jos joku väittää olevansa kristitty JEESUKSEN SEURAAJA, niin hänellä pitäisi silloin olla myös Jeesuksen usko.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
1. JEESUS EI OLLUT RASISTI
Luuk.10
25 Ja katso, eräs lainoppinut nousi ja kysyi kiusaten häntä: "Opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
26 Niin hän sanoi hänelle: "Mitä laissa on kirjoitettuna? Kuinkas luet?"
27 Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi".
28 Hän sanoi hänelle: "Oikein vastasit; tee se, niin sinä saat elää".
29 Mutta hän tahtoi näyttää olevansa vanhurskas ja sanoi Jeesukselle: "Kuka sitten on minun lähimmäiseni?"
30 Jeesus vastasi ja sanoi: "Eräs mies vaelsi Jerusalemista alas Jerikoon ja joutui ryövärien käsiin, jotka riisuivat hänet alasti ja löivät haavoille ja menivät pois jättäen hänet puolikuolleeksi.
31 Niin vaelsi sattumalta eräs ***PAPPI*** sitä tietä ja näki hänet ja meni ohitse.
32 Samoin ***LEEVILÄINENKIN***: kun hän tuli sille paikalle ja näki hänet, meni hän ohitse.
33 Mutta kun eräs ***SAMARIALAINEN***, joka matkusti sitä tietä, tuli hänen kohdalleen ja näki hänet, niin hän armahti häntä.
34 Ja hän meni hänen luokseen ja sitoi hänen haavansa ja vuodatti niihin öljyä ja viiniä, pani hänet juhtansa selkään ja vei hänet majataloon ja hoiti häntä.
35 Ja seuraavana aamuna hän otti esiin kaksi denaria ja antoi majatalon isännälle ja sanoi: 'Hoida häntä, ja mitä sinulta lisää kuluu, sen minä palatessani sinulle maksan'.
36 Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi osoitti olevansa sen lähimmäinen, joka oli joutunut ryövärien käsiin?"
37 Hän sanoi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta". Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin".
2. SYNTYPERÄ EI TEE JUUTALAISISTA TODELLISIA AABRAHAMIN LAPSIA
Joh.8
39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "***Jos olisitte Aabrahamin lapsia****, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja.
40 Mutta nyt te tavoittelette minua TAPPAAKSENNE, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
42 Jeesus sanoi heille: "***Jos Jumala olisi teidän Isänne****, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
43 Minkä tähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sen tähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
44 ***TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ***, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut ***murhaaja*** alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on ***valhettelija*** ja sen isä.
3. JUUTALAISET EIVÄT KANSAKUNTANA OLE ENÄÄ MISSÄÄN ERITYISASEMASSA
Matt.21
42 Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: 'Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme'?
43 Sen tähden minä sanon teille: JUMALAN VALTAKUNTA OTETAAN TEILTÄ POIS JA ANNETAAN KANSALLE, JOKA TEKEE SEN HEDELMIÄ.
Matt.23
37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niin kuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
38 Katso, 'TEIDÄN HUONEENNE ON JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI'.
4. JUMALA EI KATSO HENKILÖÖN
Apt.t 10
34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ETTEI JUMALA KATSO HENKILÖÖN,
35 vaan että JOKAISESSA KANSASSA se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen.
SIIONISTIKRISTITYT EIVÄT OLE KRISTITTYJÄ JEESUKSEN SEURAAJIA
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Jeesus oli syntyperältään juutalainen, mutta juutalaisilla ei ole Jeesuksen uskoa.
Jos olisi, niin he eivät olisi tapattaneet häntä.
Siionistikristityilläkään ei ole Jeesuksen uskoa.
Jos olisi, niin he eivät palvoisi ja siunaisi Herransa murhaajia, jotka murhaavat myös avuttomia siviilejä ja lapsia. - Anonyymi00002
Julista heille evankrliumia.
-------
”Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat. Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;
sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.
Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo. Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.
Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas, tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista. Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään". Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?
Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!" Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"
Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.”
Roomalaiskirje 10:1-17 FB38- Anonyymi00003
"Julista heille evankrliumia."
Miksi te kristityt ette julista ?
Mark.1
14 Mutta sittenkuin Johannes oli pantu vankeuteen, meni Jeesus Galileaan ja saarnasi Jumalan evankeliumia
15 ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; TEHKÄÄ PARANNUS ja uskokaa evankeliumi".
"Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan"
Siionismii on alkujaan maallinen ja poliittinen liike. Ei moni siionisti usko Jumalaan, mutta käyttävät kyllä hyväkseen kristittyjä, jotka palvovat heitä ja antavat heille rahaa ja aseita loputtomiin sotiin. Toisin sanoen nämä muka kristityt vahvistavat siionistien käsitystä siitä, että he ovat oikealla tiellä. Ja näinhän vuohikristityt itse asiassa uskovatkin, sillä heidän harhauskonnossaan on kaksoisstandardit.
Vanhan liiton vuohikristityt antavat siionistien ymmärtää, että he kelpaavat Jumalalle jo tuollaisenaankin, koska ovathan he "Jumalan silmäterä" ja omaisuuskansa jo pelkän syntyperänsä perusteella, vaikka Jeesus todisti päinvastaista.
Eli mihin juutalaiset sitä parannuksentekoa, armoa tai evankeliumia tarvitsisivat, kun "kristitytkin" hyväksyvät jopa siionistien sotarikokset ja muslimilasten tappamiset ?
Vuohikristityt eivät voi sanallakaan kritisoida siionisteja yhtään mistään, sillä se tulkitaan heti siionistien puolelta antisemitismiksi ja vuohikristittyjen opetusten perusteella "Israelin kiroamiseksi", jolloin omakin pelastus menetetään.
Tuollainen opetus on kuitenkin ihan omasta hatusta tempaistu tai siionistien propagandaministeriön tuottamaa hengen saastetta, sillä edes Vanha testamentti ei opeta tuollaista, eikä varsinkaan kristittyjen Uusi testamentti.
Tämä on hengellisessä mielessä sama kuin iskisi naulan juutalaisten arkkuun, sillä siionismin käytännön toteutus on aivan sairasta, olipa se sitten juutalaisten siionismia tai kristillistä siionismia.
AI-yhteenveto
Osa sionisteista uskoo Jumalaan ja osa ei, sillä sionismi itsessään on poliittinen ja kansallinen liike, ei uskonto. Sionistin henkilökohtainen suhde Jumalaan riippuu täysin siitä, mihin sionismin suuntaukseen hän kuuluu.
Sionismi tarkoittaa yksinkertaisesti juutalaisten kansallista itsemääräämisoikeutta ja tukea juutalaisen valtion (Israelin) olemassaololle. Liike jakautuu uskon kysymyksissä seuraaviin pääryhmiin:
Poliittinen ja sekulaari sionismi (Ei usko Jumalaan / Uskonto toissijaista)
Maallistunut tausta: Sionismin perustajahahmot, kuten Theodor Herzl, olivat pitkälti maallistuneita euroopanjuutalaisia. Herzl itse ei uskonut perinteiseen Jumalaan eikä harjoittanut juutalaista uskontoa.
Kansallisuus uskonnon sijaan: Sekulaarit (maallistuneet) sionistit näkevät juutalaisuuden ennen kaikkea etnisenä ja kulttuurisena kansallisuutena. Heille Israelin valtio oli turvasatama vainoilta, ei niinkään uskonnollisen profetian täyttymys.
Nykypäivä: Suuri osa Israelin nykyisistä maallistuneista asukkaista (niin sanotut hilonim) määrittelee itsensä sionisteiksi, mutta monet heistä ovat ateisteja tai agnostikkoja.
Uskonnollinen sionismi (Uskoo vakaasti Jumalaan)
Jumalallinen oikeutus: Uskonnolliset sionistit (dati leumi) uskovat vahvasti Raamatun (Tanahin) Jumalaan.
Luvattu maa: He uskovat, että Jumala lupasi Israelin maan Abrahamille ja tämän jälkeläisille ikuiseksi perinnöksi. Heille Israelin valtion perustaminen vuonna 1948 ja juutalaisten paluu sinne ovat osa Jumalan pelastussuunnitelmaa ja messiaanisen ajan alkua.
Kristillinen sionismi (Uskoo kristinuskon Jumalaan)
Ei-juutalaiset tukijat: Maailmassa on kymmeniä miljoonia kristittyjä sionisteja, erityisesti Yhdysvaltojen evankelikaalien keskuudessa sekä Suomen herätysliikkeissä.
Raamatun profetiat: He uskovat kristinuskon Kolmiyhteiseen Jumalaan ja Jeesukseen. He tukevat Israelin valtiota, koska he uskovat juutalaisten paluun palvelevan Jumalan suurta suunnitelmaa ja olevan esiehto Jeesuksen toiselle tulemiselle.
"Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.”
Roomalaiskirje 10:1-17 FB38"
Vuohikristityt eivät julista Kristuksen sanaa, vaan jotakin itse keksimäänsä tai siionistien keksimää valhetta.
- Anonyymi00004
Juutalaiset ovat Jumalan valittu kansa. Jumalan silmäterä. Tämä ei muutu miksikään. Islam on sodassa juutalaisia ja kristittyjä vastaan. Israel taistelee etulinjassa demonista islamia vastaan. Meidän tulee siunata Israelia.
- Anonyymi00006
"Juutalaiset ovat Jumalan valittu kansa. Jumalan silmäterä. Tämä ei muutu miksikään."
Jeesus siis valehteli?
Kristittyjen Uusi testamenttikin valehtelee, vai....?
EI, vaan Jeesuksen ja Uuden testamentin todistuksen perusteella SINÄ VALEHTELET! - Anonyymi00009
"Meidän tulee siunata Israelia."
Ei, vaan Jeesuksen seuraajien tulee julistaa evankeliumia Jeesuksesta KAIKILLE KANSOILLE...siis myös juutalaisille ja muslimeille.
Matt. 28:19
Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni...
Matt. 24:14
Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, TODISTUKSEKSI KAIKILLE KANSOILLE; ja sitten tulee loppu.
- Anonyymi00005
Raamatun mukaan Jumala ei ole hylännyt kansaansa, Israelia.
- Anonyymi00007
Ei tietenkään ole hylännyt, vaan on "tiputtanut jalustalta" eli eivät ole enää missään erityisasemassa muihin nähden tappaessaan Jeesuksen.
Miten tämä voi olla vuohikristittyjen niin vaikeata ymmärtää?
- Anonyymi00008
Nostetaanpa Jeesuksen seuraajia teeskenteleville siionistivuohille taas purtavaa...
- Anonyymi00010UUSI
Paljon on harhaan menijöitä ja vääriä lahkoja, jotka eivät Kristusta tunnusta ja 'seuraa'. Sionistikristityt palvovat Israelia ja matkivat Jeesusta., ei sellainen pelasta tietenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid128833En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43609Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21548Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110523- 36512
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461- 38437
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää112432Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22397