Tarzanilla ei ollut partaa

Anonyymi-ap

The Legend of Tarzan elokuvassa villillä Tarzanilla ei ollut partaa. Näin käy kun jumalattomat tekevät elokuvia. Oikeasti Tarzanilla oli pitkä parta. Millä hän olisi leikannut sen apinoiden luona?

8

<50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tarzan olikin oikeasti intiaani, niillä kun ei parta kasva, ja ovat pahojakin, siitä se sanontakin tulee, ettei pahoilla parta kasva, aika pahis se Tarzankin oikeasti oli, rasistikin, kun siellä niitä mustiakin aina viidakossa kiusasi.

Eikä niitä vanhoja Tarzaneita enää siksi näytetäkään telkkarissa.

Minun kohdallani sekin valistus on jo pahasti myöhässä, näin ne ensi kerran jo 1970-luvulla, ja ne muuttivat minut pysyvästi!

Ihan varmaan joo...

• Anonyymi00003

Tarzan oli Lordi Greystoke, John Clayton III. Englantilainen ja valkoihoinen. Partaa kasvattava mies.

• Anonyymi00002

Tarzan oli myös samurai, sillä oli katana, jolla se leikkasi sen parrankin, vaikka intiaanikin olikin.

• Anonyymi00004
      UUSI

katsoin sitä hiukan aikaa ja sitten alkoi tuo epätodellisuus jota vihaan elokuvissa ja käänsin kanavaa 🤣

• Anonyymi00005
      UUSI

Tarznilla oli isänsä metsästysveitsi.

• Anonyymi00006
        UUSI

Tästä tuli mieleen, kuinka naiivi tarina Tarzanista on. Tarina pitää itsestäänselvyytenä, että ilman ihmiskontaktia kasvanut homo sapiens osaisi pitää veitsen terävänä "vain yrityksen ja erehdyksen kautta".

Todellisuudessa nykyaikaiseen teräksestä tehtyyn terään johtanut kehitys alkoi jo ainakin 3,3 miljoonaa vuotta sitten kun esi-isämme alkoivat lohkoa kiviä, jotta niihin tulisi terävä, leikkaava särmä. Lomekwin arkeologiset löydöt työnsivät tällaisten kivityökalujen aikajanaa puoli miljoonaa vuotta taaksepäin historiassa. Lomekwin artefaktit tehtiin noin 3,3 miljoonaa vuotta sitten.

https://en.wikipedia.org/wiki/Lomekwi

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tästä tuli mieleen, kuinka naiivi tarina Tarzanista on. Tarina pitää itsestäänselvyytenä, että ilman ihmiskontaktia kasvanut homo sapiens osaisi pitää veitsen terävänä "vain yrityksen ja erehdyksen kautta".

Todellisuudessa nykyaikaiseen teräksestä tehtyyn terään johtanut kehitys alkoi jo ainakin 3,3 miljoonaa vuotta sitten kun esi-isämme alkoivat lohkoa kiviä, jotta niihin tulisi terävä, leikkaava särmä. Lomekwin arkeologiset löydöt työnsivät tällaisten kivityökalujen aikajanaa puoli miljoonaa vuotta taaksepäin historiassa. Lomekwin artefaktit tehtiin noin 3,3 miljoonaa vuotta sitten.

https://en.wikipedia.org/wiki/Lomekwi

Vielä veitsenterotusta lapsellisempaa on, että Tazan oppi omin päin Raamattua lukemalla englanninkielen.

• Anonyymi00008
      UUSI

Tarzan ei ollut teisti, koska varttui apinoiden keskellä. Siksi hänelle ei kasvanut partaa. Parta on teistien merkki. Ateisteilla ei tyypillisesti ole partaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      173
      1905
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1350
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      222
      1002
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 57
      842
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      783
    7. 93
      757
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      646
    Aihe