USAn pressaa. Ikinä ei pitäis tommosia matuja päästää valtaan missään.
Israelin pääministeri on menossa YK:n puhumaan niin se Mandani sano ettei päästä Netanjahua kaupunkiin koska rakastaa Hamas terroristeja.
New Yorkin pormestari leikkii
25
75
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Ilahduin myös ulostulosta. Netanhaju pitää kiduttamalla tappaa. Ei tavallisella teloituksella, koska pääsee silloin liian helpolla.
- Anonyymi00002
Israel salamurhaa Mandanin.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
hyvin todennäköistä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Toivottavasti. Ihmiset jotka haluaa muuttaa maailmaa ovat parasiitteja, yhteiskuntien syöpiä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Toivottavasti. Ihmiset jotka haluaa muuttaa maailmaa ovat parasiitteja, yhteiskuntien syöpiä.
Sanna Marin haluaa muuttaa maailman, suomen ehti jo pilata.
Mulle itelle olis riittäny jo se 80 luvun maailma, siinä ei ollut mitään vikaa. - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sanna Marin haluaa muuttaa maailman, suomen ehti jo pilata.
Mulle itelle olis riittäny jo se 80 luvun maailma, siinä ei ollut mitään vikaa.Niin, Marinin hallitus sääti lain, jonka nojalla rajat on nyt suljettu ja Marin vei Suomen Natoon. Aivan kauhee, mitä muutoksia.
Muutoin Marin pyrki ajamaan politiikkaa, joka oli lähempänä 1980-luvun hyvinvointivaltiota kuin oikeiston pyrkimys purkaa hyvinvointivaltio.
- Anonyymi00005
Onhan niillä omat maansa,vaikuttakoon niissä.
- Anonyymi00006
New Yorkin Pormestariksi joku hullu Muslimin päästänyt . Aiemmin törmäyttivät lentokoneilla . Kyllä on pimeitä pressoja olleet viim .vuosina
- Anonyymi00024UUSI
Antaavat muslimien rakentaa ihan ilmavoimien tukikohdankin Usaan. Qatarin kanssa diilin Trump teki ja sai niiltä vielä lentokoneenkin lahjaksi. Al-Qaida terroristikin ihan valkoisessa talossa käynyt tapaamassa Trumpia. Hulluahan se on.
- Anonyymi00007
Suurin osa israelilaisista on matuja Palestiinassa, ja jos Raamattuun on uskominen, niin kaikki heistä ovat matuja sillä alueella.
- Anonyymi00009
saa sitä olla tyhmä jos on tyhmä ole vaan
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
saa sitä olla tyhmä jos on tyhmä ole vaan
Varmasti saa, mutta minä nyt vaan en satu olemaan tyhmä. Toisin kuin sinä, maksettu idiootti.
- Anonyymi00008
Pian se leikkii jumalaa!
- Anonyymi00011
Israelilaisilla on yksinoikeus määritellä, mikä ja kuka on Jumala. Raamatun mukaan kristittyjen Jumala on Israelin kiivas ja kostonhimoinen Jumala. Juutalaisten mielikuvitus on luonut mielipuolena riehuvan aavikkohirviön, joka on levittäytynyt vähän jokaiseen kolkkaan pallollamme.
- Anonyymi00010
Israel tekee kansanmurhaa USAn tuella.
ICC edes yrittää saada sotarikolliset oikeuden eteen.- Anonyymi00016
Icc kommunistikerho pitää hävittää.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Icc kommunistikerho pitää hävittää.
Jeesus oli kommunisti!
- Anonyymi00014
Rudy Giuliani ja Ed Koch olivat hyviä mayors!
New York on aina hyvä! Maailmankaupunki.
Finnair lentänyt vuosikymmeniä JFK Queens 👑 kentälle.
John Fitzgerald Kennedy, veljensä RFK Robert Francis Kennedy
jonka poika on terveysministeri Robert Kennedy Jr.
Statue of Liberty 🗽, WTC, Empire State, Chrysler Bldg, Madison Square Garden,
Brooklyn Bridge, Coney Island, Wall Street, Chinatown, Central Park, Yankees,
Giants, Kicks ja Rangers!
Suosittelen/ I highly recommend New York, New York! - Anonyymi00018
Siellä Epstein-tallin kuvissa, äitinsä kanssa, Clinttonin vieressä seisoi Mandani noin 10 vuotiaana jo.
Sellainen por-n-mestari Nykissä- Anonyymi00019
Tekoälyllä tehtyjä kuvia.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Miksei Trumpin Ice miehet pudota tornista muhamettia ? Höh ,hidasta toimintaa
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ai Epstein kansion kuva jonka viranomainen on julkaissut?
Selvä. - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Selvä.he-hee
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Selvä.Ei nyt ole vaikea ottaa selvää tuostakaan asiasta,kuvat ovat tekoälyllä luotuja.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei nyt ole vaikea ottaa selvää tuostakaan asiasta,kuvat ovat tekoälyllä luotuja.
No ota selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61709- 46665
- 51662
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568