Purra pohtii turhaan asioita. Hänen kaudellaan persut ei enää pääse hallitukseen. Voi olla ettei ikinä enää pääse.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012131353.html
Purran turhat ajatukset
18
71
Vastaukset 18
- Anonyymi00001UUSI
Dunja::
Perussuomalaisten osallistuminen hallitukseen on ollut demareille lähinnä
neuroottista painajaista. Eihän tässä näin pitänyt käydä. Kun demarit eivät
suostu puhumaan kilpailijansa kanssa, voi kysyä, että kuka tässä on
ylimielinen.
Persujen dynaamisuudesta voi esittää aikakaudet Timon mopo,
jytky, vastuunkanto Sipilän hallituksessa ja nyt Purran talouskuri.
Kaikki tervaa sosialidemokraattiselle oppositiolle. - Anonyymi00002UUSI
Kaikki demarit ovat Tuppuraisia.
Ainakaan järki ei päätä pakota. - Anonyymi00003UUSI
HYVÄ, ETTÄ PURRA POHTII,
NIIN EI EHDI TUHOTA SUOMEA IHAN NIIN PALJON KUIN MUUTEN TEKISI!!! - Anonyymi00010UUSI
Suomi24 moderaattorit pitää aina sensuurilla hyvän huolen siitä, ettei persujen mustamaalaamista häiritä Suomi24 palstoilla.
- Anonyymi00012UUSI
Purra vaatii köyhemmiltä leikkaamista saadakseen jakaa varakkaille veroaleja.
- Anonyymi00013UUSI
Purraa mietityttää nyt lähinnä se, että otetaanko hänet ensi keväänä takaisin perussuomalaisten poliittisen suunnittelijan vaativaan tehtävään kaikkien hänen ministeriaikanaan tekemiensä töppäysten jälkeen.
- Anonyymi00014UUSI
Purra miettii niin paljon Maririnin hallituksen ja seuraavan hallituksen asioita, että aika ei ole riittänyt yhtään nykyisen hallituksen sotkujen selvittämiseen.
- Anonyymi00015UUSI
Ihan hyvä niin, jos purran aivotusten mukaan olisi menty, koko kansa olisi jo terapian tarpeessa, eikä vain köyhät...
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ihan hyvä niin, jos purran aivotusten mukaan olisi menty, koko kansa olisi jo terapian tarpeessa, eikä vain köyhät...
Demarit ovat aina terapian tarpeessa.
- Anonyymi00018UUSI
Nykyisen hallituksen sotkujen selvittämiseen kuluu seuraavalta hallitukselta paljon aikaa, kahvia ja tupakkaa.
- Anonyymi00019UUSI
Juuri näin. Riikka ei vieläkään tiedä leikkasiko hän omalla kaudellaan vain pari miljardia väitetyn 10 miljardin sijasta. Kuitenkin hänellä on otsaa jaella leikkausohjeita tuleville päättäjille.
- Anonyymi00016UUSI
Tuppuraiset tuumii?
- Anonyymi00021UUSI
Oiskos kuitenkin Hakkaraiset?
- Anonyymi00022UUSI
Ettei vaan olisi niitä joitakin Huru-ukkoja?
- Anonyymi00023UUSI
Jospa Purra huolehtisi vain omista asioista eikä puutu muiden puolueiden asioihin.
Makkarakioskin luukulla on tilaa ajatella tai huutaa oppositiossa. - Anonyymi00024UUSI
- Anonyymi00025UUSI
Eipä purra pääse seuraavaan hallitukseen tekemään mukaleikkauksiaan. Onneksi,voidaan taas unelmoida kasvusta ilman älytöntä velanottoa. Purra jää historiaan leikkaus ja velkakuningattarena.
- Anonyymi00026UUSI
Hyvin huomattu!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531353Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1221085Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33862Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216829En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593