Murehduttaa mieltä kun näytät nykyään jotenkin vihaiselta. Mietin syitä ja keksinkin mutta en tiedä onko mikään oikea. Yritän olla kiltti ja kunnollinen...
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Tähän tulee taas kuittailut mutta kysyn silti: missä näette?
- Anonyymi00002
Kasvojen iho vissiin roikkuu niin näytän vihaiselta. Olen vanhentunut aivan älyttömästi vaikka olen vielä nuori.
- Anonyymi00006
elämä näkyy:) itte olin vanha jo 6v :) olen aina kantanut järkyttäviä juttuja harteillani olenhan psykopaatti luonne:) enn missään nimessä nauti elämästä :) kärsin suurimman osan ajasta :) viihdyn parhaiten itsekseni mutta silti kaipaan rakkautta :) saa nähdä uskaltaako kukaan edes yrittää:)
- Anonyymi00004
kentaurissa tavataan
- Anonyymi00005
Jos olet mies, sinulle ei ole mitään velvollisuutta hymyillä, oletpa kuka tahansa mies.
- Anonyymi00007
Jep, eihän James Crockettkaan hyvyillyt kuin näytellessään.
Nisti on aina nisti, vaikka voissa paistaisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921632
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4231111- 841095
- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185976- 93877
- 65645
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37618