Ukralaiset Suomessa. Mitä tekevät.

Anonyymi-ap

Kuinka monta hlöä. Saavatko kaikki tuet. Työllistettyjä. Tuntuu olevan salaisuuksia paljon.

35

81

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Menisivät mustikkaan.

• Anonyymi00003

Mene itse, käytä se energia mitä täälä kulutat, marjojen poimintaan.

• Anonyymi00030
        UUSI

Mistä tiedät etteivät ole jo. Mustikkatulot verovapaita ja kun käteisellä myy 5 €/litra tekee kivan tilin kenenkään tietämättä. Kokeilisit joskus itse ulisemisen sijaan.

• Anonyymi00031
        UUSI

Suomeen tullut noin 80 000 Ukrainan sotapakolaista pääosin naisia ja lapsia, joista noin puolet lähtenyt jo muualle Eurooppaan Suomen EU/OECD-maiden selvästi pahimman edelleen kasvavan työttömyyden takia. Ahkeraa, työteliästä väkeä.

Tuhannet nuoret ukrainalaiset lähtevät Suomesta muihin EU-maihin – ”En saa edes hylkäysilmoitusta työhakemuksiini”
        https://yle.fi/a/74-20215841
        "Lähes puolet Suomeen tulleista ukrainalaisista on lähtenyt maasta. Noin 40 000 ihmistä on siirtynyt muualle.

Pääsyy lähtöön on työttömyys. Työpaikan saaminen vaatii usein suomen kielen osaamista.

Monet ovat siirtyneet muihin EU-maihin, kuten Viroon ja Unkariin, joissa on helpompi työllistyä."

• Anonyymi00002

Miten sinun laita, tuilla vai työlläelät.

Miten joku voi kadehtia sotaa paossa olevia ihmisiä.

• Anonyymi00007

Sen ymmärtää, että sotaa pakoon. Lapset ja osin naiset ja muut. Mutta mites on nuoria miehiä ?

Sota tuli ja sympatiat Ukrainalaisille. Kuitenkin, ei tainnut olla korruption, rikollisuuden ja muun suhteen Ukraina mallimaa ennen sotaakaan. Mihinkäs se olisi tämä tauti sieltä ihmisistä lähtenyt?

• Anonyymi00005

Oikeaa kotoutusta on osallistua.

• Anonyymi00006

Evakkoja on Suomessa ollut ennenkin. Mars metsään.

• Anonyymi00008

Ukranalaisia on n, 50 000.

• Anonyymi00009

"Suomeen on saapunut Venäjän hyökkäyssodan jälkeen noin 80 000 ukrainalaista. He asuvat pääosin pääkaupunkiseudulla ja muissa isoissa kaupungeissa. Ukrainalaisten työllistyminen ja arki ovat vaatineet sopeutumista, ja moni järjestö tarjoaa heille tukea"

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

"Suomeen on saapunut Venäjän hyökkäyssodan jälkeen noin 80 000 ukrainalaista. He asuvat pääosin pääkaupunkiseudulla ja muissa isoissa kaupungeissa. Ukrainalaisten työllistyminen ja arki ovat vaatineet sopeutumista, ja moni järjestö tarjoaa heille tukea"

Kuinka on kaikki tuet.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kuinka on kaikki tuet.

Minulla on. Potenssi lääkitys

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

"moni järjestö tarjoaa heille tukea"

Suurelle joukolle löytyi nopeasti kaikki tuet koska ovat ulkomaalaisia.
        Edes yksi suomalainen ei saa sillä nopeudella apua kuin kymmenet tuhannet ulkomaalaiset.

Näin räikeästi valtio osoittaa vihaavansa sinua kun olet suomalainen.
        Mutta onneksi valtio pian tuhoutuu.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Turku on täynmä.ukrainalaisia jotka elävät Suomalaisten verovaroilla.

• Anonyymi00012

Käykö mamut mustikassa.

• Anonyymi00019
        UUSI

Ei käy ikinä.

• Anonyymi00013

Metsän antimista on syytäkin olla huolissaan. Taikut eivät saavu.

• Anonyymi00014

Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että eri toimijoiden välisiä toimintoja yhdistävä tekijä mallintaa kokonaiskuvaa käyttäen hyödykseen esimerkiksi riittämättömiä resursseja, jotka hidastavat edistymistä.

• Anonyymi00025
        UUSI

Ihmeellinen lausunto!
        Olet varmaan ministeri.

• Anonyymi00015

Kuinka Ukranalaisia Ruotsissa, Norjassa.

• Anonyymi00016
      UUSI

Käpykaartissa olo tuli hyväksyttäväksi ukrainalaisten myötä.

• Anonyymi00020
        UUSI

Käpykaarti, mukava sanana. Kuinka keksittykään.

• Anonyymi00017
      UUSI

Eivät saa tukia.

• Anonyymi00018
        UUSI

Elävät siis millä?.

• Anonyymi00021
      UUSI

He joka päivä töitä tekevät, joka ainoa aamu seitsemäksi menevät. Tai sitten eivät.

• Anonyymi00022
      UUSI

Sienien kanssa tarkkana. Myrkky sieneen voi kuollakkin.

• Anonyymi00023
      UUSI

He viettivät luksuselämää hotelleissa, kylpylöissä, laivoilla ym. shoppailevat kelan rahoilla. Nauravat työssä käyville kantasuomalaisille.

• Anonyymi00026
        UUSI

Nauravat orjille joiden puolesta kuitenkin Kaikkivaltias pian kostaa ja tuhoaa satanistivaltiot.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Nauravat orjille joiden puolesta kuitenkin Kaikkivaltias pian kostaa ja tuhoaa satanistivaltiot.

Nyt on jo hurjaa milloin tämä pian koittaa? Pelottaa niin vietäväsäti täällä sängyn alla.

• Anonyymi00027
      UUSI

Takaisin kotimaahan,ottaisivat oppia meidän lotista sodan aikana.Paljon olisi tehtävää heillä rintaman takana

• Anonyymi00029
      UUSI

Montako sotapakolaista ryzzää täällä piileskelee?

• Anonyymi00034
        UUSI

Yks ainakin oli se joku venläinen natsi en tiedä palautetiinko se venäjälle vai istuu suomen vakilassa vai onko jopa vapaana suomessa.

• Anonyymi00032
      UUSI

Älä sillä persupäätäsi vaivaa, hae vaan itse työtä.

• Anonyymi00036
        UUSI

Mitä turhaan sillä ethän sinäkään käy töissä.

• Anonyymi00035
      UUSI

Saako kaikki tuet?

Minä kun luulin että saadaan kaikki Mersut kun tulee venäjän valta. Ukrainalaiset vissiin saa ne tujet?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      160
      1522
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1190
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      717
    6. 52
      690
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe