Hääyö meni lusikassa.
Vastaukset 39
- Anonyymi00001
Toivottavasti pysyy poissa telkkarista.
- Anonyymi00002
Kyllä hänelläkin on oikeus jatkaa elämäänsä. Tuomio on suoritettu. Väärinhän tuo teki, mutta tuomionsa kärsi.
- Anonyymi00003
Ei se saanut kuin sakot ja mikään ei käynyt missään mutta nainen päätti kolmen vuoden päästä tehdä rikosilmoituksen kun "kaveritkin oli sitä mieltä" että pitäisi tehdä. Ensin olivat yhdessä juhlineet railakkaasti pari päivää.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei se saanut kuin sakot ja mikään ei käynyt missään mutta nainen päätti kolmen vuoden päästä tehdä rikosilmoituksen kun "kaveritkin oli sitä mieltä" että pitäisi tehdä. Ensin olivat yhdessä juhlineet railakkaasti pari päivää.
Mediassa oli tieto että nainen oli tapauksen jälkeen kutsunut Roopen syömään mutta sanonut että älä jää yöksi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Roope kirjoitti ehkä vuosi sitten että saa vieläkin päivittäin tappouhkauksia ja pyysi lähettämään kuvakaappauksia kommenteista missä häntä väitetään rais*aajaksi. Kertoi että hänelle on niitä pyytämättäkin jo tullut jonkin verran. Kyseessä siis tapaus josta tuli sakot.
Ei siis voi verratakaan kahden jääkiekkoilijan, toinen ex-sellainen, saamaan lähes kahden vuoden ehdottomaan tuomioon raiskauksesta. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Roope kirjoitti ehkä vuosi sitten että saa vieläkin päivittäin tappouhkauksia ja pyysi lähettämään kuvakaappauksia kommenteista missä häntä väitetään rais*aajaksi. Kertoi että hänelle on niitä pyytämättäkin jo tullut jonkin verran. Kyseessä siis tapaus josta tuli sakot.
Ei siis voi verratakaan kahden jääkiekkoilijan, toinen ex-sellainen, saamaan lähes kahden vuoden ehdottomaan tuomioon raiskauksesta.Roopea olen nähnyt täälläkin haukuttavan tuolla nimityksellä mutta en ole kyllä nähnyt noita jääkiekkomiehiä tuomion jälkeen nähnyt täällä haukuttavan. Toista noista haukuttiin täällä todella törkeästi vuonna 2021 kun oli vasta syyte mutta kyllä on vuosia jo ollut enemmänkin puolusteluja täällä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei siis voi verratakaan kahden jääkiekkoilijan, toinen ex-sellainen, saamaan lähes kahden vuoden ehdottomaan tuomioon raiskauksesta.Mutta nekin on suoritettu! Mitenkään puolustelematta tekoa ja toivottavasti opiksi ottaneina.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mediassa oli tieto että nainen oli tapauksen jälkeen kutsunut Roopen syömään mutta sanonut että älä jää yöksi.
Oliko mediassa mitään tietoa mitä ruokaa oli tarjolla?
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nainen oli ainoastaan katkera ja kosti Roopelle, kun ei halunnut alkaa seurustelee sen kanssa. Tämä on totuus, kuitenkin tästä asiasta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mutta nekin on suoritettu! Mitenkään puolustelematta tekoa ja toivottavasti opiksi ottaneina.
Kyllä sinä vain jaksat puolustella ja etenkin Pikkaraista.
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oliko mediassa mitään tietoa mitä ruokaa oli tarjolla?
Aika tarkasti nämä tapahtumat kerrotaan medioissa mutta tuskin sentään noin tarkasti. Mutta itse tapahtumakin kerrotaan todella tarkasti. Kun esim. Seiska kertoi Pikkaraisen tapauksesta erittäin tarkasti keväällä 2022 niin Pikkaraisen ympärillä alkoi sen jälkeen pyörimään nuoria blondeja niin että viima vain kävi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Aika tarkasti nämä tapahtumat kerrotaan medioissa mutta tuskin sentään noin tarkasti. Mutta itse tapahtumakin kerrotaan todella tarkasti. Kun esim. Seiska kertoi Pikkaraisen tapauksesta erittäin tarkasti keväällä 2022 niin Pikkaraisen ympärillä alkoi sen jälkeen pyörimään nuoria blondeja niin että viima vain kävi.
Hörkkökin teki niin vauhdikkaan otsikon ja jutun että joutui jopa hieman korjailemaan. Toinen Seiskan miestoimittaja teki jutun otsikolla "hannut ja matit raiskaavat kaiket yöt".
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä sinä vain jaksat puolustella ja etenkin Pikkaraista.
Ei kuulu sinulle minun mielipiteet. Hannu on kyllä komea mies.
- Anonyymi00036
Roope ei tehnyt yhtään mitään ja sekopää akka on keksinyt koko asian.
- Anonyymi00011
Roopelle onnea. Ei ole enää kiiltokuvapoika tai toivevävy, mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia 🌼
- Anonyymi00012
Toivevävyjä onkin Suomessa paljon. Tai on ollut alussa, koska 13000-15000 avioeroa vuodessa.
- Anonyymi00013
Panomies
- Anonyymi00014
Pystyykö olemaan uskollinen, voi onko Vivianin kavereiden viestejä, kuten Siepin kanssa.
Sara Sieppi: Onks sulla vielä muuta ( lähde). - Anonyymi00015
Kännykkä täynnä piti kirjoittaman.
- Anonyymi00019
Kaunis pari. Onnittelut heidän hääpäivänä 💞.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kaunis pari. Onnittelut heidän hääpäivänä 💞.
Vivian on kaunis nainen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vivian on kaunis nainen.
Voisin tikata saumaan.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vivian on kaunis nainen.
Olen täysin samaa mieltä Todellakin kaunis nainen.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä Todellakin kaunis nainen.
Saa nähdä, vieläkö nuori pariskunta tekee muutaman lapsen.
- Anonyymi00026
Onko morsian raskaana? Etumus näytti siltä🤔
- Anonyymi00027
No miten se sinuun elämääsi liikuttaa, vaikka olisikin raskaana?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
No miten se sinuun elämääsi liikuttaa, vaikka olisikin raskaana?
Lapsia voivat tehdä ja itse elättävät, ei yhteiskunnan rahoilla ainakaan sitä tee.
- Anonyymi00029
Uskon, että Roope Salminen tuomittiin syyttömänä.
- Anonyymi00030
Tietenkin oli syytön.
- Anonyymi00031
Samoin exä meni uusiin naimisiin samaan aikaan. Kumpi efoaa ensin ja esittelee uuden ukon, tai akan.
- Anonyymi00032
Miksi olet noin nekatiivisia asioita aina kirjoittamassa. Pitää ainoastaan toivoa, että avioliitossa olevat koko loppu elämänsä ajan.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Miksi olet noin nekatiivisia asioita aina kirjoittamassa. Pitää ainoastaan toivoa, että avioliitossa olevat koko loppu elämänsä ajan.
Eroavat melko pian.
- Anonyymi00034
Susiruma sulhanen.
- Anonyymi00035
Komea pitkä mies ja kaunis nainen. Voiko enää muuta heistä sanoa. Onnea nuorelle avioparille 💞💞.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Komea pitkä mies ja kaunis nainen. Voiko enää muuta heistä sanoa. Onnea nuorelle avioparille 💞💞.
Joku on kuitenkin tämänkin pariskunnan ottanut vainottavakseen jhsukuttavakseen.
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Joku on kuitenkin tämänkin pariskunnan ottanut vainottavakseen jhsukuttavakseen.
Varmaan sama, joka vainoaa Ritua.
- Anonyymi00038
Hienoa kun Roope löysi noin hyvän vaimon ja tasapainon elämäänsä.
- Anonyymi00040
Roope on hauska ja luonteva juontaja. Jatkoon.
- Anonyymi00041
Samaa mieltä tästä asiasta. Komea mies ja hyvä juontaja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911457
- 831012
- 67897
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92753
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 46490
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 32445