Kuinka monta hlöä. Saavatko kaikki tuet. Työllistettyjä. Tuntuu olevan salaisuuksia paljon.
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
Menisivät mustikkaan.
- Anonyymi00003
Mene itse, käytä se energia mitä täälä kulutat, marjojen poimintaan.
- Anonyymi00030UUSI
Mistä tiedät etteivät ole jo. Mustikkatulot verovapaita ja kun käteisellä myy 5 €/litra tekee kivan tilin kenenkään tietämättä. Kokeilisit joskus itse ulisemisen sijaan.
- Anonyymi00031UUSI
Suomeen tullut noin 80 000 Ukrainan sotapakolaista pääosin naisia ja lapsia, joista noin puolet lähtenyt jo muualle Eurooppaan Suomen EU/OECD-maiden selvästi pahimman edelleen kasvavan työttömyyden takia. Ahkeraa, työteliästä väkeä.
Tuhannet nuoret ukrainalaiset lähtevät Suomesta muihin EU-maihin – ”En saa edes hylkäysilmoitusta työhakemuksiini”
https://yle.fi/a/74-20215841
"Lähes puolet Suomeen tulleista ukrainalaisista on lähtenyt maasta. Noin 40 000 ihmistä on siirtynyt muualle.
Pääsyy lähtöön on työttömyys. Työpaikan saaminen vaatii usein suomen kielen osaamista.
Monet ovat siirtyneet muihin EU-maihin, kuten Viroon ja Unkariin, joissa on helpompi työllistyä."
- Anonyymi00002
Miten sinun laita, tuilla vai työlläelät.
Miten joku voi kadehtia sotaa paossa olevia ihmisiä.- Anonyymi00007
Sen ymmärtää, että sotaa pakoon. Lapset ja osin naiset ja muut. Mutta mites on nuoria miehiä ?
Sota tuli ja sympatiat Ukrainalaisille. Kuitenkin, ei tainnut olla korruption, rikollisuuden ja muun suhteen Ukraina mallimaa ennen sotaakaan. Mihinkäs se olisi tämä tauti sieltä ihmisistä lähtenyt?
- Anonyymi00005
Oikeaa kotoutusta on osallistua.
- Anonyymi00006
Evakkoja on Suomessa ollut ennenkin. Mars metsään.
- Anonyymi00008
Ukranalaisia on n, 50 000.
- Anonyymi00009
"Suomeen on saapunut Venäjän hyökkäyssodan jälkeen noin 80 000 ukrainalaista. He asuvat pääosin pääkaupunkiseudulla ja muissa isoissa kaupungeissa. Ukrainalaisten työllistyminen ja arki ovat vaatineet sopeutumista, ja moni järjestö tarjoaa heille tukea"
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
"Suomeen on saapunut Venäjän hyökkäyssodan jälkeen noin 80 000 ukrainalaista. He asuvat pääosin pääkaupunkiseudulla ja muissa isoissa kaupungeissa. Ukrainalaisten työllistyminen ja arki ovat vaatineet sopeutumista, ja moni järjestö tarjoaa heille tukea"
Kuinka on kaikki tuet.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuinka on kaikki tuet.
Minulla on. Potenssi lääkitys
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
"moni järjestö tarjoaa heille tukea"
Suurelle joukolle löytyi nopeasti kaikki tuet koska ovat ulkomaalaisia.
Edes yksi suomalainen ei saa sillä nopeudella apua kuin kymmenet tuhannet ulkomaalaiset.
Näin räikeästi valtio osoittaa vihaavansa sinua kun olet suomalainen.
Mutta onneksi valtio pian tuhoutuu. - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Turku on täynmä.ukrainalaisia jotka elävät Suomalaisten verovaroilla.
- Anonyymi00012
Käykö mamut mustikassa.
- Anonyymi00019UUSI
Ei käy ikinä.
- Anonyymi00013
Metsän antimista on syytäkin olla huolissaan. Taikut eivät saavu.
- Anonyymi00014
Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että eri toimijoiden välisiä toimintoja yhdistävä tekijä mallintaa kokonaiskuvaa käyttäen hyödykseen esimerkiksi riittämättömiä resursseja, jotka hidastavat edistymistä.
- Anonyymi00025UUSI
Ihmeellinen lausunto!
Olet varmaan ministeri.
- Anonyymi00015
Kuinka Ukranalaisia Ruotsissa, Norjassa.
- Anonyymi00016UUSI
Käpykaartissa olo tuli hyväksyttäväksi ukrainalaisten myötä.
- Anonyymi00020UUSI
Käpykaarti, mukava sanana. Kuinka keksittykään.
- Anonyymi00017UUSI
Eivät saa tukia.
- Anonyymi00018UUSI
Elävät siis millä?.
- Anonyymi00021UUSI
He joka päivä töitä tekevät, joka ainoa aamu seitsemäksi menevät. Tai sitten eivät.
- Anonyymi00022UUSI
Sienien kanssa tarkkana. Myrkky sieneen voi kuollakkin.
- Anonyymi00023UUSI
He viettivät luksuselämää hotelleissa, kylpylöissä, laivoilla ym. shoppailevat kelan rahoilla. Nauravat työssä käyville kantasuomalaisille.
- Anonyymi00026UUSI
Nauravat orjille joiden puolesta kuitenkin Kaikkivaltias pian kostaa ja tuhoaa satanistivaltiot.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Nauravat orjille joiden puolesta kuitenkin Kaikkivaltias pian kostaa ja tuhoaa satanistivaltiot.
Nyt on jo hurjaa milloin tämä pian koittaa? Pelottaa niin vietäväsäti täällä sängyn alla.
- Anonyymi00027UUSI
Takaisin kotimaahan,ottaisivat oppia meidän lotista sodan aikana.Paljon olisi tehtävää heillä rintaman takana
- Anonyymi00029UUSI
Montako sotapakolaista ryzzää täällä piileskelee?
- Anonyymi00034UUSI
Yks ainakin oli se joku venläinen natsi en tiedä palautetiinko se venäjälle vai istuu suomen vakilassa vai onko jopa vapaana suomessa.
- Anonyymi00032UUSI
Älä sillä persupäätäsi vaivaa, hae vaan itse työtä.
- Anonyymi00036UUSI
Mitä turhaan sillä ethän sinäkään käy töissä.
- Anonyymi00035UUSI
Saako kaikki tuet?
Minä kun luulin että saadaan kaikki Mersut kun tulee venäjän valta. Ukrainalaiset vissiin saa ne tujet?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601522Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291190Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52690
- 46685
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568