Orpo ja riikka on rakentanut rakenteellisen työttömyyden tai kuten Orpo sanoo "työvoimareservin".
Samalla irtisanomisia helpotettu ja muita heikennyksiä palkansaajille.
Tarkoitus on tehdä halpatyömarkkinat joissa työnantaja kohtelee miten haluaa. Sellainen työväenpuolue on Pers
69 000 uutta työtöntä
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Entä sitten. Mitkä ovat omat saavutuksesi?
- Anonyymi00003UUSI
Sinä Soinia fanittava ja Hallapersuja maalittava antipersutrolli toistat 365vrk vuodessa 18-22h/vrk yhden ja saman kaavan jokaisella palstalla joissa trollaat. Kirjoittaen avauksia joiden viestiketjuihin tuot vastakkaisia leirejä edustavat mielikuvituskaverisi väittelyn aikaansaamiseksi niiden välillä. Turvautuen sensuuriin kun yksinpuhelujasi häiritään vastaamalla sinun viestien kalasteluviesteihin joilla niitä vastauksia kalastelet.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sinä Soinia fanittava ja Hallapersuja maalittava antipersutrolli toistat 365vrk vuodessa 18-22h/vrk yhden ja saman kaavan jokaisella palstalla joissa trollaat. Kirjoittaen avauksia joiden viestiketjuihin tuot vastakkaisia leirejä edustavat mielikuvituskaverisi väittelyn aikaansaamiseksi niiden välillä. Turvautuen sensuuriin kun yksinpuhelujasi häiritään vastaamalla sinun viestien kalasteluviesteihin joilla niitä vastauksia kalastelet.
Kopiopersun venäläisvalmisteinen tekoäly ei erota persua antipersusta.
- Anonyymi00002UUSI
ei haittaa orpoa ja purraa, päinvastoin tuo mahdollisuuden ryöstää näittenki sosiaalituet itselleen
- Anonyymi00005UUSI
Milloin sinä persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava antipersu hakeudut hoitoon tuon sinun elämääsi hallitsevan persupakkomielteen kanssa? Yhtä ja samaa persujen perään itkemistä 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus.
- Anonyymi00008UUSI
Lähestytään uhkaavasti 2019-2023 kauhukabinetin lukemia!!!!! ENÄÄ 16000 eroa!!!
- Anonyymi00009UUSI
Tähän asti ovat haittakokkarit sanoneet työttömiä elämäntapapummeiksi. Haittapersut ovat sanoneet heitä laiskoiksi sosiaalipummeiksi. Vai oliko tuo sitten toisinpäin ...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731905Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541350Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 57842
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646