Ukraina tekee mitä tahtoo eikä Venäjä voi mitään.
No, tätähän Putin tilasi.
https://youtube.com/shorts/LYZCckD6qZc?is=q8ei8EYaXgj8IAOz
Aika vapaasti saa Ukrainan dronet lennellä
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Venäläiset itse myös ironisoi että kaikki menee hyvin Vovan suunnitelmien mukaan.
Kannatti ehdottomasti hyökätä naapurimaahan tappamaan ja varastamaan.- Anonyymi00009UUSI
Ainahan venäläiset sellaista kannattaa, vaikkka henki menisi.
- Anonyymi00002UUSI
Heh, venäläiset itse jopa puolustaa näitä Ukrainan tekemiä iskuja, heidän mielestään se on täysin oikeutettua koska Putin on tehnyt samaa jo 4 vuotta.
- Anonyymi00003UUSI
Ukrobien ainoa keino taistella on terrori, se näkyy monella sektorilla...siviilien kohtelussa, sotavankien kohtelussa, ja näillä terrori'iskuilla infra ja siviilikohteisiin.
Kaiken terrorin takana ja mahdollistaja on halukkaiden koalitio ja siis kokaa vetävät globalistit....persekärpäsineen.- Anonyymi00004UUSI
Ei toki ole terroria sen kummemmin kun venäjänkään jatkuvat iskut siviilikohteisiin.
Ainoat jotka ei tätä ymmärrä on Suomessa turvassa asuvat venäjän tiltut.
- Anonyymi00005UUSI
Venäjä etenee jatkuvasti siitä huolimatta että Aaltola höpisi muuta.
Säälittävällä tasolla on asiantuntemus, tai sitten ne valehtelevat tietoisesti kuten molok palstalla.- Anonyymi00006UUSI
Heh, Venäjä etenee kohti loppuuaan.
Rintamalla ei ole edetty mihinkään sitten 04/22.
- Anonyymi00007UUSI
Venäjä on sotansa hävinnyt.
- Anonyymi00008UUSI
Venäjällä ei liene mitään ilmapuolustusta kun Ukraina voi noin vapaasti toimia.
- Anonyymi00010UUSI
Vain sotilasvallankaappaus ja vetäytyminen voi pelastaa venäjän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621558Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381218Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 68823
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 53712
- 46705
- 77597
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt190592- 52582