Teillähän tuntuu rahat olevan kovin tiukalla, kun kaikki pikku leikkaukset kirpaisee kovasti. 😁😁Talosta taloon kerjääminen on vanha hyvä tapa saada vähän leivän päälle voitakin 👍👍
Vastaukset 30
- Anonyymi00001UUSI
Ennen vanhaan annettiin kerjuupassit joilla oikeutettiin kerjääminen talosta taloon!
Nykyisin ei sellaista tarvita kun etuudet on niin suuret että niiden varassa voi elää vaikka koko ikänsä. Moni tekee mieluummin niin kuin tekemällä töitä!- Anonyymi00005UUSI
Antaisiko Riikka kerjuupassia esim demarille? Eikö noista ole muutenkin riesaa.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Antaisiko Riikka kerjuupassia esim demarille? Eikö noista ole muutenkin riesaa.
Lähtöpassit Suomesta noille demari maanpettureille pitää antaa.
- Anonyymi00002UUSI
Vassarithan kerjää sossutukia Purralta kaiket päivät.
- Anonyymi00010UUSI
Jännä, että kaikki muut ihmiset yrittää itse parantaa tilannettaan, mutta vassari ei. Kerjuulla käynti olisi sekin kyllä edistystä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jännä, että kaikki muut ihmiset yrittää itse parantaa tilannettaan, mutta vassari ei. Kerjuulla käynti olisi sekin kyllä edistystä.
Vassari ei paljonkaan muistuta meitä normaaleja.
- Anonyymi00015UUSI
Purra antaa sosiaalitukea yrityksille.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Purra antaa sosiaalitukea yrityksille.
Kukaan ei ole ikinä jakanut enempää yritystukia kuin Sanna.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kukaan ei ole ikinä jakanut enempää yritystukia kuin Sanna.
Sanna jakoi ennätysmäärän.
- Anonyymi00003UUSI
Kuka avaisi oven , jos luihu tatuoitu vassari rapalat naamasta roikkuen tulisi ovelle?
- Anonyymi00004UUSI
Joku jolla ei ole ovisilmää.
- Anonyymi00006UUSI
Persujen sota fantasiavihollisiaan vastaan käy kuumana Suomi24:lla.
- Anonyymi00007UUSI
Menikö viestisi väärään ketjuun, kun kommenttisi ei liittynyt aloitukseen ollenkaan.
- Anonyymi00008UUSI
ÄLÄS YLLYTÄ HULLUJA.
- Anonyymi00009UUSI
Sitä paitsi aloitus halventaa vanhoja kunnon kerjäläisiä.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sitä paitsi aloitus halventaa vanhoja kunnon kerjäläisiä.
Aika ikävää verrata kerjäläisiä vassariin. Olihan kerjäläisilläkin jokin kunniantunto aikoinaan.
- Anonyymi00011UUSI
Hyvä avaus.
- Anonyymi00012UUSI
Jos sais vassaria vähän aktivoitua sieltä tukiluukulta.
- Anonyymi00013UUSI
Eikö kerjääminen muistuta vähän työtä, niinku kulkukauppias. Tuskin sopii vasemmistolaisen ideologisen ammattityöttömön pirtaan.
- Anonyymi00021UUSI
Mieluummin vassari hakee juoksukaljoja.
- Anonyymi00018UUSI
Aloittajalla on vanhentuneet tiedot. Katsotaanpa mitä chatgpt sanoo:
"Viime vuosien tutkimusten perusteella perussuomalaisilla on ollut suurin kannatus työttömien keskuudessa. Esimerkiksi vuoden 2019 eduskuntavaaleja analysoivassa vaalitutkimuksessa todetaan, että:
-perussuomalaiset saivat vajaat 30% työttömien äänistä
-olivat työttömien suosituin puolue.
-Tutkimuksen mukaan vielä 2000-luvun alkuvuosina työttömien keskuudessa vahvimpia olivat SDP ja vasemmistoliitto, mutta perussuomalaiset nousivat niiden ohi 2010-luvulla." - Anonyymi00019UUSI
Miksi te persupuupäätt ette lähde Venäjälle? Sitä Venäjän fasistista diktatuuriahan te rakastatte. Ei tarvitse Suomea sitten persujen yrittää väkisin muuttaa Venäjäksi kun menette itse unelmienne maahan. Siellä se Ano teitä jo kovasti odottaa.
- Anonyymi00022UUSI
Fasistista diktatuuria? Noh noh, ei ne Venäjälläkään nyt sentään mitään Antteja ole.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Fasistista diktatuuria? Noh noh, ei ne Venäjälläkään nyt sentään mitään Antteja ole.
On meillä natsi Rydman ruorissa.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
On meillä natsi Rydman ruorissa.
Rydman on juutalaisten ystävä ja juutalaisten ylistämä. Tiedät varmaan mitä Antti on.
- Anonyymi00020UUSI
Miksi ajatellaan että köyhät homot ym. vähemmistö on vassareita ?
- Anonyymi00023UUSI
Ainahan vassarit tällä palstallakin vinkuu, kun julkaistaan joku pikku leikkaus. Selvästikin kirpaisee.
- Anonyymi00025UUSI
Se on propagandaa. Tosiasiassa persujen äänestäjissä on nykyään korkein työttömyys.
- Anonyymi00026UUSI
Jos joskus joudun työttömäksi, niin en todellakaan ala kerjätä ruokaa, vaan rahoitan toimeentuloni rikoksilla. Siinä vaiheessa ei millään ole enää merkitystä.
- Anonyymi00029UUSI
Demarin perusprinsiippi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1621467Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271091- 71937
- 55930
- 58928
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120731Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717