Onkohan se nyt tua valoristeyksen tontti paras paikka pankille kun ajattelis että se on vähä aharas paikka. No eipä oo nykyynenkään paikka häävi
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Kuka enää missään pankissa käy, kaikki hoituu sähköisesti.
- Anonyymi00002
Olisko Saarelan tontti ollu paree?
- Anonyymi00003
Mitä tuota pohditte tekee minne haluaa jos tekee keksikää parempia puheaiheita kiitos
- Anonyymi00012
Onko puimurit valamihia, kohta on aijat.
- Anonyymi00004
Turha rakennus,ruma ja aivan pöhölös paikas. Ei enää muutenkaan toimiva pankki. Aikaa jo erosin, ei ollu pakko vaan liikepankki on paree!😊
- Anonyymi00005
Vakaa pankki huanos paikas
- Anonyymi00008
eikö pernaalla olisi ollu pankille paljon parenpi paikka
- Anonyymi00006
Kieltämättä vähän erikoisen paikan valitsivat, mutta ei nuo pankit paljoa nykyisin parkkitilaa kaipaa. Ainoat asiakkaat tulee kelataksilla, kynnykset saa olla matalia, jottei rollaattori tökkää.
- Anonyymi00007
Sitä on jokainen vuorollaan ikävä kyllä. Voi olla loppuviimein hyväkin paikka koska näin on päätetty
- Anonyymi00009
Lummukka olis hyvä paikka pankille kun lappajärvi liitetään kohta Kauhavaan
- Anonyymi00010
Luinko oikeen et kauhava liitetään lappajärveen niin pitäiskin tehdä jos vaan ottaisivat vastaan ja voitaisiin tehdä savikaivos kauhavasta eikö jollakin savipajalla olisi tarvetta raaka-aineelle ?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Luinko oikeen et kauhava liitetään lappajärveen niin pitäiskin tehdä jos vaan ottaisivat vastaan ja voitaisiin tehdä savikaivos kauhavasta eikö jollakin savipajalla olisi tarvetta raaka-aineelle ?
Huikea idea. Sinussa on oikeaa yrittäjäainesta. Olet varmaan jo monimiljonääri.
- Anonyymi00013UUSI
Tyhjää liiketilaa on vaikka kuinka paljon, miksi tehdä uusi.....
- Anonyymi00014UUSI
Kauhavalaasta hölömöyttähän piisaa vaikka sioolla syättääs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta361625- 81976
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290839Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste75760Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii259725Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O45705- 69684
- 33603
- 74587
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty57584