Kiinalaisetkin saavat osansa meidäm verorahoista ja veloista. Kyllä hymyilyttää.
Mistähän syystä asiasta ei ole keskusteltu meidän lehdistössä?
https://newsukraine.rbc.ua/news/ukraine-to-buy-chinese-drone-parts-with-eu-1784111226.html
Ukraina ostaa EU:n antamilla 6 miljardilla droneja Kiinasta
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Se on hyvä se sillä nyt ukrainalaiset paukuttavat miljardilla troonilla koko Neuvostoliiton takaisin mongooliaikaan.
- Anonyymi00002UUSI
Koska käytännössä kaikessa tekniikassa on nykyään jotain kiinalaisia osia. Olisi hölmöä syyttää ukrainalaisia siitä, mitä jokainen tekee.
- Anonyymi00003UUSI
Hirveä ulina kun Kiina myy Venäjälle mutta kun se myy Ukrainalle, se on hyvä asia.
Nyt alkaa kuitenkin olla ettei USA enää sanele mikä on oikein ja mikä väärin.
He halusivat tapaamista ja keskustelua Venäjän kanssa tiedustelutiedon luovuttamisesta Iranille, tai sen kieltämistä.
Iran kun on pystynyt iskemään tappavan tehokkaasti USAn tukikohtiin Lähi-Idässä.
Kuitenkin USA on koko ajan ohjannut Ukrainan iskuja Venäjälle.
Antanut tiedustelutietoja ja määrittänyt maaleja ja ohjannut myös omia ohjuksiaan syvälle Venäjälle.
Ja nyt he vaativat Venäjää lopettamaan Iranin avustamisen.
Mutta ihan amerikkalais-juutalaiseen kierouteen oppineena Venäjä sanoo että "Ei me mitään olla tehty".
Ja keskustelu Rubion ja Lvrovin välillä jäi ennätyslyhyeksi.
Amerikkalaisten on aika jo oppia että heidän peliään voi muutkin pelata.- Anonyymi00005UUSI
Ja se on hyvä asia kun myyvät Ukrainalle, koska Ukrainahan tässä on puolustava osapuoli ja Venäjä hyökkääjä.
- Anonyymi00004UUSI
Ukrainalla kyllä rahaa rittää kun on monenmoista rahanlähdettä tukien lisäksi mitä maat antaa kun haluavat sodan jatkuvan, tässä yksi niistä mistä ei puhuta julkisesti
Sotilaiden tarve on valtava:
Kun elävän sotilaan kehosta on poistettu sydän, se on jo 3 – 4 tunnin sisällä myynnissä Puolassa.
– Markkinahinta taistelukentällä on $ 30’000 – $ 150’000, ja sitten se myydään varakkaille potilaille hintaan vähintään $ 2’000’000 tai enemmän.
Kysyntä on niin suuri, että kaikki kaatuneet sotilaat paloitellaan jo vähän ennen kuolemaa.- Anonyymi00006UUSI
Hulluinta on, että tämäkin Venäjän propagandajuttu osoittautui ihan päinvastaiseksi ja ne olivat venäläiset myymässä ihmislihaa:
https://www.indiatoday.in/world/story/russia-accused-stealing-selling-vital-organs-dead-ukraine-prisoners-wife-larysa-salaeva-claims-war-2571835-2024-07-25
Tämän vuoksi onkin tärkeä pitää silmällä venäläistä sotapropagandaa, koska venäläinen on yleensä itse syyllinen kaikkeen, mistä hän toisia syyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552