Takuueläkekin puolta suurempi kuin työttömän tuki, eikä tarvitse edes töitä hakea.
Perustuslain mukaan kansalaisten piti olla yhdenvertaisia?
Miksi eläkeläisiä hyysätään?
55
113
Vastaukset 55
- Anonyymi00001
Hehe . No eipä kyllä ole kun lasketaan työttömän asumistuki ja toimeentulotuki mukaan . Juuri viikolla vertailtiin työttömän seinänaapurin kanssa . Ite peruseläkeläinen ja naapuri pitkäaikaistyötön .
- Anonyymi00002
Hehe, kyllä vaan on. Eläkeläisille maksetaan nuo samat lisätuet.
Miksi? Eihän eläkeläiset tee edes mitään. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi? Eihän eläkeläiset tee edes mitään.Ei mulle ainakaan makseta , vauk oon anonut kolne kertaa .
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei mulle ainakaan makseta , vauk oon anonut kolne kertaa .
Jos on liikaa rahaa, niin ei saa ylimääräistä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi? Eihän eläkeläiset tee edes mitään.Eipä nuo ex edustajatkaantee mitään saavat nuorena ja terveinä, yli 7000 € kk , sopeutusrahaa. Monta vuotta. Eräs alus misu sai 30v sopeutus rahaa. Sopeutti koiria miehen firmassa, itse vaan sai sopeutusrahaa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi? Eihän eläkeläiset tee edes mitään.Eläkeläiset OVAT TEHNEET!!!!! N. 35-45 vuotta töitä, työtön ei välttämättä päivääkään tai vain osa-aika töitä pätkän siellä ja pätkän tuolla. Siinä on ISO ero!
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Eläkeläiset OVAT TEHNEET!!!!! N. 35-45 vuotta töitä, työtön ei välttämättä päivääkään tai vain osa-aika töitä pätkän siellä ja pätkän tuolla. Siinä on ISO ero!
Sillä ei ole merkitystä kuka on tehnyt joskus ja mitä, vaan se kenen rahoilla elää tällä hetkellä.
Eläkeläiset loisivat muiden rahoilla. - Anonyymi00030
Takuueläke työllistää suuren määrän virka pummeja vassujen virka pummeja jotka vaan lomailee ja pitää virkavapaita ja sairastaa.
- Anonyymi00040
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sillä ei ole merkitystä kuka on tehnyt joskus ja mitä, vaan se kenen rahoilla elää tällä hetkellä.
Eläkeläiset loisivat muiden rahoilla.Eläkeläiset EI LOISI TOISTEN RAHOILLA TOISINKUIN SINÄ! Eläkeläiset on työssä ollessaan maksaneet palkastaan TEL-maksuja ja sen perusteella eläkettä nyt maksetaan joten pidä pääsi kiinni, loinen!
- Anonyymi00045
Anonyymi00040 kirjoitti:
Eläkeläiset EI LOISI TOISTEN RAHOILLA TOISINKUIN SINÄ! Eläkeläiset on työssä ollessaan maksaneet palkastaan TEL-maksuja ja sen perusteella eläkettä nyt maksetaan joten pidä pääsi kiinni, loinen!
TAKUUELÄKETTÄ MAKSETAAN TUKIPUMMEILLE JA VAMMASILLE.
- Anonyymi00048
Anonyymi00030 kirjoitti:
Takuueläke työllistää suuren määrän virka pummeja vassujen virka pummeja jotka vaan lomailee ja pitää virkavapaita ja sairastaa.
TAAS näitä TAKUUELÄKKEEN kadehtijoita.."ei tarvitse edes töitä hakea.." EI HYVÄÄ päivää,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Anonyymi00052
Anonyymi00040 kirjoitti:
Eläkeläiset EI LOISI TOISTEN RAHOILLA TOISINKUIN SINÄ! Eläkeläiset on työssä ollessaan maksaneet palkastaan TEL-maksuja ja sen perusteella eläkettä nyt maksetaan joten pidä pääsi kiinni, loinen!
Laitahan suu suppuun. Minun rahoillani sinäkin loisit.
- Anonyymi00003
Siksi kun eläkeläiset äänestää ahkerasti.
- Anonyymi00005
Eläkeläinen on maksanut eläkettä työssä ollessaan. Joka tilistä. Ex edustajat saa sopeutus rahaa yli 7000€ kk. Ilman mitään vaatimuksia. Ex edustajat saa jo nuorena ja terveinä sopeutus rahaa, elökeläinen on raatanut eläke ikään asti.
- Anonyymi00007
Ei ne mitään ole maksaneet, ja muiden rahoilla loisivat jatkuvasti. Menisivät töihin kuten muutkin tekevät.
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei ne mitään ole maksaneet, ja muiden rahoilla loisivat jatkuvasti. Menisivät töihin kuten muutkin tekevät.
En todellakaan mene töihin.
Olen ansaitulla eläkkeellä 2700,00/kk.
Omaisuutta on hyvin eikä velkaa senttiäkään.
Säästöjä ihan kivasti joten voin matkustella ja nauttia eläkepäivistä.
Joten älä hulluja puhu, että töihin.
Työelämää 48 vuotta takana, joten sen paikan ansaitsee nuoremmat.
Juuri tilasin joulumatkan Eurooppan. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
En todellakaan mene töihin.
Olen ansaitulla eläkkeellä 2700,00/kk.
Omaisuutta on hyvin eikä velkaa senttiäkään.
Säästöjä ihan kivasti joten voin matkustella ja nauttia eläkepäivistä.
Joten älä hulluja puhu, että töihin.
Työelämää 48 vuotta takana, joten sen paikan ansaitsee nuoremmat.
Juuri tilasin joulumatkan Eurooppan.Et sinä mitään ole ansainnut. Jos tilillesi ilmestyy säännöllisesti rahaa, etkä ole ajanjakson aikana tehnyt työtunteja, niin loisit muiden rahoilla.
Olisit säästänyt. - Anonyymi00032
Takuuleläkeläisten eläkkeet pois ja risusavottaan tai käpyjä keräämään.
- Anonyymi00041
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mene sinä töihin ja lakkaa sinä loisimasta toisten rahoilla, faktaa on että eläkeläiset on työssäollesssaan maksaneet palkastaan TEL-maksuja, eli työeläkemaksuja!!
- Anonyymi00044
Anonyymi00017 kirjoitti:
Et sinä mitään ole ansainnut. Jos tilillesi ilmestyy säännöllisesti rahaa, etkä ole ajanjakson aikana tehnyt työtunteja, niin loisit muiden rahoilla.
Olisit säästänyt.Kaikki työttömyyskorvaukset sitten myös pois. Työttömät varsinkaan eivät ole korvauksia ansainneet.
- Anonyymi00046
Anonyymi00032 kirjoitti:
Katsotaan muutaman kymmenen vuoden kuluttua pärjäätkö sinä risusavotassa kasikymppisenä nivelrikkoisena, sydänvaivaisena ja todennäköisesti vielä muistisairaanakin.
- Anonyymi00050
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jotta kaltaisesi kateellinen saisi jotain mielihyvää??
- Anonyymi00053
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kaikki työttömyyskorvaukset sitten myös pois. Työttömät varsinkaan eivät ole korvauksia ansainneet.
Minulle on yksi lysti, koska en mitään tukia ole koskaan nostanut. Minulle riittää, että palkkasummastani ei jatkossa ryövätä neljäsosaa työeläkeloisintaan.
Verot maksan mielelläni, koska niillä pyöritetään yhteiskuntaa. Mutta yhden laiskan ja kiittämättömän loisporukan lihottamiselle palkansaajien kustannuksella on tehtävä loppu. Työeläkkeiden maksaminen pitää lopettaa ASAP. - Anonyymi00055
Anonyymi00017 kirjoitti:
Et sinä mitään ole ansainnut. Jos tilillesi ilmestyy säännöllisesti rahaa, etkä ole ajanjakson aikana tehnyt työtunteja, niin loisit muiden rahoilla.
Olisit säästänyt.Turha kadehtia, ihan omilla ja työnantajan maksamilla eläkerahoilla vietän lopun elämääni ihan mukavasti. Päivääkään en ole ollut työttömänä.
- Anonyymi00056
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olisit säästänyt.Kiitti paljon kiitti, että maksat minunkin muhkeaa työeläkettäni. Suomen tilanne vaikuttaa nyt kyllä menevän siihen suuntaan, että sinulle ei valitettavasti enää riitä eläkettä. Tsemppiä sinulle ja koeta keksiä jotain. Muuta pois maasta tai rupea tekemään kahta työtä.
- Anonyymi00008
Mene töihin niin saat kunnon eläkkeen, eikä tarvitse aina valittaa.
- Anonyymi00011
Olet pummi, kun elät muiden rahoilla.
Säästäkää palkkarahoistanne, niin ei tarvitse loisia muiden rahoilla ja potea huonoa omaatuntoa. - Anonyymi00047
Anonyymi00011 kirjoitti:
Säästäkää palkkarahoistanne, niin ei tarvitse loisia muiden rahoilla ja potea huonoa omaatuntoa.Pienestä palkasta ei pysty säästämään. Kaikki menee elämiseen.
- Anonyymi00049
Anonyymi00011 kirjoitti:
Säästäkää palkkarahoistanne, niin ei tarvitse loisia muiden rahoilla ja potea huonoa omaatuntoa.Sinäkin olet pummi, kun elät työttömänä muiden rahoilla.
- Anonyymi00009
Mitä se Persu itkee, mene töihin ja voit saada kohtuullisen työeläkkeen.
- Anonyymi00010
jollette ilman tukia pärjäile, niin lopettakaa vaikka itsenne, ei tämä mikään loisijoiden maailma ole.
- Anonyymi00012
Menkää töihin.
- Anonyymi00013
Eipä nuo palkatkaan ole yhden vertaisia. Edustajat nostaa aina ensin omaa palkkaa, verovapaita korvauksia ja extra luxus etujaan. Nyt Purra on lopettamassa indeksi korotuksia, hinnat ja maksut nousee, eläkkeet ei nousisi. Itse edustajat saa kofotukset ja verovapast korvaukset. Eläkeläiset ei saa mitään ilmais etuja. Eikä he elä pyhällä hengellä. Kokoomus antoi veto alen omille varakkaille äänestäjilleen, kukaan ei kysynyt millä rahalla. Muiden kohdalla on aina kyse millä rahalla. Kokoomus rahoittaa äänestäjiään veronmaksajien rahoilla.
- Anonyymi00014
65 vuotta täyttäneet saavat kalastaa ilmaiseksi. Kas kun oikeuskansleri ei ole tuohon puuttunut.
- Anonyymi00018
Lärvi kii, eläke on eläke ja se siitä.
- Anonyymi00019
Lopetetaan kaikki Kelan tuet ja työeläkkeiden maksaminen.
Jäljelle jätetään vain perustoimeentulotuki, jolloin laiskat saadaan ensin realisoimaan kaikki rahan arvoinen omaisuus.
Nythän laiskat voivat elää leveästi duunareiden raataessa.- Anonyymi00022
Sitten joku, hyvin suurella todennäköisyydellä realisoi sinun omaisuuttasi, mikäli näin käy, ootappa vaan. :DD
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sitten joku, hyvin suurella todennäköisyydellä realisoi sinun omaisuuttasi, mikäli näin käy, ootappa vaan. :DD
Mä elän omilla palkkarahoillani (tai niistä mitä jää teidän loisten elättämisen jälkeen jäljelle). Ei mun tartte mitään säälitukia vonkua.
- Anonyymi00029
Taas tämä turha riidanhaastaja ja apina ajaa ajatustaan seinään.
Mikä sua vaivaa, mene töihin ja saat paremman eläkkeen. - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Taas tämä turha riidanhaastaja ja apina ajaa ajatustaan seinään.
Mikä sua vaivaa, mene töihin ja saat paremman eläkkeen.Mua riepoo se, että te loiset varastatte noin tonnin multa fyrkkaa.
Sua ei vaivaa, jos mä pöllin sulta joka kuukausi tonniin? Niinkö.
Voit toki maksaa suoraan, laitanko tilinumeron? Kun sen tonnin kuukausittain siirrät, niin olen tyytyväinen. - Anonyymi00037
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mä elän omilla palkkarahoillani (tai niistä mitä jää teidän loisten elättämisen jälkeen jäljelle). Ei mun tartte mitään säälitukia vonkua.
Kyse olikin siitä, että joku realisoi omaisuuttasi omaan taskuun. :DD
Minä en tukia tarvitse, olen valmiiksi eläkkeellä, arvon kusipää. :D - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kyse olikin siitä, että joku realisoi omaisuuttasi omaan taskuun. :DD
Minä en tukia tarvitse, olen valmiiksi eläkkeellä, arvon kusipää. :DEli sinulle ei makseta säännöllisesti mitään, vaan elät säästöilläsi. Epäilen.
- Anonyymi00042
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mua riepoo se, että te loiset varastatte noin tonnin multa fyrkkaa.
Sua ei vaivaa, jos mä pöllin sulta joka kuukausi tonniin? Niinkö.
Voit toki maksaa suoraan, laitanko tilinumeron? Kun sen tonnin kuukausittain siirrät, niin olen tyytyväinen.Ei sulta kukaan mitään varasta, eikä palkasta mene tonnia kuussa! MENE TÖIHIN NIIN TIEDÄT PAREMMIN MITÄ MENEE JA KUINKA PALJON!
- Anonyymi00054
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hän tarkoitti varmaankin ryöstäjiä.
- Anonyymi00020
Irtisanomisen syy on usein "tuotannollinen ja taloudellinen" eli työntekijän tuotos ei ole vastannut työstä maksettua palkkaa. Ilkeästi sanottuna työntekijä on ollut laiska. Hyvä työeläke on taas merkki pitkäaikaisesta ahkeruudesta.
- Anonyymi00023
Ammattiliitto auttaa. Työttömyyspäivärahakin on isompi. Helsingissä suuri kerrostalo, jossa lukee Metalliliitto. Vai onko ammattiliitot myyneet suuria omaisuuksiaan pelastaessaan työttämiä jäseniään?
- Anonyymi00026
Varkaus on rikos, ja työeläkeloiset varastaa tällä hetkellä meidän duunareiden palkkasummasta noin nejäsosan, eli keskimäärin rapiat 12 tonnia vuodessa.
- Anonyymi00033
Hienosti väännetty asia, ihan kuin iltapaskojen klikkiotsikot.
Laiska ja huono työntekijä irtisanotaan ihan siksi kun ei työpanos riitä.
Tuotannollinen ja taloudellinen syy tarkoittaa että yritys ei tarvitse enää työntekijän työpanosta, esim. heikon kysynnän takia tai tuotannon muutosten vuoksi jne.... tai sitten on muuten vaan menee liian heikosti. - Anonyymi00034
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ammattiliitto auttaa. Työttömyyspäivärahakin on isompi. Helsingissä suuri kerrostalo, jossa lukee Metalliliitto. Vai onko ammattiliitot myyneet suuria omaisuuksiaan pelastaessaan työttämiä jäseniään?
Menisit kouluun ja voisit oppia monia asioita, kuten ymmärtämään ihan perusasioita.
- Anonyymi00035
Anonyymi00023 kirjoitti:
Minä kuulun entiseen Metalliliittoon eli nykyiseen Teollisuusliittoon ja maksan niille joka kuukausi jäsenmaksun. Mutta ei se maksaisi mitään, jos jäisin työttömäksi. A-kassa hoitaa sen puolen.
- Anonyymi00036
Anonyymi00026 kirjoitti:
Varkaus on rikos, ja työeläkeloiset varastaa tällä hetkellä meidän duunareiden palkkasummasta noin nejäsosan, eli keskimäärin rapiat 12 tonnia vuodessa.
Lopettaisit jo, tuo vitsi on jo niin loppuun kulutettua skeidaa kuin olla voi.
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Lopettaisit jo, tuo vitsi on jo niin loppuun kulutettua skeidaa kuin olla voi.
Ai nyt on rikos jo vitsi? Eipä ole röyhkeydellä mitään rajaa.
- Anonyymi00027
Suomessa on monia tukia joilla tasataan eroja ja tehdään eläminen mahdolliseksi.
Avaaja vetää taas mutka suoriksi kun ei ymmärrä asioista mitään.
Mistä näitä Persujen valittajia oikein sikiää? - Anonyymi00028
Töitä ja töitä. Milloin riittää?
- Anonyymi00051
Katteutta saa ostaa kaupasta lisää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 86902
- 53839
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun67664- 40610
- 58598
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22542Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33538Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37468- 39453