Lahkopastorit sensuroivat keskustelujetjun helvetistä kokonaan pois.
Tyypillistä.
Pastoreille oikeaoppinen helvetti tärkeä
12
<50
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
Miten sellaisesta voi keskustella, mitä ei ole edes Raamatussa mainittu alkuteksissä?
Raamattu puhuu kadotuksesta, mikä on sama sana alkutekstissä kuin katoaminen, tuhoutuminen.
Sitä sanaa APOLEIA on käännetty eri tavoin, jotta se olisi sujuvaa kieltä.
Kun nyt tarkastelemme niitä kohtia, joissa sana "APOLEIA" mainitaan, niin näemme, että kääntäjä poikkeaa alkuperäisestä merkityksestä käyttäessään sanaa KADOTUS, aivan kuin se olisi paikannimi. Kadotus tarkoittaa tuhoa ja katoamista. Eivät viinileilitkään joudu kadotukseen, vaan tuhoon!
Matt.7:13 monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie KADOTUKSEEN (tuhoon, katoamiseen)
Matt.26:8 he sanoivat paheksuen: "Millaista HAASKAUSTA!"
Mark.14:4 millaista voiteen HAASKAUSTA
Joh.17:12 jonka täytyi joutua KADOTUKSEEN (oikeastaan: TUHON POIKA)
Apt.8:20 KADOTUKSEEN joudut rahoinesi (tuhoon)
Room.9:22 vihan astioita, jotka on määrätty TUHOTTAVIKSI
Fil.1:28 heitä odottaa KADOTUS (tuho) mutta teitä pelastus
Fil.3:19 heidän loppunsa on KADOTUS (tuho)
2.Tess.2:3 laittomuus ihmishahmossa, KADOTUKSEN ihminen (vertaa jaetta 8: "jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemisensa kirkkaudella")
1.Tim.6:9 jotka syöksevät ihmiset tuhoon ja PERIKATOON
Hebr.10:39 emme ole niitä, jotka luopuvat ja JOUTUVAT TUHOON
2.Piet.2:1 he salakuljettavat teidän keskuuteenne TUHOISIA harhaoppeja (alkuteksti: tuhon harhaoppeja)... Pian he kuitenkin saattavat itsensä TUHOON
2.Piet.2:3 heidän TUHONSA odottaa heitä
2.Piet.3:7 niitä säilytetään sitä päivää varten, jona tulee tuomio ja jumalattomat TUHOTAAN (jumalattomien tuomion ja tuhon päivään)
2.Piet.3:16 haihattelevat ihmiset omaksi TUHOKSEEN vääristelevät niinkuin muitakin kirjoituksia
Ilm.17:8 lopulta se joutuu TUHON omaksi
Ilm.17:11 se joutuu TUHON omaksi - Anonyymi00002UUSI
Ja se on tyypillistä, että sinua vääräuskoista kiinnostaa vain muiden ikuinen piinaaminen eikä Jeesus ollenkaan.
- Anonyymi00003UUSI
Kyllä Raamatussa puhutaan helvetistä ja ikuisesta tuomiosta.
Vrt Mark 9:48 "jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu."
http://biblehub.com/text/mark/9-48.htm
.
" skōlēx " = "kalvava mato", "kalvava ahdistus"
.
Tämä Jeesuksen kertoma kohtakin viittaa "ikuiseen päättymättömään" aikaan eikä siis adventistien "annihilaatio-oppiin" eli "tyhjiin raukeamiseen" !
https://fi.wikipedia.org/wiki/Annihilationismi - Anonyymi00004UUSI
Raamatussa on paljon vertauskuvia.
Raamatussa "tuli" on myös vertaukuvallista.
Pyhä Henki, helvetti.
Luukas 3:16
Niin Johannes vastasi kaikille sanoen: "Minä kastan teidät vedellä, mutta on tuleva minua väkevämpi, jonka kengänpaulaakaan minä en ole kelvollinen päästämään; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja TULELLA.
Mikä on Jeesuksen tuomio
• kirjanoppineille
• korvasyyhyä opettaville
• sapattifariseuksille
? ? - Anonyymi00005UUSI
Helvetin tuomio koskee myös kuolleista herättyjä sieluja.
Sitä ei voi paeta.
Myös ateismissä eivät usko helvettiin. - Anonyymi00006UUSI
Onko Clear Word Bible sitten alkutekstiä vain väärän profeetan propagandaa ?
- Anonyymi00008UUSI
Ihan selvää pässinlihaa, että helvetti Jerusalemin kaatopaikka mihin Jeesus sanoi mentävän kahden silmän kansssa.
- Anonyymi00009UUSI
Mikä on lahkolaisten haiseva kaatopaikka ?
"Tule meidän lahkon jäseneksi koska meillä mikään ei ole ikuista / iankaikkista." - Anonyymi00010UUSI
Jeesus kristus puhuu helvetistä ja käärmeistä:
"Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?"
Annihilationismi on käärmeen oppia. - Anonyymi00011UUSI
Pelastuuko väärä profeetta ikuiselta helvetin tuomiolta ?
- Anonyymi00012UUSI
1. Timoteuskirje 4:7
Mutta epäpyhiä ämmäin taruja karta ja harjoita itseäsi jumalisuuteen.
Mitä tarkoittaa jumalisuus adventismiuskossa ? - Anonyymi00013UUSI
Miksi adventistit piinaavat ikuisesti ellen-sapatilla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522