Onko kokemuksia ?
Helluntailaisuudesta irtaantumaan onnistunut mies on perustanut Uskontojen Uhrien auttavan palvelun.
Helluntailaisuudesta irtaantuminen ?
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Mutta epäpyhiä ämmäin taruja karta ja harjoita itseäsi jumalisuuteen.
- Anonyymi00002UUSI
Helluntaikirkko hyväksyy laittomuuden on paha synti.
- Anonyymi00003UUSI
Lopetin käymisen tilaisuuksissa ja yhteyden pidon uskoviin. Vain muutama tai yksi on ollut aktiivisesti yhteydessä minuun muutaman kerran vuodessa ja sekin puhelimitse.
Ei ole ollut vaikeaa pysytellä erossa. Uskokin kun loppui, niin ei ole kaipuuta. Toki silloin oli paljon ns. ystäviä, joita nykyään ei ole, kun ateistit eivät pidä yhteyttä toisiinsa. - Anonyymi00004UUSI
Riittäähän ihmiselle hörhöily netissä, mitä muuta sitä elämää sitä kaipaa kun vain selittelee kaikenlaisia vailla mitään todellisuuspohjaa, niin sitä se elämä vain jotenkin suttautuu ja aika kuluu kuin siivellä.
- Anonyymi00005UUSI
Miksi olet valinnut monista uskonnoista juuri helluntaiuskonnon ?
Löytyykö tälle uskottava selitys...?
- Anonyymi00006UUSI
Naiset vetää miehiä puoleensa.
- Anonyymi00007UUSI
Apostolien Olsenin ja Parhamin elämäntyyli veti puoleensa.
Helluntaiuskossa saa rukoilla myös kuolleitten puolesta ja kaataa ihmisiä. - Anonyymi00008UUSI
Helluntailiike on Amerikasta tänne 100 v. sitten tuotu paha eksytys ja heresia, ne teltat kannattaa kiertää kaukaa.
- Anonyymi00009UUSI
Kyllä se irtaantuminen kaikkea älyttömyyksiä höpöttämällä onnistuu-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601540Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381208Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 67811
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52700
- 46695
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187578