Se on pari viikkoa siihen, kun Hanko on taas huomattavasti hiljaisempi paikka kuin nyt ja siitä pari viikkoa ollaan taas ihan omillamme. Omalla tavallaan helpottaa kun rauhoittuu, jotenkin taas ahdistaa kun tietää ettei taas ihmisiä muutamaan kuukauteen paljoa näe. Pimeät ikkunat valtaavat jälleen näkymän...
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Oi ihanaa, tätä on odotettu.
- Anonyymi00002
Ja holle mee..tätä rauhaa olemme nyrkki hanurissa odottaneet...
- Anonyymi00004UUSI
Paras Hanko on rauhallinen. Se kiinnostaa myös muualta tulevia visiteeraamaan, kaupunkilaisten omaa kunnioittaen. Kesähärdellit roskaväkineen ovat rasittavia.
- Anonyymi00005UUSI
Varmaan näinkin. Mutta oletko ajatellut,että ellemme me "loiset", "kakkoset" ostaisi kakkosasuntoja ja emme kävisi kauniissa kylässänne, paljonko vähemmän euroja saapuisi Hankoon ? Tai elleivät nämä rasittavat parin, kolmen päivän kävijät tulisi, kyllä hekin palveluita käyttävät. Ei kannattaisi ihan pitkin nenän vartta katsoa kokonaisuus huomioiden...
T: Kakkosasukas Katajanokalta - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Varmaan näinkin. Mutta oletko ajatellut,että ellemme me "loiset", "kakkoset" ostaisi kakkosasuntoja ja emme kävisi kauniissa kylässänne, paljonko vähemmän euroja saapuisi Hankoon ? Tai elleivät nämä rasittavat parin, kolmen päivän kävijät tulisi, kyllä hekin palveluita käyttävät. Ei kannattaisi ihan pitkin nenän vartta katsoa kokonaisuus huomioiden...
T: Kakkosasukas KatajanokaltaKakkosasukas Katajanokalta.
Älä ota näitä viestejä tosissasi.
Täällä kirjoittelevat samat henkilöt päivästä toiseen.
Itkevät uimahallin perään, joka tarvitaan, mutta ei siitä pidä tälle palstalle koko ajan kirjoittaa. Sitten tuo "holle mee" Levatorin metsän miehet on toinen.
Regatta viikonloppuna om Hangossa rauhatonta. Tänäkin vuonna nuoriso yritti mm. päästä yhden kerrostalon ala-aulaan ja kun ovi oli lukossa, löivät lasin rikki menemättä kuitenkaan sisään.
Eivät kakkoshankolaiset aiheuta häiriötä kuin tämän palstan muutamalle kommentoijalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751962Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1571388Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231020- 71897
- 58878
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus70800- 47793
- 93767
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151656