JT ovat kolkkoja ja kolkon näköisiä.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
JT-uskonnossa on iloton pelon ilmapiiri. Kokouksetkin keskittyvät järjestön itsekehuun ja siihen, kuinka kaikkien pitää totella Jehovaa eli käytännössä hallintoelintä.
- Anonyymi00002UUSI
JT:t tunnetaan happamasta ilmeestä tai he vain virnuilevat halveksuen.
Ovatko he vähän yksinkertaisia?- Anonyymi00003UUSI
Aito ilo on siellä harvassa. Ylimielistä iloa siellä voidaan tuntea.
- Anonyymi00004UUSI
Teko-onnellisia
- Anonyymi00005UUSI
Toistelevat vähän liikaakin sitä, että ovat maailman onnellisin kansa. Epäuskottavaa, varsinkin kun tietää, että seurakunnassa monet voivat oikeasti huonosti.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Toistelevat vähän liikaakin sitä, että ovat maailman onnellisin kansa. Epäuskottavaa, varsinkin kun tietää, että seurakunnassa monet voivat oikeasti huonosti.
Palonen oli muijjansa kans täs jokin aika sitten TV:ssä kun heitä toimittaja haastatteli.
Palosen muijja nauroi yksinkertaista naurua toimittajan kysymykseen.
Kertoo jotain. - Anonyymi00008UUSI
Tuo on huomattava ominaisuus ja myönnän itsekin että oli vähän kuin pakko olla onnellinen, hymyillä kokoajan ja muka rakastaa kaikkia sekä jatkuvaa näytösmäistä halailua etenkin minulle tutkistelua pitävä sisar joka halaili ja aina ennen halailuja katsoi että muut lähistöllä olevat hmiset nääkivät ja sitten halit. Kun en edennytkään riittävästi ja nopeasti, halailut loppui kuin seinään.
- Anonyymi00007UUSI
Kärryvahdit laittavat kulahtaneet kuteet niskaan kun menevät kadulle pönöttämään.
Miksi niin kun muuten on ihan uudet ja siistit vermeet niskassa.
Onko se ikään kuin teokraattinen JT uniformu ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681460
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58715Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87677Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203568- 48526
- 37506
- 121498
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479- 25473