Psalmit 77:1-21 FB38
[1] Veisuunjohtajalle; Jedutunin tapaan; Aasafin virsi. [2] Minä korotan ääneni Jumalan puoleen ja huudan; minä korotan ääneni Jumalan puoleen, että hän minua kuulisi. [3] Ahdistukseni aikana minä etsin Herraa; minun käteni on yöllä ojennettuna eikä väsy; minun sieluni ei lohdutuksesta huoli. [4] Minä muistan Jumalaa ja huokaan; minä tutkistelen, ja minun henkeni nääntyy. Sela. [5] Sinä pidät minun silmäni valveilla; minä olen niin levoton, etten voi puhua. [6] Minä ajattelen muinaisia päiviä, ammoin menneitä vuosia. [7] Minä muistan yöllä kanteleeni, minä mietiskelen sydämessäni, ja minun henkeni tutkii: [8] Hylkääkö Herra ikiajoiksi eikä enää osoita mielisuosiota? [9] Onko hänen armonsa mennyt ainiaaksi, onko hänen lupauksensa lopussa polvesta polveen? [10] Onko Jumala unhottanut olla armollinen, onko hän vihassaan lukinnut laupeutensa? Sela. [11] Minä sanoin: tämä on minun kärsimykseni, että Korkeimman oikea käsi on muuttunut. [12] Minä muistelen Herran tekoja, minä muistelen sinun entisiä ihmetöitäsi. [13] Minä tutkistelen kaikkia sinun töitäsi, minä mietin sinun suuria tekojasi. [14] Jumala, sinun tiesi on pyhä; kuka on jumala, suuri niinkuin sinä, Jumala? [15] Sinä olet Jumala, joka teet ihmeitä, sinä olet ilmoittanut voimasi kansojen seassa. [16] Käsivarrellasi sinä lunastit kansasi, Jaakobin ja Joosefin lapset. Sela. [17] Vedet näkivät sinut, Jumala, vedet näkivät sinut ja vapisivat, ja syvyydet värisivät. [18] Pilvet purkivat vettä, pilvet antoivat jylinänsä, sinun nuolesi lensivät. [19] Sinun pauhinasi ääni vyöryi, salamat valaisivat maan piirin, maa vapisi ja järkkyi. [20] Meren halki kävi sinun tiesi, sinun polkusi läpi suurten vetten, eivätkä sinun jälkesi tuntuneet. [21] Sinä kuljetit kansasi niinkuin lammaslauman Mooseksen ja Aaronin kädellä.
https://bible.com/bible/365/psa.77.1-21.FB38
"Jumala, sinun tiesi on pyhä:"
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 3402705
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1762035- 341722
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791547- 531075
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa269912Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248786- 59683
- 40565
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46551