Se pitäisi pitää 100% KOKO elin ajan.
Vähempi ei riitä.
Joten…
Kukaan ei kykene pitämään lakia
43
<50
Vastaukset 43
- Anonyymi00001UUSI
Ei se sitä tarkoita. Ei ne lait siitä häviä tuollaisilla argumenteilla.
Lakeja ja käskyjä tullee noudattaa mahdolisimman hyvin. Se on totta toki, että vain Jeesus noudatti kaikkia lain säädöksiä, koska oli Jumalan Poika. Mutta ei se sitä tarkoita, ettei ihmisten tarvi lain säädöksistä ja käskyistä mitään välittää. Ne on Saatanan lahkolaisten oppeja sellaiset opit.
Matt. 5:17
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan."
Lait on voimassa prikulleen samanlaisina tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti.
Vasta sitten Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle, lammas ja leijona ovat vierekkäin jne.
Mutta sen aika on kaukana tulevaisuudessa. Ei ole vielä taivas ja maa kadonnut.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]- Anonyymi00005UUSI
"Ne on Saatanan lahkolaisten oppeja sellaiset opit."
Herra Sebaot loi Saatanaksi myöhemmin muuttuneen arkkienkeli Luciferin, vaikka kaikkitietävänä ilman muuta tiesi tästä tulevan vastustajansa ja vajavaiseksi luomansa ihmisen syntiin houkuttajan, joten vastuu Saatanan olemassaolosta ja vallasta on yksinomaan Herra Sebaotin. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Ne on Saatanan lahkolaisten oppeja sellaiset opit."
Herra Sebaot loi Saatanaksi myöhemmin muuttuneen arkkienkeli Luciferin, vaikka kaikkitietävänä ilman muuta tiesi tästä tulevan vastustajansa ja vajavaiseksi luomansa ihmisen syntiin houkuttajan, joten vastuu Saatanan olemassaolosta ja vallasta on yksinomaan Herra Sebaotin.Keksi jotain uutta, kun kopioit samaa tuhansia kertoja. Meneekö ajatuksesi kehää?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Keksi jotain uutta, kun kopioit samaa tuhansia kertoja. Meneekö ajatuksesi kehää?
Jobin kirjan mukaan Saatana on yksi Jumalan pojista. Siksi se saa mellastaa aika vapaasti.
Job 1:6
Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat koolle ja asettuivat Herran eteen.
Myös Saatana oli heidän joukossaan. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jobin kirjan mukaan Saatana on yksi Jumalan pojista. Siksi se saa mellastaa aika vapaasti.
Job 1:6
Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat koolle ja asettuivat Herran eteen.
Myös Saatana oli heidän joukossaan.Pyhä Henki kun poistui temppelistä, niin sinne se meni uudeksi temppelin herraksi ja repäisi esiripun pois edestään, jotta kaikki voivat ihailla hänen kauneuttaan ja viisauttaan.
2. Tess. 2:4
Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Keksi jotain uutta, kun kopioit samaa tuhansia kertoja. Meneekö ajatuksesi kehää?
Wanhan miehen älppärin neula on juuttunut.
- Anonyymi00002UUSI
Raamatun mielikuvituslakikokoelma onkin oikein hupaisaa luettavaa.
Hurskaat, olettehan muistaneet kivittää tottelemattomat lapset, avionrikkojat sekä lepopäiväksi määrättynä päivänä työtään uurastavat, kute Iso Kirja käskee? - Anonyymi00003UUSI
Jeesus varoitti tästä ajasta, kun hoetaan että lait ja käskyt on kumottu ja kuopattu ja nyt vaan julistetaan sitä Jumalan valtakuntaa ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin omilla päätöksillään.
- Anonyymi00017UUSI
Ala nyt jo vähitellen käsittämään, ettei lakia ole kukaan mihinkään kuopannut, MUTTA SE EI KYKENE PELASTAMAAN!
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ala nyt jo vähitellen käsittämään, ettei lakia ole kukaan mihinkään kuopannut, MUTTA SE EI KYKENE PELASTAMAAN!
Koita käsittää: Tuomio tulee kaikille tekojen ja niistä määrättyjen lakien perusteella.
Ei sinne taivaaseen ketään suorilta jaloista tempaista, kuten lahkot opettaa.
1. Piet. 1:17
Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika.
- Anonyymi00004UUSI
Ei sinne taivaaseen ole mitään vihreätä linjaa.
Ei sinne ketään suoraan tempaista kuten eksyttäjät lupailevat kun liityt heidän harhaoppisiin uskonlahkoihinsa maksavaksi jäseneksi.
1. Piet. 1:17
Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika. - Anonyymi00006UUSI
Kun kuulet lahkolaisten puheista "tempauspäivistä taivaaseen" niin silloin pitäisikin hälytyskellot soida.
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.
Keniassa lahkopastori kehotti seurakuntalaisiaan ankarasti paastoamaan, koska heidät piti pikapuoliin temmata taivaaseen.
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 vielä etsittiin. - Anonyymi00007UUSI
Tämäkin aloitus olisi jäänyt tykkänään tekemättä mikäli se Jeesukseksi mainittu olisi pitänyt lupauksensa tulla takaisin maan päälle tuomitsemaan ihmiset, minkä piti tapahtua vieläpä niin pian että osa kuulijoistaan yhä henkeä huokuisi.
Onko miestä näkynyt tuomarin virassaan?
Matteus 16:27-28
"27Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
28Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."- Anonyymi00012UUSI
Jeesus tulee vasta sitten takaisin Jerusalemiiin kun luste, eli jälkikäteen ilmestyneet uskonlahkot on kerätty pois.
On hyvin mahdollista että ufot aluksillaan hoitaa sen hommat tempaisemalla lahkolaiset sinne heidään lupaamaansa "taivaaseen". - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jeesus tulee vasta sitten takaisin Jerusalemiiin kun luste, eli jälkikäteen ilmestyneet uskonlahkot on kerätty pois.
On hyvin mahdollista että ufot aluksillaan hoitaa sen hommat tempaisemalla lahkolaiset sinne heidään lupaamaansa "taivaaseen".Lahkot temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi palata rauhassa takaisin maan päälle.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
Onneksi siellä Jeesuksen aikaan ei ollut yhtään helluntailaista. Nehän olisi tehnyt juutalaispojille sen ympärileikkauksen toiseen kertaan, sillä perusteella, että eihän se 8 pv. ikäinen vauva saanut itse päättää, lähtöökö ikuiseen liittoon Jumalan kanssa vai ei.
- Anonyymi00008UUSI
Kristityt odottaa Jeesuksen paluuta takaisin maan päälle ihmisen hahmossa, kuten enkelit oikeille apostoleille ilmoitti. Ei Jeesus hiipaile henkiolentoja missään murhamiesten porukoissa erämaissa.
Ap. t. 1:11
ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
Uusi temppeli laskeutuu taivaasta alas Jerusalemiin. Laintaulut ja muut temppelimenot palautetaan Salomon aikaiseen loistoonsa. Lait ovat voimassa tuhat vuotta.
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut. - Anonyymi00013UUSI
Laki pysyy voimassa pitämättäkin.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Roistot ja murhamiehet eivät välitä sen enempää maallisista laeista kuin taivaalisistakaan Jumalan laista ja käskyistä.- Anonyymi00014UUSI
Kolmoismuraajat on ehdotonta eliittiä niissä piireissä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kolmoismuraajat on ehdotonta eliittiä niissä piireissä.
Jeesus ei pitänyt lakeja naisten osalta, koska oli mies?
Paavalikin vetosi lakiin, kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
- Anonyymi00016UUSI
VAIN JEESUS KRISTUS VOI SYNTISEN IHMISEN PELASTAA!
- Anonyymi00020UUSI
Näin on.
LUKEE SELVÄLLÄ SUOMEN KIELELLÄ PAAVALIN ROOMALAISKIRJE 7 LUKU - PELASTUU TEKEMÄÄN VAIKKA SITÄ PAHAA MITÄ VIHAA, JA PALVELEMAAN LIHALLA SYNNIN LAKIA. - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Näin on.
LUKEE SELVÄLLÄ SUOMEN KIELELLÄ PAAVALIN ROOMALAISKIRJE 7 LUKU - PELASTUU TEKEMÄÄN VAIKKA SITÄ PAHAA MITÄ VIHAA, JA PALVELEMAAN LIHALLA SYNNIN LAKIA.Mikä muu voisikaan olla syntisen ihmisen pelastus?!
- Anonyymi00022UUSI
Luehan tarkemmin.
Raamatun opetuksen mukaan Jumala pelastaa ihmisen kasteessa. Ei muutoin.
Joh. 6:65
Ja hän sanoi: "Sentähden minä olen sanonut teille, ettei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei minun Isäni sitä hänelle anna".
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus. - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mikä muu voisikaan olla syntisen ihmisen pelastus?!
Syntiseksihän - edelleen - ryhdytään, kun Paavalin 1.Kor.5:7 mukaan aletaan palvomaan Jeesusta Kristuksena, teurastettuna pääsiäisen uhrilampaana, ja kirottuna kiroukseksi Gal.3:13 mukaan, sekä perataan pois Matt.13:33 Jeesuksen opettama taivasten valtakunta.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Syntiseksihän - edelleen - ryhdytään, kun Paavalin 1.Kor.5:7 mukaan aletaan palvomaan Jeesusta Kristuksena, teurastettuna pääsiäisen uhrilampaana, ja kirottuna kiroukseksi Gal.3:13 mukaan, sekä perataan pois Matt.13:33 Jeesuksen opettama taivasten valtakunta.
Ja tämähän tarinassa on se mielenkiintoisin pointti - näin Paavali itsekin tunnustaa valehdelleensa koko perisyntitarinan, ja todistaa ihmisen syntyvänkin Jeesuksen opetuksen mukaan taivasten valtakuntaan.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ja tämähän tarinassa on se mielenkiintoisin pointti - näin Paavali itsekin tunnustaa valehdelleensa koko perisyntitarinan, ja todistaa ihmisen syntyvänkin Jeesuksen opetuksen mukaan taivasten valtakuntaan.
Lisäystä. Mitähän jos, te ihmiset, ryhtyisitte nyt ajattelemaankin?!
- Anonyymi00023UUSI
Kristityt eivät puhu pelkästä Jeesuksesta, vaan Kolmiyheisestä Jumalasta:
Isä, Poika ja Pyhä Henki yhdessä ovat. - Anonyymi00025UUSI
Eksyttäjät, antikristukset ottivat Jeesus-nimen käyttöönsä eksytystarkoituksessa.
Siksi Jeesus ei enää edes käytä sitä tavallista maan päällistä miehen nimeä Joshua/Jeesus, koska kaikki eksytykset tulee pelkkää Jeesus-nimeä hyväksi käyttäen.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.- Anonyymi00026UUSI
Jeesus kehotti rukoilemaan suoraan Isäänsä: Isä meidän, joka olet taivaissa...ja käski kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen (Matt.28:18-20)
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jeesus kehotti rukoilemaan suoraan Isäänsä: Isä meidän, joka olet taivaissa...ja käski kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen (Matt.28:18-20)
Jeesus-nimi oli käytössä kun Jeesus eli maan päällä.
Jeesus lupasi tulla kahden tai kolmen apostolinsa mukaan, jos he sitä häneltä pyytävät.
Nyt on tilanne toinen toinen. Jeesus on taivaassa.
Pelkkä Jeesus-nimen hokeminen pitäisikin olla varoitusmerkki eksytyksestä.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jeesus-nimi oli käytössä kun Jeesus eli maan päällä.
Jeesus lupasi tulla kahden tai kolmen apostolinsa mukaan, jos he sitä häneltä pyytävät.
Nyt on tilanne toinen toinen. Jeesus on taivaassa.
Pelkkä Jeesus-nimen hokeminen pitäisikin olla varoitusmerkki eksytyksestä.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'."te laittomuuden tekijät'... ne lain kieltäjiä, lahkolaisia ja hihhuleita
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
"te laittomuuden tekijät'... ne lain kieltäjiä, lahkolaisia ja hihhuleita
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.Niin, te valitsitte tien helvettiin Mooseksen lailla, jonka vastistamisesta Jeesus tapettiin, kun sanoi sen jumaluutta Saatanaksi ja valheen isäksi.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Niin, te valitsitte tien helvettiin Mooseksen lailla, jonka vastistamisesta Jeesus tapettiin, kun sanoi sen jumaluutta Saatanaksi ja valheen isäksi.
On kaksi Jumalan nimistä ja Paavalin on Jeesuksen sanoin Saatana. Vaikea ymmärtää, vai?
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
On kaksi Jumalan nimistä ja Paavalin on Jeesuksen sanoin Saatana. Vaikea ymmärtää, vai?
Ihan riitti, kun uskoi Jeesusta.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ihan riitti, kun uskoi Jeesusta.
JA KUN ETTE USKONNEET, TEILTÄ TEMPAISTIIN KOKO MATTO JALKOJENNE ALTA! SITÄ SAITTE MITÄ TILASITTE!
- Anonyymi00031UUSI
Mikä nyt sitten muuttui siitä, mitä edelle uhripalvonnasta kirjoitin syntisen Paavalin pelastusoppina?
- Anonyymi00033UUSI
Tämä järjen köyhyys on kyllä uskomatonta.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tämä järjen köyhyys on kyllä uskomatonta.
Lisäyksenäni tähän, kun ei eroteta Saatanaa ja Jumalaa toisistaan, eikä ymmärretä, jos perataan pois Jeesuksen opettama taivasten valtakunta ja ryhdytään syntiseksi, niin pelastus on silloin myös saada tehdä sijaiskärsijällä syntiä.
Ei kai kukaan taulapää ryhdy syntiseksi, jos ei halua tehdä syntiä. Te kuvittelette, että voitte ottaa kummastakin evankeliumista hyödyn itsellenne. Toisesta otatte taivasten valtakunnan ja toisesta itsellenne sijaiskärsijän.
Ei se näin mene. - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Lisäyksenäni tähän, kun ei eroteta Saatanaa ja Jumalaa toisistaan, eikä ymmärretä, jos perataan pois Jeesuksen opettama taivasten valtakunta ja ryhdytään syntiseksi, niin pelastus on silloin myös saada tehdä sijaiskärsijällä syntiä.
Ei kai kukaan taulapää ryhdy syntiseksi, jos ei halua tehdä syntiä. Te kuvittelette, että voitte ottaa kummastakin evankeliumista hyödyn itsellenne. Toisesta otatte taivasten valtakunnan ja toisesta itsellenne sijaiskärsijän.
Ei se näin mene.Viesti 24 edeltä, niin löytyy raamatunkohdat.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei se näin mene.En olisi kyllä ikinä uskonut, että on niin paljon tyhmiä.ihmisiä, kun tämän osion sekoileva ketjutulva kertoo - on jo suomi24 palstallakin huippua!
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
En olisi kyllä ikinä uskonut, että on niin paljon tyhmiä.ihmisiä, kun tämän osion sekoileva ketjutulva kertoo - on jo suomi24 palstallakin huippua!
Ei harhaoppi ole koskaan älyllä loistanut. Ei Jumala siinä anna siitä viisautta auliisti, vaan joutuu toistamaan tyhmiä juttuja perä jälkeen ja jakelemaan samoja Raamatun jakeita aivan kuin ne muka jotain merkitsisi.
Tuskin kuitenkaan pahinta edes on vielä nähty. - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ei harhaoppi ole koskaan älyllä loistanut. Ei Jumala siinä anna siitä viisautta auliisti, vaan joutuu toistamaan tyhmiä juttuja perä jälkeen ja jakelemaan samoja Raamatun jakeita aivan kuin ne muka jotain merkitsisi.
Tuskin kuitenkaan pahinta edes on vielä nähty.Ja kumpikohan Jumala tällä kertaa?!
- Anonyymi00042UUSI
Laki pysyy voimassa pitämättäkin.
Matt. 5:17
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan."
Matt. 5:18
Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.
Lain rikkominen on synti, mistä ei hyvää seuraa.
Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään Tarsolaisia murhamiehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554