Valitettavasti on pakko käyttää kunniaväkivaltaa, jos joku tulee uhkaamaan tapakulttuuriamme.
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
Olet täysin oikeassa.
- Anonyymi00021UUSI
Suomalaspersujen tapoja ei kenenkään kannata omaksua. Niistä on ollut vain mainehaittaa Suomen imagolle. Ne ovat lähinnä kopioita amerikkalaisesta kulttuurista höstettynä suomalaisella junttiudella ja oikeistoideologialla.
- Anonyymi00002UUSI
Kunniaväkivalta on sallittu vain vieraskulttuureille. Jos suolainen harrastaa kunniaväkivaltaa se on väkivaltaa vieraita kunniakulttuureita vastaan.
- Anonyymi00003UUSI
*suomalainen
- Anonyymi00004UUSI
*ruotsalainen
- Anonyymi00005UUSI
$homo hurri
- Anonyymi00006UUSI
Mikäpä se on teidän persujen "tapakulttuuria"? Siis känniörveltämisen ja sivistymättömyyden lisäksi.
- Anonyymi00007UUSI
Katso Yleltä vanhan ajan elokuvia tai kysy sinun isovanhemmilta.
- Anonyymi00009UUSI
Jos et tiedä suomalaisten tapakulttuuria, niin poistu maasta. Meille on kunnia poistaa tai laittaa ruotuun typerykset, jotka ei opi tavoillemme. Vaikka kunniaväkivalloin, kansamme hyväksi.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Katso Yleltä vanhan ajan elokuvia tai kysy sinun isovanhemmilta.
Ei tuollainen typerys tiedä edes isäänsä, saatikka isovanhempiaan. Se on kunniaton paskiainen.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos et tiedä suomalaisten tapakulttuuria, niin poistu maasta. Meille on kunnia poistaa tai laittaa ruotuun typerykset, jotka ei opi tavoillemme. Vaikka kunniaväkivalloin, kansamme hyväksi.
Sinä olet psykopaatti. Eli et samaistu mielesi sisällä mihinkään ryhmään.
Sen seurauksena olet vaaraksi mille tahansa ryhmälle joka sinua sietää.
Kaltaisesi ovat Suomen syöpä.
Olkaa hyvät! :) - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minähän puhuin persujen tapakulttuurista, en suomalaisten. Persujen kulttuuri on minulle omituinen ja vieras. Vastenmielinenkin.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olkaa hyvät! :)Kannattaisi lukea ensin miten psykopaatti määritellään, ennenkuin haukkuu psykopaatiksi sillä perusteella ettei tunne kuuluvansa johonkin. Hohhoijaa!
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olkaa hyvät! :)Kannattaisi lukea ensin miten psykopaatti määritellään. Hohhoijaa!
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minähän puhuin persujen tapakulttuurista, en suomalaisten. Persujen kulttuuri on minulle omituinen ja vieras. Vastenmielinenkin.
Ketään ei kiinnosta mistä vihervasuripelle inisee.
- Anonyymi00013UUSI
Eikö aikanaan ollut Isontalon - Anttikin ja Rannanjärvi . Eivät hörhöt edes päihteissä lähestyä yrittäneet ?
- Anonyymi00015UUSI
Suomessa ei ole "kunniaväkivaltaa". Jos joku tekee väkivaltaa, häkki heilahtaa. Laki ei katso kulttuuriin. Maassa maan tavalla, sanotaan Suomessa.
- Anonyymi00019UUSI
Ehkä sinulla ei ole, koska olet määkivä lammas. Muilla on. Jos esim. tytärtä on pahoinpidelty, niin tekijä päätyy teholle tai hautaan.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ehkä sinulla ei ole, koska olet määkivä lammas. Muilla on. Jos esim. tytärtä on pahoinpidelty, niin tekijä päätyy teholle tai hautaan.
Itse päädyt veronmaksajien elätiksi vankilaan. Teikäläiset ovat suuri rasite suomalaisille duunareille ja veronmaksajille.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Itse päädyt veronmaksajien elätiksi vankilaan. Teikäläiset ovat suuri rasite suomalaisille duunareille ja veronmaksajille.
Rikosilmoitusta ei tehdä. Silloin saisi pahoinpitelijän koko suku matkalipun teholle.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kaikki eivät vihaa tyttöjä ja naisia, ja seiso kuset housuissa sallien heikompien sortamisen.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Rikosilmoitusta ei tehdä. Silloin saisi pahoinpitelijän koko suku matkalipun teholle.
Oikeutta ei Suomlaisessa kulttuurissa oteta omiin käsiin vaikka persut levittävät Suomessa rinnakkaista persukulttuuria.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520