Venäjän etujoukot ovat edenneet noin 5km päähän Kramatorskin keskustasta. Kramatorsk on koko Donetskin pääkaupunki ja tärkein osa Ukrainan linnoitusvyöhykettä.
Suomalainen media on täysin hiljaa koko asiasta. Brittiläiset kanavat raportoivat tilanteesta paremmin kuten tämä Channel 4 uutispätkä.
https://youtu.be/uIC3dzoqZ-I
Odotettu taistelu Kramatorskista on alkamassa
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Miten Pietarin rintamalla menee, eihän pilvisyys vain ole lisääntynyt?
https://www.youtube.com/watch?v=7tpLcfZT924&t=3sEn tiedä Pietarista koska asun Lahdessa.
Miksi et halua keskustella itse aiheesta? Liian epämukavaa?
- Anonyymi00002
Ja taas.
Eikös ne ole siinnä kyyhöttäneet neljä vuotta. Ukot on tietysti menneet vaihtoon monta kertaa. - Anonyymi00003
Jos Kramatorsk on pääkaupunki, niin mikä Donetsk sitten on?
- Anonyymi00004
lahtimies86 kirjoitti:
Sinulla menee Donetskin alue ja kaupunki sekaisin.
Ei mene. Tähän asti Donetskin (alue) pääkaupunki on ollut Donetsk (kaupunki).
- Anonyymi00005
Koko Donetskilla tarkoitetaan tavallisesti Ukrainan Donetskin ja Luhanskin alueiden muodostamaa kokonaisuutta. Alue on ollut osaksi Venäjän miehittämä vuodesta 2014. Ukrainan yhä hallinnoiman Donetskin alueen osan tilapäinen pääkaupunki on ollut Kramatorsk.
- Anonyymi00006
Venäjän partiot voivat hiippailla huomattavan kaukana omista joukoistaan. Se ei tarkoita, että niiden partioima alue olisi siirtynyt Venäjän hallintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.642020Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt311593- 991102
- 45850
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.23692- 29630
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56548- 31543
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,121519