Mitä Jeesus kutsui Paavalin julistamaan?

Anonyymi-ap

Kutsuiko Jeesus Paavalin julistamaan tämän tulevia seurakuntakirjeitä? Tai muiden apostolien kirjeitä? Tai Vanhaa testamenttia, silloista "Raamattua"? Tai peräti TULEVAA Raamattua, jota Paavalin aikaan EI OLLUT OLEMASSA?

Vai kutsuiko Jeesus Paavalin julistamaan SOVITUKSEN SANAA - sanomaa sovituksesta - joka kuuluu:

"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman ITSENSÄ KANSSA eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan"?

10

<50

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jeesus, Yehovah, kutsui Paavalin: joitten (pakanat) tykö minä sinut lähetän
      avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'

• Anonyymi00008
        UUSI

Tuo on Paavalin muistelema kuvaus siitä, mitä sovituksen sanan julistuksesta SEURAISI. Tuo ei OLE sovituksen sana.

" - - uskomalla MINUUN - -"

Siis HÄNEEN, JOSSA JUMALA SOVITTI KOKO MAAILMAN ITSENSÄ KANSSA.

Jos uskoo Jeesukseen, silloin uskoo myös siihen, mitä Jumala Hänessä olemalla SAI AIKAAN.

Ja Jumala sai Jeesuksessa aikaan KOKO MAAILMAN SOVITUKSEN JUAMALAN KANSSA. Siis: KOKO MAILMAN.

Ja alkukielessä tuo loppu kuuluu: "- - uskomalla minuun TAJUAISIVAT saaneensa synnit anteeksi jne."

• Anonyymi00009
        UUSI

>>>>>avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'<<<
        ---------
        (sydänen) silmät aukesi Paavalin julistaessa evankeliumia.
        -------------
        ”Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'

Sentähden, kuningas Agrippa, minä en voinut olla tottelematta taivaallista näkyä, vaan saarnasin ensin sekä Damaskon että Jerusalemin asukkaille, ja sitten koko Juudean maalle ja pakanoille parannusta ja kääntymystä Jumalan puoleen, ja että he tekisivät parannuksen soveliaita tekoja.

Tämän tähden juutalaiset ottivat minut kiinni pyhäkössä ja yrittivät surmata minut. Mutta Jumalan avulla, jota olen saanut tähän päivään asti, minä seison ja todistan sekä pienille että suurille,

enkä puhu mitään muuta, kuin minkä profeetat ja Mooses ovat sanoneet tulevan tapahtumaan, että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."”
        ‭‭Apostolien teot‬ ‭26‬:‭17‬-‭23‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

>>>>>avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'<<<
        ---------
        (sydänen) silmät aukesi Paavalin julistaessa evankeliumia.
        -------------
        ”Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'

Sentähden, kuningas Agrippa, minä en voinut olla tottelematta taivaallista näkyä, vaan saarnasin ensin sekä Damaskon että Jerusalemin asukkaille, ja sitten koko Juudean maalle ja pakanoille parannusta ja kääntymystä Jumalan puoleen, ja että he tekisivät parannuksen soveliaita tekoja.

Tämän tähden juutalaiset ottivat minut kiinni pyhäkössä ja yrittivät surmata minut. Mutta Jumalan avulla, jota olen saanut tähän päivään asti, minä seison ja todistan sekä pienille että suurille,

enkä puhu mitään muuta, kuin minkä profeetat ja Mooses ovat sanoneet tulevan tapahtumaan, että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."”
        ‭‭Apostolien teot‬ ‭26‬:‭17‬-‭23‬ ‭FB38‬‬

" - - Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."

Tämä on täysin linjassa sovituksen sanan kanssa: "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN (eli juutalaiset JA pakanat) itsensä kanssa."

• Anonyymi00002
      UUSI

Kannattaa googlettaa sana "monomania".

• Anonyymi00004
        UUSI

Sun kannattaa googlettaa se. Sulla on monomania sovituksen sanan julistusta kohtaan.

Sä oot muun näkökulmasta niin kuin ao. videon panda:

https://www.youtube.com/watch?v=ltRoUcJLgX0

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

T. avauksen tekijä (pandatarhan siivooja)

• Anonyymi00003
      UUSI

Menneillään monomaaninen vaihe.
      Lahkolaisuudessa tyypillistä eikä kovin harvinaista.
      Monomaniaa poteva ajattelee vain yhdenlaisia ajatuksia päiväkausia.

• Anonyymi00005
        UUSI

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sulla on pandamainen monomania sovituksen sanan julistusta kohtaan.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

https://www.youtube.com/watch?v=ltRoUcJLgX0

Mihin seurakuntaan kuulut ?

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mihin seurakuntaan kuulut ?

Tarkoitat siis: mihin lahkoon tai uskonnolliseen puolueeseen? Tuollaisen kysymyksen esittää ainoastaan joku, joka ei tiedä eroa seurakunnan ja lahkon välillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1403
    2. 72
      1214
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      1108
    4. 95
      899
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      883
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      810
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      727
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. 44
      642
    Aihe