AI-yhteenveto Kansalaiskeskustelu maahanmuutosta, turvapaikkapolitiikasta ja maassa oleskelun edellytyksistä on Suomessa hyvin vilkasta. Aiheeseen liittyy lukuisia eri näkökulmia ja lainsäädännöllisiä prosesseja.Suomen maahanmuuttopolitiikkaa, oleskelulupia ja turvapaikkaprosesseja säätelevät tiukat kansalliset lait sekä EU-direktiivit. Virallista tietoa ja tilastoja aiheesta tarjoavat seuraavat tahot:Maahanmuuttovirasto (Migri): Vastaa oleskelulupiin, turvapaikkaan ja kansalaisuuteen liittyvistä prosesseista. Tietoa löytyy Maahanmuuttoviraston verkkosivustolta.Sisäministeriö: Vastaa maahanmuuttopolitiikan valmistelusta ja lainsäädännöstä. Lisätietoja saa Sisäministeriön maahanmuutto-osiosta.Haluatko tietää lisää:Voimassa olevasta lainsäädännöstä ja kriteereistä?Tuoreimmista tilastoista ja päätöksistä?Vai jostain tietystä oleskeluluvan tai turvapaikanhakuun liittyvästä prosessista?
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Matut äänestää vassuja ja tietää miten suomi tuhotaan sisältäpäin.
- Anonyymi00002
Tiedätkö mistä rasismi johtuu? Siitä että osa ihmisistä ei pysy mukana kehityksessä. Kokevat ulkomaalaiset uhkaavana ja jauhavat asiasta päivätolkulla.
- Anonyymi00003
Täysin hullu aloitus??
Maahanmuutosta on suurin osa työperäistä. Humanitaarinen maahanmuutto on murto-osa sitä.
Työperäinen maahanmuutto on Kokoomuksen tavoite. Siksi mm ministeri Satonen kävi ympäri maailmaa houkuttelemassa Suomeen uusia tulijoita.
Humanitaarinen maahanmuutto on Vihervasemmiston ajama asia, mutta tämä on vain noin 800 henk/vuosi. Tämä maahanmuutto on niin pieni osa, että sillä ei saada ongelmia.
Suomeen tuli viime vuonna 45 tuhatta maahanmuuttajaa. Mutta se ei tunnut häiritsevän esimerkiksi Persuja, koska hallituskaveri Kokoomus tätä haluaa!
Vasemmisto tai Ay ei halua Suomeen halpatyövoimaa eikä palkan polkijoita!
Mutta se on Kokoomuksen tavoite. - Anonyymi00004
Kokkarit jo liiaksi Vassuuntuneita Väestönvaihto puolueita kera vassujen . Hövitykseen .
- Anonyymi00005
Lopettakaa höpötys vassuista, ja alkakaa puhua asiallisesti niinkuin aikuisten pitäisi. Ja ajatelkaa asioista myös niinkuin kokeneet ja pitkään asioita seuranneet aikuiset, joilla on myös kyky nähdä asiat omaa napaa pitemmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601522Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291190Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52690
- 46685
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568