...vaan ryypiskelen ansaitsemiani perintörahoja. Parempihan ne on juoda pois, etteivät jää valtiolle ja mene sitä kautta hukkaan.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Ei ole koskaan tulossa mistään häävejä perintöjä, vanhojen sairastelujen kuluihin nekin vähäiset tonninsa menee ja tyhjän päällä aina vaan tullaan olemaan.
- Anonyymi00002
Ketjun aloittaja riehuu palstalla yötä päivää.
- Anonyymi00003
Kuinka iso maatila sulla on?
- Anonyymi00004
Sama homma. Työt lopetin 54-vuotiaana heti kun sain ison perinnön. EI näitä kaikkia rahoja ehdi ihmisiässä ryypätä läheskään.
- Anonyymi00005
Kadehdin kyllä.
Olen päättänyt, että jos voitan lotossa, niin rahat käytän viinaan ja naisiin. Loput sitten tuhlaisin. - Anonyymi00006
Rahasta puheentullen; Pitääpi minunkin painua töihin tästä, monta viikkoa ji mennyt maaillman menoa paltslla saarnaamiseen - ja aivan täysin turhaan
:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571480Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568