Todella moni miljoonat uskoo Jumalaan ja Jeesuksen ja sanoo, että pääsee Taivaaseen, mutta se ei yksinään riitä, että uskoo vaan pitää myös saada synnit anteeksi sillä jokainen meistä on syntinen.
Rukouksen ja aidon katumuksen kautta sekä syntien anteeksi anto on tie taivaaseen, mutta jos herjaa Jeesusta tai jumalaa niin se tie ei ole Taivaaseen, viha ei ole myöskään millään muodolla, myös Jeesuksen ottaminen sydämeen kaikkinen katumuksien kautta on tie Taivaaseen.
Lukekaa ihmiset Pyhä Raamattu Vanha Testamentti koska se on totta joka sana ja se on Pyhä Kirja jopa youtubessa on videoita joissa Raamattu tai Raamatut ovat selviytyneen ankarasta kuumasta tulipalosta, ei niissä ollut kuin hieman hiiltynyttä pintaa päällä ja sivussa, mutta sisällä oleva teksti säilyi täysin ehjänä.
On surullista, että todella moni epäilee Raamatun sanaa, mutta ei koskaa eletettavasti itse käänny rehellisesti rukouksen puoleen ja rehellisesti kysy, että jos on olemassa korkeampi pyhä voima niin haluan saada tietää siitä.
Jopa satanisteja on kääntynyt uskoon ja se on mahtavaa ja todella moni jotka palvovat koraanin sanaa on kääntynyt kristinuskoon joko lukemalla Raamattua tai sisimmässään halunneet tietää rukouksessaan korkeammasta pyhästä voimasta.
Niin paljon on todistettavasti todistettu raamatun sisältöä, että ei voi muuta sanoa kuin wau rodella mahtavaa.
Itsekkin jopa epäilin Raamatun sanaa, mutta mitä enemmän olen ottanut selvää sitä enemmän olen vakuuttunut Raamatun sanan olevan faktaa.
Jeesus on ainoa synnitön joka kuoli ristillä meidän syntiemme tähden ja ylösnousi kolmantena päivänä kuolleesta ja vielä ilmestyi sen jälkeen ihmisille.
Jos epäisette Raamatun sanaa ettekä ole sitä koskaan lukeneet niin lukekaa se tai kuunnelkaa sen sana.
Usko Jumalaan ja Jeesukseen
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 50886
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11853- 62778
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45778- 60750
- 57667
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 120548
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20507- 47495
- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429