Ainakin minulle riittää se perusteeksi äänestää persuja. Pitäähän rahalle saada vastinetta.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kokoomuksen vasallina se on luontaista.
- Anonyymi00002
Mutta vain Tampereella...
- Anonyymi00003
Raha tulee rahan luo ja häviää köyhän taskusta.
- Anonyymi00004
Köyhyys on suhteellista.
Saadaksesi asunnon,auton,puolison,lapset, sijoitat pörssiin teet velkaa ja roikut löysässä suurimman osan elämää.
Rikkaus häämöttää eläkkeellä, kun myyt kertyneen varallisuuden.
Elämä meni jo,sitkutellen. - Anonyymi00005
Vaalirahalla ostat palveluksia.
- Anonyymi00006
Rahalla saa valtaa sillä tavoin, että on voi ostaa omistuksia ja omistukset antavat valtaa. Saat äänimääriä omistuksiesi suhteessa.
- Anonyymi00007
Kokoomus ajaa Elinkeinoelämän keskusliiton (EK) tavoitteita. Hyvin on Kokoomus myös onnistunut hyödyntämään persuja hallituksessa tavoitteiden edistämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469