Kalastajat kertoivat elinkeinon olevan nyt todella vaikeaa kun ei ole vettä joessa ja veneet ovat kuivilla.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Ilman vettä ei kalastajat voi edes viljellä.
- Anonyymi00002
PRK!
- Anonyymi00003
Niin se on. Vettä on niin vähän, että kalat hyppivät suoraan rannalle, josta pienet pojat käyvät ne keräämässä ja vievät kotiinsa syötäväksi. Kalastaja joutuu katsomaan vain vierestä, että sinne menee tienestit.
- Anonyymi00004
Ettekö te toopet osaa linkkiä laittaa?
- Anonyymi00005
Ettekö toopet seuraa uutisia.
Oli uutisissa.
- Anonyymi00007UUSI
Ilmasto todellakin muuttuu, 35 vuotta on ennustettu että Suomeen tulee lömpöiset talvet, vähän aikaa sitten sanottiin että tuleekin Siperian -50 asteen pakkaset talvella. Tietenkin uskon aina tieteen asiantuntijoita. Hehän ovat todella loogisia ja aina pitävät linjansa, eikö? Jännityksellä odotan koska merien pinta nousee sen 3 metriä joka piti olla jo totta noin 10 vuotta sitten. Ehkä pieni viive on vain ilmastonmuutoksen syytä. Tuo ennuste oli Al Gore: n suusta sanottu En ole ihan varma oliko nimi oikein kirjoitettu, mutta muistan kun yleisö oli aivan varma että näin käy, kommenteista päätellen. Tubessa oli tuo video. Epäilen että se on poistettu.
Kommentoikaa ja kertokaa mitä mieltä olette -50 asteen pakkasista Suomessa. Siinä saattaa ne ennustetut palmut jäätyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961224
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit98975- 60836
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35821Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126780- 3738
- 60606
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506