Israelin toiminta

Anonyymi-ap

Nyt olisi jo todella korkea aika joidenkin sivistysvaltioiden puuttua Israelin nykyisen oikeisto hallinnon ja pääministeri Netanhajun toimintaan ! Netanhaju ei ole noudattanut Amerikan presidentti Trumpin tekemiä tulitauko ja rauhan sopimuksia Gazassa ja Libanonissa: Gazan alueella on palestiinalaisten kansanmurha jatkunut, sillä tämän tulitauon aikana Israel on surmannut yli 1000 palestiinalaista ihmistä ja Israel on pommittanut jatkuvasti Libanonin aluetta.
Kaikkein tärkeintä olisi, että Israel noudattaisi kansainvälisiä lakeja, eikä. esim. myrkyttäisi maaperiä ja Gazan alueen kaivoja. Gazan alueen elinolosuhteita ei saa tuhota, ei palestiinalaisten jäljellä olevia maanviljelyksiä eikä heidän eläimiään saa tappaa.
Kaikki kansainvälinen apu, kaikki avustusrekat on päästettävä menemään Gazan alueelle: Puhdas vesi, ruokatarvikkeet, hygieniatuotteet ja lääkkeet ja sairaanhoito tarvikkeiden on päästävä Gazan alueelle. Gazassa on nyt paha rotta ongelma: Rotat syövät mahdolliset ruuat tai saastuttavat ne ja rotta voi purra esim. vauvan kuoliaaksi ja rotta voi mennä puremaan sairasta ihmistä tai nukkuvaa ihmistä !
Palestiinalaisten täytyisi saada jotain lujarakenteisia asumuksia ja tietenkin myös patjoja ja peittoja ja lapsille hyviä vaatteita.
Israelin on kunnioitettava kaikkia kansainvälisiä avustusjärjestöjä ja heidän toimintaansa ja antaa avustustyöntekijöiden tehdä omaa työtänsä rauhassa: YK:n, UNICEFIN, Punaisen Ristin ja muiden avustusjärjestöjen. Avustustyöntekijöitä ei saa surmata kuten ei myöskään apua tai ruokaa hakevia palestiinalaisia ihmisiä.
Israel on syyllistynyt rikoksiin ihmisyyttä vastaan sekä Gazassa että Libanonissa ja Israelin johto ja armeija sekä pääministeri Netanhaju täytyy saada kansainvälisen rikostuomioistuimen eteen vastaamaan näistä tekemistään rikoksista.
Kaikki Afrikan maiden johtajat ja Euroopan maiden johtajat voisivat tehdä yhdessä jonkin virallisen lauselman jossa he tuomitsevat Israelin tekemät rikokset.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
        Ikävä
        165
        1414
      2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
        Ikävä
        58
        705
      3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
        Ikävä
        87
        657
      4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
        Ikävä
        203
        548
      5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
        Ikävä
        48
        506
      6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
        Suhteet
        37
        496
      7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
        Ikävä
        112
        473
      8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
        Ikävä
        15
        470
      9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
        Ikävä
        25
        463
      10. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
        Ikävä
        50
        434
      Aihe