Nyt meni alaarvoiseksi.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Venäjä on surmannut eläimiä Ukrainassa.
- Anonyymi00002
Ukrainakin on Venäjällä. Siis ryZZiä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ukrainakin on Venäjällä. Siis ryZZiä.
No sinähän nyt varsinainen nero olet maantiedossa 😂
- Anonyymi00008
Mutta sivistyneiden maiden ei tule matkia venäjää.
- Anonyymi00003
SLAVA UKRAJINI🇺🇦👍
- Anonyymi00004
Venäjä iskee Kiovaan ja tappaa siviilejä. Naisia ja lapsia. Se ei musikan mielestä ole tietenkään ala-arvoista?
- Anonyymi00007
Nämä täysin moraalittomat barbaariryzzät ja heidän kannattajansa ryzzänkätyrit iloitsevat ja riemuitsevat aina kun Venäjä pommittaa ukrainalaisia kerrostaloja ja kirkkoja ja sairaaloita tappaen siviilejä, naisia ja lapsia.
Huuto alkaa vasta kun Ukraina vastaa ja pommittaa takaisin. Eihän Ukrainalla ole mitään oikeutta vastata pommituksiin, se on rikollista ja terrorismia! Mutta se kun Venäjä pommittaa kerrostaloja, kouluja, kirkkoja, päiväkoteja ja lastensairaaloita ei tietenkään ole rikollista eikä terrorismia, vaan se on sankarillista.
Eipä löydy koko maailmasta moraalittomampaa ja halveksittavampaa sontasakkia kuin barbaariryzzät kätyreineen.
- Anonyymi00006
Venäjälle ole mitään Karjatiloja olemassa . OLIGARKKILOISELUKOIDEN KOKO MAAN ALISTAMINEN ON . Tätä himoitsee Suomessa myös akka nimeltä Tyttii Tuppurainen Finland ?
- Anonyymi00009
Etkö häpeä itseäsi ja tyhmyyttäsi?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Etkö häpeä itseäsi ja tyhmyyttäsi?
NATOtrollit on niin tolloja että ei ne ymmärrä edes hävetä itseään.
- Anonyymi00011UUSI
Zele iskekee jo eläimmiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641703Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71877
- 55776
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46735
- 89701
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592