kieli ja sot-asiantuntijoille.
Eiks valtoska opetellut saksankielen, ja jos jotakin unohtui sieltä, niin saksalainen"opetusministeri" kotkanristi varmaan neuvoo häntä siinä?
Nyt ei auta istua jalat ristissä, vaan on tekojen aika.
"Arbeit macht frei"
https://youtu.be/3aYK1V6viVs?is=4lluK-0f6M3HG-EH
No nyt olisi tarvista
Anonyymi-ap
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
Meillähän onkin "asiantuntijoita" cöccäreiden liirumlaarum köörissä oikein laidasta laitaan, niin sieltä vain 1bsoppeli tähän asiaan.
- Anonyymi00002UUSI
Opetelkaa kirjoittamaan niin, että sen voi muutkin kuin itse ymmärtää.
- Anonyymi00003UUSI
Kansainväliset viralliset neuvottelut, käydään aina englanninkielellä.
- Anonyymi00005UUSI
Matu käyttää tätä hyväkseen ja raiskaa.
- Anonyymi00004UUSI
Sanna sai melkeen sot aa aikaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022112Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271061- 71917
- 58898
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta108684