Pöljää kommunisteille ja sosialisteille maksaa, johtajilleen 2x ministerin palkoin, vielä keksineet autoa ja asunnot palkan päälle.
Lopetetaan kommunisti ja sosialistien ay-liike, parempaa tilalle, kaikkia koskeva.
Vasemmistolainen ay-liike tiensä päässä
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Ay ei ole mikään "kommunistin liike"??
Korkeakoulutetut ovat eniten mukana Ay-ssä. Lääkärit ekonomit juristit opettajat insinöörit yli 90% liitossa Akavassa!
Mitä suurempi on Ay liitto, sitä isommat ovat palkat. Suurimmat ne ovat Akavassa. Mutta myös EK:ssa on suuret palkat.
Tyhmät ihmiset ovat YTK:ssa sekä vapaamatkustajat.
Täällä näkee silloin tällöin näitä idioottien aloituksia. Kuvitellaan että kun siivooja tai hitsari on Ay:ssä on tämä "kommunisti". Mutta kun opettaja tai lääkäri on Ay:ssä, on hän yhteiskunnallisesti valveutunut ihminen!!
Markkinatalous on noussut vahvaksi kolmesta syystä. Progressiivinen verotus, tulonsiirrot ja Ay.
Ilman näitä kolmea, kaatuisi valtava määrä yrityksiä. Miksi?
Koska Palveluyhteiskunta työllistää yli 70% työvoimasta. Ostovoima ja tulojen jakautuminen varmistaa asiakkaiden lukumäräisen riittävyyden yrityksiin.
Ilman kadulla kulkevaa ostajaa kaatuu yritys.
Asia joka on tullut selväksi varsinkin tämän umpisurkean hallituksen aikana! - Anonyymi00002UUSI
Ek on liitto, yhtä kommunistinen kuin kaikki muutkin liitot, kokoomus ajaa ek:n etua politiikallaan, eli tekee ek:n politiikkaa duunareiden etuja polkien.
- Anonyymi00003UUSI
Hörhöt eivät erota sosialismia kommunismista.
- Anonyymi00004UUSI
Tiensä pääsä vähän niin kuin perussuomalasietkin valheineen?
- Anonyymi00005UUSI
Ay-liike ei kuulu enää 200-luvulle, ihmiset osaavat jo itse ajatellam, paitsi tietenkin vassarit.
- Anonyymi00006UUSI
Persuilla itse ajatteleminen on kiellettyä, joutuu eheytyshoitoon jos erehtyy itse jotain ajattelemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568