Onko tämän vielä voimissaan? Kuka vuokraa ja mitä maksaa?
Vai onko tämäkin uponnut tai ajettu kännissä jonnekin karikolle?
Saunalautan vuokraus
8
160
Vastaukset 8
- Anonyymi00002
Perus lappajärveläiseen tapaan tämäkin on mokattu kuten kaikki muukin.
- Anonyymi00003
Siinähän tuo tönöttää veannettaren vieressä.
- Anonyymi00004
Ehkä ensi kesänä liikenteessä,
- Anonyymi00005
Kiva kuulla.
Enemmän nuo kaksi Huippu investointia lämmittäisivät mieltä jos ne upotettaisiin Lappajärven syvimpään kohtaan.- Anonyymi00007
Ehkä juuri sinä kullan nuppu et ole se tarvitsija mutta onkohan oman HAISEVAN NAPASI YMPÄRILLÄ MUUTAKIN ELÄMÄÄ MIETIPPÄ SITÄ PIKKU OKSENNUS.
- Anonyymi00006
Juuri näin! TÄYSIN turhaa sontaa kummatkin.
Joku sisävesi risteily Lappajärvellä? Ketä kiinnostaa? No ei oikein ketään!- Anonyymi00008
Lueppa kommentteja pikku matonen.
- Anonyymi00009
No kylläpäs nyt joku ilmeisesti paikallinen hermostui. Onkohan veannetar hermostujan joku pakkomielle? Jotain hämärää tässä on kun noin rehupuntti hermostuu.
Olisit mennyt lobbaamaan timoa hotellin johtoon niin paremmalla tuurilla voisit olla järven ensimmäisen sukellusveneen kapteeni. Kemira lakki päässä tottakai.
Korkataanpa sitten vasta pohjalla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451