Voidaan todella todeta, että ”lukee kuin Piru Raamattua”- sanonta pitää erittäin hyvin paikkansa, kun Piru ( apulaisensa kanssa ) vääristelee ja äheltää apostoli Paavalin kirjoitusten kimpussa.
Se on erittäin hyvin selvinnyt tässä pitkän ajan kuluessa.
Lukee kuin Piru Raamattua
121
155
Vastaukset 121
- Anonyymi00001
On se kyllä hurjan iso kokoelma herjoja, jotka TS on Paavalista vuosikymmenten ajan suoltanut. Kaikki ne ovat Jumalan arkistossa tallessa.
” Mutta minä sanon teille: JOKAISESTA TURHASTA SANASTA, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.”
Matt 12:36
JEESUS KRISTUS- Anonyymi00003
Siellähän se on TS Jumalansa ja Jeesuksensa hoivissa, hurskaana miehenä pääsi vihdoin taivaan kotiin❗😇
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siellähän se on TS Jumalansa ja Jeesuksensa hoivissa, hurskaana miehenä pääsi vihdoin taivaan kotiin❗😇
Hänäe osalta tämä Paavaliin liittyvä on mitä ilmeisemmin ratkennut on sitten missä on tai on olematta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Väärin. Herjaaja, varsinkaan Jumalan palvelijan, apostolin herjaaja EI voi mitenkään, ilman parannuksen tekoa, OMAAN HURSKAUTEENSA turvautuen päästä Jeesuksen luo.
Vain Jeesuksen armoon, Hänen sovitustyönsä perusteella voi ihminen pelastua.
Huomaan, että sinä, Siikajoen poika et ymmärrä, mikä riittää pyhälle Jumalalle ja mikä ei.
Siis toistan, KUKAAN EI VOI OMAAN HURSKAUTEENSA TURVAUTUEN PELASTUA. - Anonyymi00033
Anonyymi00008 kirjoitti:
Väärin. Herjaaja, varsinkaan Jumalan palvelijan, apostolin herjaaja EI voi mitenkään, ilman parannuksen tekoa, OMAAN HURSKAUTEENSA turvautuen päästä Jeesuksen luo.
Vain Jeesuksen armoon, Hänen sovitustyönsä perusteella voi ihminen pelastua.
Huomaan, että sinä, Siikajoen poika et ymmärrä, mikä riittää pyhälle Jumalalle ja mikä ei.
Siis toistan, KUKAAN EI VOI OMAAN HURSKAUTEENSA TURVAUTUEN PELASTUA.Enpä tiedä Siikajoen asioista muuta kuin sen, että kuuluu olevan sitä pimeintä Lestadiolaisten asuinaluetta.
- Anonyymi00045
Totuutta ei saa pitää vääryyden vankina.
Totuus pitää tuoda esille, vaikka se on kuinka kiusallainen tahansa.
Joh. 7:24
"Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."
- Anonyymi00002
No voe tokkiisa kuitennii!
- Anonyymi00004
Kun saatana kiusasi Jeesusta, niin teki sen nimenomaan sanan kautta lainaten Jumalan sanaan. Teki vain siihen omia lisäyksiä kuten tämänkin päivän saatanan palvelijat tekevät. He eivät lue kuten kirjoitettu on, vaan kuten he ovat asian tutkiskelleet ja tulkitsevat sen.
- Anonyymi00006
Paholainen kiusaa, ei saatana. Ne ovat kaksi aivan erillistä käsitettä.
Ja Jeesuksen sanat ovat enimmäkseen evankeliumeissa. - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Paholainen kiusaa, ei saatana. Ne ovat kaksi aivan erillistä käsitettä.
Ja Jeesuksen sanat ovat enimmäkseen evankeliumeissa.Voi voi sinua. Paholainen ja Saatana ovat yksi ja sama persoona.
- Anonyymi00046
Ei tehnyt mitään lisäyksiä. Saatana puhui täysin kirjoituksien mukaan.
- Anonyymi00007
Eipä sillä ole merkitystä mikä Paavali oli miehiään jonkun toisen mielestä. Minä olen saanut kokea Jumalan armon ja se ei ole mikään syntien anteeksisaanti jonkin pastorin kautta ja minulla on oma käsitys Paavalista ja se riittää minulle. Joskus minä mietin missähän Paavali on ja minun silmien eteen tuli näky. Se siitä, mutta minä tiedän näyn kautta missä hän on. Mietin myös sitä, että Paavali perimätiedon mukaan mestattiin miekalla Ostian tien varressa niin jos Paavali on taivaassa niin onko hän siellä ilman päätä mikäli hän siellä on? Siihen en ole saanut vastausta. Veikkaisin, että pää on paikallaan mikäli on taivaassa. Mikäli helvetti on olemassa niin siellä ollaan varmaan ilman päätä. mutta päätön Paavalihan on vain perimätietoa, mitään asiakirjaa teloituksesta ei mitä ilmeisemmin ole löytynyt.
- Anonyymi00010
Ei kannata omien pään tuotosten varassa mitään oletella. Vain Jumalan Sanan ilmoituksella on totuusarvoa.
Apostoli Paavali oli Jumalan armoon turvautuava ihminen, Jeesuksen veriarmon varassa hän pääsi perille, ihan oman päänsä kanssa.
Sillä ei ole merkitystä, monenko osaan ihmisen maallinen ruumis paloitellaan täällä maan päällä.
Ihmisen henki pääsee Jumalan luo, jos hän Jeesukseen täällä maan päällä turvautuu.
” Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat.”
2 Tim 4:8
Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
Room 10:13
” Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.”
Room 1:16
” Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
1 kor 1:18 - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei kannata omien pään tuotosten varassa mitään oletella. Vain Jumalan Sanan ilmoituksella on totuusarvoa.
Apostoli Paavali oli Jumalan armoon turvautuava ihminen, Jeesuksen veriarmon varassa hän pääsi perille, ihan oman päänsä kanssa.
Sillä ei ole merkitystä, monenko osaan ihmisen maallinen ruumis paloitellaan täällä maan päällä.
Ihmisen henki pääsee Jumalan luo, jos hän Jeesukseen täällä maan päällä turvautuu.
” Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat.”
” Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.”
” Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
1 kor 1:18Kumman Jumalan voima - juutalaisten vai Israelilaisten?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kumman Jumalan voima - juutalaisten vai Israelilaisten?
Mitä kyselet? Jumala on yksi. Epäjumalia on kyllä monia.
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä kyselet? Jumala on yksi. Epäjumalia on kyllä monia.
Israelin Jumala on Jeesuksen opetuksen Jumala, ja juutalaisten Jumala on Jahve-Baal Jumala.
Kumpi on se yksi oikea Jumala ja kumpi on epäjumala? - Anonyymi00109
Anonyymi00010 kirjoitti:
1 kor 1:18Saahan sitä asioita mietiskellä ja oletus on vain vaihtoehtoinen tapahtumakuvaus eikä totuus. Kuten kirjoitin eiköhän sillä pää ole tallella ja eihän siellä taivaissa olla lihallisessa muodossa, kyllä minä senkin ymmärrän. Lahkolaiset olettavat ihmisen kävelevän taivaaseen kokonaisena niiltä sijoiltaan enkä minä siihen usko.
- Anonyymi00011
Onhan se kyllä käsittämätöntä, että miten se Jumalakin asuu tulessa - 1.Kor.3:13 - luulisi, että siellä olisi paratiisin puutkin hiilloksena! Kaikkea se Paavali puhuukin!
- Anonyymi00014
Eipä tuossa Raamatun kohdassa niin lue.
Jumalalla on kyllä tuli vallassaan.
Mutta Elia vastasi ja sanoi heille: "Jos minä olen Jumalan mies, niin tulkoon tuli taivaasta ja kuluttakoon sinut ja sinun viisikymmentä miestäsi". Silloin tuli taivaasta Jumalan tuli ja kulutti hänet ja hänen viisikymmentä miestänsä.
2 Kun 1:12 - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eipä tuossa Raamatun kohdassa niin lue.
Jumalalla on kyllä tuli vallassaan.
Mutta Elia vastasi ja sanoi heille: "Jos minä olen Jumalan mies, niin tulkoon tuli taivaasta ja kuluttakoon sinut ja sinun viisikymmentä miestäsi". Silloin tuli taivaasta Jumalan tuli ja kulutti hänet ja hänen viisikymmentä miestänsä.
2 Kun 1:12Olikin ongelma, että kun imestyskirja, luku 13. kertoo "saa tulenkin laskeutumaan taivaasta maan päälle", että kuka se on - kun piti olla taistelu Baalin palvojia vastaa - uhrialttarihan se Eliaallaki oli.
ISRAELIN Jumala sanoo uhrikulttia iljetykseksi - Jeremia 7 luku. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olikin ongelma, että kun imestyskirja, luku 13. kertoo "saa tulenkin laskeutumaan taivaasta maan päälle", että kuka se on - kun piti olla taistelu Baalin palvojia vastaa - uhrialttarihan se Eliaallaki oli.
ISRAELIN Jumala sanoo uhrikulttia iljetykseksi - Jeremia 7 luku.Ihan oikeasti - tämä Elia-kohta oli puhuvan Pedon kuvan kohdasta vaikein ymmärtää.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ihan oikeasti - tämä Elia-kohta oli puhuvan Pedon kuvan kohdasta vaikein ymmärtää.
JEESUKSEN OPETTANAN TAIVASTEN VALTAKUNNAN ISÄ HUMALAN mukaan KAIKKI UHRAAMINEN - ON SE SITTEN JUUTALAISTEN IHMISUHRAUSTA TAI ELIAAN ELÄINUHRAAMISTA, ON ILJETYSTÄ
Löytyy Jeremian kirjan luku 7. - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
JEESUKSEN OPETTANAN TAIVASTEN VALTAKUNNAN ISÄ HUMALAN mukaan KAIKKI UHRAAMINEN - ON SE SITTEN JUUTALAISTEN IHMISUHRAUSTA TAI ELIAAN ELÄINUHRAAMISTA, ON ILJETYSTÄ
Löytyy Jeremian kirjan luku 7.Anteeksi kirjoitusvirheet: taivasten valtakunnan isä Jumala, ei liity MIHINKÄÄN UHRAAMISEEN.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Anteeksi kirjoitusvirheet: taivasten valtakunnan isä Jumala, ei liity MIHINKÄÄN UHRAAMISEEN.
Ja kristinusko suhteessa Eliaseen tai Baalin palvojiin, on se pahin vaihtoehto: se on ihmisuhrikulttia Baalin palvontana Moolokilla.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja kristinusko suhteessa Eliaseen tai Baalin palvojiin, on se pahin vaihtoehto: se on ihmisuhrikulttia Baalin palvontana Moolokilla.
Ja se piru, joka sitä raamattua lukee, on uskovainen.
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Löytyy Jeremian kirjan luku 7.Humala ?
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja se piru, joka sitä raamattua lukee, on uskovainen.
Piru on sama kuin Saatana eli Perkele, langennut enkeli, jolle on varattu tulijärvi.
Eli siis henkiolento. - Anonyymi00110
1. kirje korinttilaisille 3:13
aikanaan tulee ilmi, mitä kukin on saanut aikaan. Tuomiopäivä sen paljastaa: se päivä ilmestyy tulenliekeissä, ja tuli koettelee, millainen itse kunkin aikaansaannos on.
Jumalan asuinsijasta ei tässä mainita mitään.
- Anonyymi00017
Noinha sitä sanotaan. Varmaan tarkoittaa, että kääntää Jumalan sanaa tulkitsemalla Jumalan tarkoittaman ohjeen päälaelleen.
Tästä Jeesuskin antaa hyvän esimerkin, kun Hänen kerrottiin olleen autiomaassa paholaisen kiusattavana 40 päivää. Silloin paholainen käytti Raamatun lauseita saadakseen Jeesuksen lankeamaan. Jeesus kuitenkin vastasi niihin myös Raamatun lauseilla ja osoitti paholaisen tulkinnan vääräksi.
Voi hyvin! - Anonyymi00023
Tätä on tapahtunut jatkuvasti, aina näihin päiviin asti.
- Anonyymi00024
Pitikin osaa jonkin verran Raamattua, mutta irroittaa jakeita irti kontekstistaan, kuten harhaopettajatkin tekevät, rakentavat koko oppinsa yhden ja saman kohdan varaan.
- Anonyymi00027
Korj. Pirukin osaa jonkin verran…
- Anonyymi00028
Saatana oli taivaan ex-ylienkeli, korkein luotu olento, musikaalinen, taivaan ylistyskuoron johtaja. Osaa Raamatun ulkoa. Puhui Jeesuksellekin täysin kiroituksien mukaan, ei muutellut sitä miksikään.
Virittelee nytkin hurmoslahkoissa niitä ylistyskuoroja, tosin itsensä ylistämiseksi.- Anonyymi00053
Anteeksi, mutta voitko kertoa, missä kerrotaan sellaisesta, että Lusifer olisi ollut ylistyskuoron johtaja? Voit varmaankin siteerata sen tähän, kiitos etukäteen.
- Anonyymi00029
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.- Anonyymi00030
Pahimmat eksyttäjät ovat koko ajan "evankeliumin asialla"....
- Anonyymi00031
Johannes alkoi lausumaan totuuksia, että alkuseurakunta on jo antikristuksien vallassa, ja sen loppu on lähellä, niin toiset karkottivat hänet sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle kuolemaan.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. - Anonyymi00032
Jos saatana ei tunne Raamattua, niin ei kukaan.
Saatana tietää aivan tarkalleen mitä siellä lukee, miten sen voi vääntää kieroon, miten sillä pilkata uskovia, miten ohjata usko väärille urille ja miten olla tekopyhä.
Siinä sillä on täydellisyys.- Anonyymi00034
Saatana puhui Jeesuksellekin kirjoituksien mukaan, ei vääntänyt sanaa kieroon. Se on tuhansien juonien mestari. Se esiintyy Jeesuksena "minä sen olen"....
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Saatana puhui Jeesuksellekin kirjoituksien mukaan, ei vääntänyt sanaa kieroon. Se on tuhansien juonien mestari. Se esiintyy Jeesuksena "minä sen olen"....
Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Valkia Saatana esiintyy Jeesuksena ja tekee ihmisille niitä "Jeesus ilmestyksiä", mistä ne sitten kertovat toisilleen ja porukka huutaa päälle aameniaan ja halleeluujaa-huutojaan. - Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Valkia Saatana esiintyy Jeesuksena ja tekee ihmisille niitä "Jeesus ilmestyksiä", mistä ne sitten kertovat toisilleen ja porukka huutaa päälle aameniaan ja halleeluujaa-huutojaan.Eikä.edes Jeesuksen eläessä ollut mitään Kristus-nimeä, Paavalin luoman juutalaisen syntopin perustaa kristinuskona, joka on Pietarin 2.kirjeen KOINTÄHTI.
Löytyy: wikipediasivu Lucifer - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Eikä.edes Jeesuksen eläessä ollut mitään Kristus-nimeä, Paavalin luoman juutalaisen syntopin perustaa kristinuskona, joka on Pietarin 2.kirjeen KOINTÄHTI.
Löytyy: wikipediasivu LuciferKuulemma kreikkaa ja tarkoittaa balsamoitua muumiota, ja piispa Huovisen sanoin (löytyy kolumni Auringonpalvontaa) uusi nimi Auringonjumala Sol Invictukselle, jota keisari Konstantinus Suuri palvoi koko elämänsä ajan, ja on kirkon toimesta nimetty ensimmäiseksi kristityksi keisariksi. Kristinusko on vain Rooman vallan jatke.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kuulemma kreikkaa ja tarkoittaa balsamoitua muumiota, ja piispa Huovisen sanoin (löytyy kolumni Auringonpalvontaa) uusi nimi Auringonjumala Sol Invictukselle, jota keisari Konstantinus Suuri palvoi koko elämänsä ajan, ja on kirkon toimesta nimetty ensimmäiseksi kristityksi keisariksi. Kristinusko on vain Rooman vallan jatke.
Kaikki tiet vievät Roomaan, kuten vanha kansa sanoi.
Mutta mielenkiintoisempi kysymys olisi, että miten kaikki saatiin alistumaan tähän valjtaan - esimerkiksi Suomessa, kun ihan Lapin poromiehiä asti katollinen kirkko kävi verottamassa. - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kaikki tiet vievät Roomaan, kuten vanha kansa sanoi.
Mutta mielenkiintoisempi kysymys olisi, että miten kaikki saatiin alistumaan tähän valjtaan - esimerkiksi Suomessa, kun ihan Lapin poromiehiä asti katollinen kirkko kävi verottamassa.Löytyykö näistä alkuajoista kunnon historiaa, vai onko se kirkon pelossa tuhottu/jemmattu?
- Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
Valkia Saatana esiintyy Jeesuksena ja tekee ihmisille niitä "Jeesus ilmestyksiä", mistä ne sitten kertovat toisilleen ja porukka huutaa päälle aameniaan ja halleeluujaa-huutojaan.Tämä on kummallista - kuten Charles Manson ja lukemattoman moni muu kulttijohtaja - kun on sadistinen tuhooja, joka väittää olevansa Jeesus, niin ihmiset uskovat ja liittyvät kulttiin.
Mikä raamatulla luo ihmisille tällaisen mielikuvan Jeesuksesta?! - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tämä on kummallista - kuten Charles Manson ja lukemattoman moni muu kulttijohtaja - kun on sadistinen tuhooja, joka väittää olevansa Jeesus, niin ihmiset uskovat ja liittyvät kulttiin.
Mikä raamatulla luo ihmisille tällaisen mielikuvan Jeesuksesta?!Se ei ole epäselvää miten ylipäätään Paavali onnistuu manipuloimaan ihmiset sekopäiksi, ja olisikin loogisempaa, että olisi uudesti syntyneitä Paavaleita heitä johtamassa kuin että on Jeesuksia.
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tämä on kummallista - kuten Charles Manson ja lukemattoman moni muu kulttijohtaja - kun on sadistinen tuhooja, joka väittää olevansa Jeesus, niin ihmiset uskovat ja liittyvät kulttiin.
Mikä raamatulla luo ihmisille tällaisen mielikuvan Jeesuksesta?!Mansonin lahkossa tehtiin ns. tosiuskovaisen testi, myrkynjuonti ei kuulemma haittaa mitään.
esim. hellarit hokee tuota kohtaa "uskotaan ja kastetaan, niin ei haittaa vaikka juodaan myrkkyä ja annetaan käärmeiden pistää, ja sairaat paranee pelkästään käsien laittamisella heidän päälleen....
Markuksen loppu on täysin tuntemattoman henkilön kirkolliskokouksessa lisätty väärennös, josta on varoitus -92 käännöksen kohdassa Mark.16:9
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.] - Anonyymi00043
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kuulemma kreikkaa ja tarkoittaa balsamoitua muumiota, ja piispa Huovisen sanoin (löytyy kolumni Auringonpalvontaa) uusi nimi Auringonjumala Sol Invictukselle, jota keisari Konstantinus Suuri palvoi koko elämänsä ajan, ja on kirkon toimesta nimetty ensimmäiseksi kristityksi keisariksi. Kristinusko on vain Rooman vallan jatke.
Jeesus ja oikeat apostolit puhuivat äidinkielenään arameankielen galilean murretta, mistä heidät tunnettiin. Ei ne mitään kreikankieltä puhuneet. Kreikka oli pakanavaltio, mistä piti pysytellä erossa.
Matt. 26:73
Vähän sen jälkeen tulivat ne, jotka siinä seisoivat, ja sanoivat Pietarille: "Totisesti, sinä myös olet yksi heistä, sillä kielimurteesikin ilmaisee sinut". - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Jeesus ja oikeat apostolit puhuivat äidinkielenään arameankielen galilean murretta, mistä heidät tunnettiin. Ei ne mitään kreikankieltä puhuneet. Kreikka oli pakanavaltio, mistä piti pysytellä erossa.
Matt. 26:73
Vähän sen jälkeen tulivat ne, jotka siinä seisoivat, ja sanoivat Pietarille: "Totisesti, sinä myös olet yksi heistä, sillä kielimurteesikin ilmaisee sinut".Ap. t. 2:7
Ja he hämmästyivät ja ihmettelivät sanoen: "Katso, eivätkö nämä kaikki, jotka puhuvat, ole galilealaisia? - Anonyymi00047
Anonyymi00036 kirjoitti:
Eikä.edes Jeesuksen eläessä ollut mitään Kristus-nimeä, Paavalin luoman juutalaisen syntopin perustaa kristinuskona, joka on Pietarin 2.kirjeen KOINTÄHTI.
Löytyy: wikipediasivu LuciferJeesus oli Kristus koko ajan ja on edelleen.
Matt. 16:16
Simon Pietari vastasi ja sanoi: "Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika". - Anonyymi00054
Anonyymi00035 kirjoitti:
Valkia Saatana esiintyy Jeesuksena ja tekee ihmisille niitä "Jeesus ilmestyksiä", mistä ne sitten kertovat toisilleen ja porukka huutaa päälle aameniaan ja halleeluujaa-huutojaan.Sinä Teuvo olet aina korottanut Saatanaa ja kehunut sen loistavuutta, niin nytkin. Se on sinun yksi erityislaji aina ollut.
Herjaat apostoleja ja kehut Saatanaa!
- Anonyymi00048
Luuk. 2:11
teille on tänä päivänä syntynyt Vapahtaja, joka on Kristus, Herra, Daavidin kaupungissa- Anonyymi00049
Jonka Jeesuksen piti siis vapauttaa juutalaisten syntiopin ikeestä mielenmuutoksella ja pois tuolta tieltä kääntymisellä, tielle, joka vie takaisin paratiisiin.
Tämä on alkuperäkielellä kuulemma kirjoitettu ihan oikein, mutta ainakin suomeksi väärennetty sanoiksi 'tehkää parannus' - juutalainen syntiopii perisyntivalheellahan on ihmisen ominaisuus, mistä ei todellusuudessa voi edes 'parantua'.
Tästä syystä juuri kristinuskossa on sijaisuhri - muutenhan selkaista ei edes tarvittaisi.
Yhdellä sanaväärennöksellä saatiin mittava oppien sekasotku aikaiseksi - tietysti ihan tarkoituksellisella. - Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Jonka Jeesuksen piti siis vapauttaa juutalaisten syntiopin ikeestä mielenmuutoksella ja pois tuolta tieltä kääntymisellä, tielle, joka vie takaisin paratiisiin.
Tämä on alkuperäkielellä kuulemma kirjoitettu ihan oikein, mutta ainakin suomeksi väärennetty sanoiksi 'tehkää parannus' - juutalainen syntiopii perisyntivalheellahan on ihmisen ominaisuus, mistä ei todellusuudessa voi edes 'parantua'.
Tästä syystä juuri kristinuskossa on sijaisuhri - muutenhan selkaista ei edes tarvittaisi.
Yhdellä sanaväärennöksellä saatiin mittava oppien sekasotku aikaiseksi - tietysti ihan tarkoituksellisella.Lopeta paskan jauhaminen.
Jeesus piti lait voimassa, ei muuttanut yhtään mitään.
Matt. 5:17
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Lopeta paskan jauhaminen.
Jeesus piti lait voimassa, ei muuttanut yhtään mitään.
Matt. 5:17
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan.
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.Luonnon lait - maa ja taivas.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Luonnon lait - maa ja taivas.
Voi tietysti miettiä, että mitä tekemistä tällä idealla voisi olla tekemistä materialististen, juutalaisten syntiprofeettojen kanssa, jos luonnonlait katoavat - nehän tieteessä 'katosivat' vielä Albert Einsteinin eläessä, kun syntyi kvanttifysiikka. Jeesus oli melkoinen ennustaja - vai oliko hänellä todella tietoa, kuten hän väitti?!
- Anonyymi00055
Anonyymi00051 kirjoitti:
Luonnon lait - maa ja taivas.
Hanki Raamattu.
Jumalan lait on Raamatussa kirjoitettuina.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Hanki Raamattu.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.Usko ja Henki ei korvaa Jumalan ikuisia kirjoitettuja lakeja ja niiden noudattamista.
Room. 3:31
Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo. - Anonyymi00059
Anonyymi00056 kirjoitti:
Usko ja Henki ei korvaa Jumalan ikuisia kirjoitettuja lakeja ja niiden noudattamista.
Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.Totta kai - kuka voisi kuvitella, että Jumala olisi valehdellut 3500 vuotta sitten!
- Anonyymi00060
Anonyymi00055 kirjoitti:
Hanki Raamattu.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.Mutta se kaikki tapahtui jo. Olet jäänyt sotkuun asuuko Jumala tulessa vai paratiisissa?!
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Mutta se kaikki tapahtui jo. Olet jäänyt sotkuun asuuko Jumala tulessa vai paratiisissa?!
Kai on ymmärrettävää, ettei se yhtä aikaa voi molemmissa paikoissa asua.
- Anonyymi00108
Anonyymi00055 kirjoitti:
Hanki Raamattu.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.Jumalan laki on totuus. Se ei voi silti pelastaa, sillä ihminen ei voi sitä 100% pitää. Vähempi ei riitä.
Vain Jeesus Kristus voi syntisen, vajavaisen ihmisen pelastaa. Monelle se ei kelpaa. Vahinko heille. - Anonyymi00120
Anonyymi00056 kirjoitti:
Usko ja Henki ei korvaa Jumalan ikuisia kirjoitettuja lakeja ja niiden noudattamista.
Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.Laki on pyhä ja hyvä. Se ei kuitenkaan pelasta. Vain Jeesus pelastaa.
- Anonyymi00121
Anonyymi00061 kirjoitti:
Kai on ymmärrettävää, ettei se yhtä aikaa voi molemmissa paikoissa asua.
Jumala ei ole paikkaan sidottu.
- Anonyymi00057
Saatana nimenomaan vääntää kirjoituksia kieroon. Liittää niihin oma selityksiä tai käskee jotain noudattamaan mitä ei tarvitse noudattaa. Saatana lainasi kirjoituksia ja käsi Jeesuksen hypätä vuorelta alas. Eli lainasi sanaa ja lisäsi siihen oman sepustuksen, että teeppä näin. Siis täydellistä harhaoppia tai niin harhaoppiset täydellisesti matkivat saatanaa-
- Anonyymi00058
Niin, Jumalahan puhuu tulesta, palavasta pensaasta, jos antaa Saatanalle välillä puheenvuoron paratiisista, kun tulee niin hiki?
- Anonyymi00062
Anonyymi00058 kirjoitti:
Niin, Jumalahan puhuu tulesta, palavasta pensaasta, jos antaa Saatanalle välillä puheenvuoron paratiisista, kun tulee niin hiki?
Paratiisit on mennyttä aikaa. Ei sitä enää ole olemassa.
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Matteuksen mukaan molemmat ryövärit pilkkasivat Jeesusta. Ei Jeesus mennyt minkään roiston kanssa paratiisiin hengailemaan.
Roistojen uskon varaan ei kannata omaa autuuttaan perustaa.
Matt. 27:44
Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssansa. - Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Matteuksen mukaan molemmat ryövärit pilkkasivat Jeesusta. Ei Jeesus mennyt minkään roiston kanssa paratiisiin hengailemaan.
Roistojen uskon varaan ei kannata omaa autuuttaan perustaa.
Matt. 27:44
Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssansa.Varsinkin, kun mitään ristintapahtumaa tuskin edes oli.
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Varsinkin, kun mitään ristintapahtumaa tuskin edes oli.
Ja jos oli, Jeesus selvisi hengissä, mistä periytyi legenda fyysisestä ylösnousemuksesta.
Toinen asia on sitten ne äänitysmiehet pitkvartisten mikkien kanssa siellä kukkulalla, että saivat puheet talteen. - Anonyymi00066
Anonyymi00062 kirjoitti:
No, Jeesuksen opin mukaan se onkin meidän oman päänuppimme, aivojen tietoisuuden tila, mutta hän olikin astetta älykkäämpi.
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
No, Jeesuksen opin mukaan se onkin meidän oman päänuppimme, aivojen tietoisuuden tila, mutta hän olikin astetta älykkäämpi.
Tuosta voikin suoraan nähdä, että mihin suuntaan älyn evoluutio on tänä aikana kehittynyt.
- Anonyymi00068
Itseasiassa saatana on kaikista innokkain lainaamaan Raamattua ja vetoamaan sanaan.
Tarkoitusperä ei vain ole se, että ihminen pelastuisi, saisi Pyhän Hengen ja tulisi Jumalan lapseksi, vaan saatana käyttää sanaa pilkkaamiseen, halventamiseen, syyttämiseen ja asioiden sotkemiseen. Se lisää siihen omia selityksiä siten että sanan merkitys muuttuu aivan toiseksi kuin mitä on alkunperin tarkoitus.
Niin näyttää paljon toimivan.- Anonyymi00069
Kun oelastus on Roomalaiskirje 7 luku pelastua tekemään vaikka sitä pahaa, mitä vihaa ja pelastua palvelemaan lihalla synnin lakia, niin mitä arvelit Saatanalla olevan tätä vastaan?
- Kysehän on jo juutalaisuuden jumaluudesta, jonka Jeesus Joh.8 sanoo olevan juuri Saatana?!
Gal.3:13 kirouksiahan luetaan Saatanan voiman avulla.
Oletko sitä mieltä, että Jeesus valehtelee? Tähän asti on syytetty vain Paavalin valehtelevan. - Anonyymi00070
Sinulta jäi puuttumaan kaikki viitteet raamattuun?!
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Sinulta jäi puuttumaan kaikki viitteet raamattuun?!
Jos teoria ja tosiasiat eivät sovi yhteen, jospa nyt muutat ne tosiasiat, tai joiden luulet ovan tosia, tai teet Jeesuksesta valehtelijan.
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Jos teoria ja tosiasiat eivät sovi yhteen, jospa nyt muutat ne tosiasiat, tai joiden luulet ovan tosia, tai teet Jeesuksesta valehtelijan.
Tarina on tehty sen verran ovelasti.
- Anonyymi00073
Anonyymi00069 kirjoitti:
Kun oelastus on Roomalaiskirje 7 luku pelastua tekemään vaikka sitä pahaa, mitä vihaa ja pelastua palvelemaan lihalla synnin lakia, niin mitä arvelit Saatanalla olevan tätä vastaan?
- Kysehän on jo juutalaisuuden jumaluudesta, jonka Jeesus Joh.8 sanoo olevan juuri Saatana?!
Gal.3:13 kirouksiahan luetaan Saatanan voiman avulla.
Oletko sitä mieltä, että Jeesus valehtelee? Tähän asti on syytetty vain Paavalin valehtelevan.Lisäystä - haluatko, että jälleen kopioin raamatusta tuon pelastuksen Roomalaiskirje 7 luku, vai osaatko lukea itse?
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Lisäystä - haluatko, että jälleen kopioin raamatusta tuon pelastuksen Roomalaiskirje 7 luku, vai osaatko lukea itse?
Edelleen raamatuntarina kertoo siitä miten Paholainen varastaa uskojansa sielun käyttämällä Jumalan nimeä.
Eikä raamatussa valehdella yhtään mitään, kuten tuosta pelastusluvustakin näkyy. - Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Edelleen raamatuntarina kertoo siitä miten Paholainen varastaa uskojansa sielun käyttämällä Jumalan nimeä.
Eikä raamatussa valehdella yhtään mitään, kuten tuosta pelastusluvustakin näkyy.Ja JOS USKOI JEESUSTA, ei astunut tuohon miinaan. Se ei ole vain Joh.8, vaan se lukee myös Matt.7.
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Ja JOS USKOI JEESUSTA, ei astunut tuohon miinaan. Se ei ole vain Joh.8, vaan se lukee myös Matt.7.
Ja tarinan juoni lähtee jo luomiskertomuksan hyvästä tiedosta ja pahasta tiedosta, kun ihminen oii sidottava materialla aikaan, kun tämä tuli jumalien kaltaiseksi luomaan sanan voimalla, ja JUURI TEIDÄN TAKIANNE SIDOTTIIN, keksitkö miksi?
- Anonyymi00112
Anonyymi00074 kirjoitti:
Eikä raamatussa valehdella yhtään mitään, kuten tuosta pelastusluvustakin näkyy.Helluntalaisia viedään kuin pässiä teuraalle.
- Anonyymi00077
Eräs Sanan opettaja ja evankelista sanoi hienosti, että jos opetuksellaan saa käännettyä kuulijoiden katseet kohti Kristusta, niin aina silloin toimii oikein.
Voi olla vähän erikoistakin tulkintaa tai tarinaa, mutta jos kuulijat sen kuullessaan saavat jotenkin katseensa käännettyä Kriskuksen puoleen, silloin sanomaa ei ole vääristelty.
Voimia!- Anonyymi00078
Eikä se Jeesuksen puoleen kääntyminen auta jos Jeesus ei lahjoita sitä lupaamaansa Pyhää Henkeä. Silloin sitä on kuin orpo piru höpötyksineen.
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Eikä se Jeesuksen puoleen kääntyminen auta jos Jeesus ei lahjoita sitä lupaamaansa Pyhää Henkeä. Silloin sitä on kuin orpo piru höpötyksineen.
Jer. 29:8
"Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Älkää antako keskuudessanne olevien profeettojen ja ennustajien pettää itseänne! Älkää uskoko unia, joita he teille kertovat.
Matt. 24:23
"Jos joku silloin sanoo teille: 'Täällä on Messias', tai: 'Messias on tuolla', älkää uskoko.
Matt. 24:26
"Jos siis teille sanotaan: 'Hän on tuolla autiomaassa', älkää lähtekö sinne, tai jos sanotaan: 'Hän on sisällä talossa', älkää uskoko sitä. [Joh. 7:27]
Mark. 13:21
"Jos joku sanoo teille: 'Täällä on Messias', tai: 'Katso, Messias on tuolla', älkää uskoko. [Luuk. 17:23]
Joh. 10:37
Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua.
1. Joh. 4:1
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja. - Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Jer. 29:8
"Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Älkää antako keskuudessanne olevien profeettojen ja ennustajien pettää itseänne! Älkää uskoko unia, joita he teille kertovat.
Matt. 24:23
"Jos joku silloin sanoo teille: 'Täällä on Messias', tai: 'Messias on tuolla', älkää uskoko.
Matt. 24:26
"Jos siis teille sanotaan: 'Hän on tuolla autiomaassa', älkää lähtekö sinne, tai jos sanotaan: 'Hän on sisällä talossa', älkää uskoko sitä. [Joh. 7:27]
Mark. 13:21
"Jos joku sanoo teille: 'Täällä on Messias', tai: 'Katso, Messias on tuolla', älkää uskoko. [Luuk. 17:23]
Joh. 10:37
Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua.
1. Joh. 4:1
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.toinen helluntai - toinen henki - toinen kaste - toinen herra
- Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
toinen helluntai - toinen henki - toinen kaste - toinen herra
Mistähän puhut? Mikä toinen helluntai? Tämä tapahtui vuonna 53, ja Jeesus oli ollut kuolleena jo noin 20 vuotta:
Apostolien teot:
"19:1 Kun Apollos oli Korintossa, tuli Paavali, kuljettuaan läpi ylämaakuntien, Efesoon ja tapasi siellä muutamia opetuslapsia. Ja hän sanoi heille: "Saitteko Pyhän Hengen silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "EMME OLE EDES KUULLEET, ETTÄ PYHÄÄ HENKEÄ ON OLEMASSAKAAN",
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=apt&luku=19
Luther, Vähä katekismus, liitteet:
"Niinpä sinun olisi syytä ottaa huomioon, ettei ole leikin asia käydä Perkeleen kimppuun. Kasteessa ei vain karkoteta Perkelettä lapsen luota, vaan toisaalta tuo mahtava vihollinen ärsytetään ahdistamaan kastettua koko elämän ajan."
https://tunnustuskirjat.fi/vahakatekismusliitteet.html
Mitään Jeesuksen ylösnousemusta helvetistä ei tapahtunut ja kasteella asetetaan Perkele ihmisen kimppuun. - Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Mistähän puhut? Mikä toinen helluntai? Tämä tapahtui vuonna 53, ja Jeesus oli ollut kuolleena jo noin 20 vuotta:
Apostolien teot:
"19:1 Kun Apollos oli Korintossa, tuli Paavali, kuljettuaan läpi ylämaakuntien, Efesoon ja tapasi siellä muutamia opetuslapsia. Ja hän sanoi heille: "Saitteko Pyhän Hengen silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "EMME OLE EDES KUULLEET, ETTÄ PYHÄÄ HENKEÄ ON OLEMASSAKAAN",
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=apt&luku=19
Luther, Vähä katekismus, liitteet:
"Niinpä sinun olisi syytä ottaa huomioon, ettei ole leikin asia käydä Perkeleen kimppuun. Kasteessa ei vain karkoteta Perkelettä lapsen luota, vaan toisaalta tuo mahtava vihollinen ärsytetään ahdistamaan kastettua koko elämän ajan."
https://tunnustuskirjat.fi/vahakatekismusliitteet.html
Mitään Jeesuksen ylösnousemusta helvetistä ei tapahtunut ja kasteella asetetaan Perkele ihmisen kimppuun.Kyllä kristinuskon opilla ihan puhtaasti raamatun mukaan ollaan vain näitä hurskastelevia valheapostoleja - onhan Jeesus kristinuskossa kiroukseksi kirottu, opettamansa taivasten valtakunnan Isä Jumala.
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Kyllä kristinuskon opilla ihan puhtaasti raamatun mukaan ollaan vain näitä hurskastelevia valheapostoleja - onhan Jeesus kristinuskossa kiroukseksi kirottu, opettamansa taivasten valtakunnan Isä Jumala.
"Gal.3:13 KRISTUS on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän TULI KIROUKSEKSI meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "KIROTTU on jokainen, joka on puuhun ripustettu"
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=gal&luku=3
"Opetetaan Poika Jumalan tulleen ihmiseksi ja että KRISTUS oli tosi ihminen ja TOSI JUMALA, sillä hänen jumalallinen ja inhimillinen persoonansa olivat erottamattomasti yhtyneet. Hänet ristiinnaulittiin, jotta hän olisi UHRI"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Augsburgin_tunnustus
Jeesus Kristuksena on KIROUKSEKSI KIROTTU TOSI JUMALA, opettamansa taivasten valtakunnan Isä kristinuskolla. - Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
"Gal.3:13 KRISTUS on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän TULI KIROUKSEKSI meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "KIROTTU on jokainen, joka on puuhun ripustettu"
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=gal&luku=3
"Opetetaan Poika Jumalan tulleen ihmiseksi ja että KRISTUS oli tosi ihminen ja TOSI JUMALA, sillä hänen jumalallinen ja inhimillinen persoonansa olivat erottamattomasti yhtyneet. Hänet ristiinnaulittiin, jotta hän olisi UHRI"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Augsburgin_tunnustus
Jeesus Kristuksena on KIROUKSEKSI KIROTTU TOSI JUMALA, opettamansa taivasten valtakunnan Isä kristinuskolla.Kertokaapa minulle, että miten tästä syntyy HYVÄÄ ja PYHÄÄ??
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Kertokaapa minulle, että miten tästä syntyy HYVÄÄ ja PYHÄÄ??
Se on kuulkaa PIRU Ja Saatana, joka todellisuudessa lukee raamattua uskovaisille.
- Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Se on kuulkaa PIRU Ja Saatana, joka todellisuudessa lukee raamattua uskovaisille.
Ei kai muuten Jeesuksesta tosi Jumalana KIROUKSEKSI kirottuna uhrina tule pyhää?!
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Ei kai muuten Jeesuksesta tosi Jumalana KIROUKSEKSI kirottuna uhrina tule pyhää?!
Niin, uskovaiset ovat ehtoollisen ihmissyöntiriittiä myöten saatananpalvojia.
- Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Tämän todistaa niin raamattu kuin myös siihen yksi yhteen tehty Augsburgin tunnustus.
- Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Tämän todistaa niin raamattu kuin myös siihen yksi yhteen tehty Augsburgin tunnustus.
Ja kaiken huippuna vielä ateistitkin uskovat, että nämä puhuvat muka Jumalasta!
- Anonyymi00091
Anonyymi00086 kirjoitti:
YMMÄRRÄTTEKÖ, ETTÄ MIKÄ MITTAVA JA TÖRKEÄN VALHE KRISTINUSKOLLA OPETETAAN JEESUKSEN NIMEN HYVÄKSIKÄYTÖLLÄ?
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
YMMÄRRÄTTEKÖ, ETTÄ MIKÄ MITTAVA JA TÖRKEÄN VALHE KRISTINUSKOLLA OPETETAAN JEESUKSEN NIMEN HYVÄKSIKÄYTÖLLÄ?
Ja katsotaanpa nyt vielä raamatusta, että mikä se paljon puhuttu PELASTUS on tällä kristinuskon opilla, kun edellä taas valheapostoli täysillä pauhaa hurskautta:
"Väärin. Herjaaja, varsinkaan Jumalan palvelijan, apostolin herjaaja.Vain Jeesuksen armoon, Hänen sovitustyönsä perusteella voi ihminen pelastua.Siis toistan, KUKAAN EI VOI OMAAN HURSKAUTEENSA TURVAUTUEN PELASTUA."
PELASTUS löytyy Paavalin, joka on kristinuskon tehnyt, Roomalaiskirjeen 7. luvusta, mikä on kristinuskon tärkein oppikirje:
<<<7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan MITÄ MINÄ VIHAAN, SITÄ MINÄ TEEN, sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, VAAN SITÄ PAHAA, MITÄ EN TAHDO, MINÄ TEEN.
Minä viheliäinen ihminen, KUKA PELASTAA MINUT TÄSTÄ KUOLEMAN RUUMIISTA?
KIITOS JUMALALLE JEESUKSEN KRISTUKSEN, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN LIHALLA SYNNIN LAKIA.<<<
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=roo&luku=7
Kun myy sielunsa Paholaiselle palvomalla tosi Jumalaa urina itsensä puolesta, sitä on myös PALVELTAVA. - Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Ja katsotaanpa nyt vielä raamatusta, että mikä se paljon puhuttu PELASTUS on tällä kristinuskon opilla, kun edellä taas valheapostoli täysillä pauhaa hurskautta:
"Väärin. Herjaaja, varsinkaan Jumalan palvelijan, apostolin herjaaja.Vain Jeesuksen armoon, Hänen sovitustyönsä perusteella voi ihminen pelastua.Siis toistan, KUKAAN EI VOI OMAAN HURSKAUTEENSA TURVAUTUEN PELASTUA."
PELASTUS löytyy Paavalin, joka on kristinuskon tehnyt, Roomalaiskirjeen 7. luvusta, mikä on kristinuskon tärkein oppikirje:
<<<7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan MITÄ MINÄ VIHAAN, SITÄ MINÄ TEEN, sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, VAAN SITÄ PAHAA, MITÄ EN TAHDO, MINÄ TEEN.
KIITOS JUMALALLE JEESUKSEN KRISTUKSEN, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN LIHALLA SYNNIN LAKIA.<<<
Kun myy sielunsa Paholaiselle palvomalla tosi Jumalaa urina itsensä puolesta, sitä on myös PALVELTAVA.Ja 1.Korinttolaiskirjeessä Paavali aivan rehellisesti sanoo luvussa 3:13, että se päivä tulessa ilmestyy, joka näyttää teille, mikä olisi se teko, kun uskoitte minua.
Ja ihan yhtä rehellisesti kirkko siunaa vainajan vain sieluttomasti maaksi maatumaan, ja FYYSISEEN ylösnousemukseen, koko maailman viimeisenä päivänä suoraan maailmanpalon liekkeihin.
Ja kukaan ei valehdellut. - Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Ja 1.Korinttolaiskirjeessä Paavali aivan rehellisesti sanoo luvussa 3:13, että se päivä tulessa ilmestyy, joka näyttää teille, mikä olisi se teko, kun uskoitte minua.
Ja ihan yhtä rehellisesti kirkko siunaa vainajan vain sieluttomasti maaksi maatumaan, ja FYYSISEEN ylösnousemukseen, koko maailman viimeisenä päivänä suoraan maailmanpalon liekkeihin.
Ja kukaan ei valehdellut.Paitsi nämä hurskaat uskovaiset ja kokonajan kaikesta.
- Anonyymi00097
Hyvä!
- Anonyymi00098
Anonyymi00088 kirjoitti:
No niin, ihanpa sellaista tänään. Etkö parempaa keksi?
- Anonyymi00099
Anonyymi00088 kirjoitti:
Ehtoollisella syödään leipää ja viiniä.
- Anonyymi00103
Anonyymi00099 kirjoitti:
Ehtoollisella syödään leipää ja viiniä.
Ja Augsburgi tunnustus: RUUMIIN JA VEREN ON KUVITELTAVA OLEVAN TODELLISESTI LÄSNÄ, KUN NE SIINÄ NAUTITAAN".
PERUSTUU Paavalin antamiin ehtoollissanoihin, kun Jeesus kavallettiin 1.Kor.11:23 alkaen, ja ehtoollinen on Herran kuoleman julistamiseksi, ja jos sitä ei nauti oikein, tulee Paavalin sanoin "vikapääksi Herran ruumiiseen ja vereen".
Kyseessä on intiaaneilta tuttu vihollisen kuolleena pitämisen riitti. - Anonyymi00115
Anonyymi00085 kirjoitti:
Kertokaapa minulle, että miten tästä syntyy HYVÄÄ ja PYHÄÄ??
Juutalaiset ovat jotka synnittömän kirosi oman Jumalansa mikä tuli maan päälle
Jeesuksena joka oli odotettu messias, voideltu jonka tehtävä oli pelastaa Israelin kansa.
Kyseessä on se kaveri jota juutalaiset yhä odottavat.
Tilanteessa tapahtui sovitus minkä tarkoitus oli korjata ihmisen ja Jumalan välit.
Juutalaisten teko osoitti heidän syntisyyden jumalaa kohtaan ja se mahdollista pelastumisen Jumalan armon kautta. Tuli uusi liitto ja ihminen siirtyi lain alta armon alle. samalla Jumalan armo tuli koko ihmiskunnan ylle.
Noin minä sen ymmärrän, mutta voin toki olla väärässä. Olen kuitenkin varma siitä, että minä ymmärrän kyseisen kohdan paremmin kuin sinä vaikka uskoni on nuori ja tiedän sen ettei pelkkä Jumalan armo riitä. Sen jälkeen ihmisen pitää myös elää mahdollisimman synnitöntä elämää ja pyrkiä parhaansa mukaan toteuttamaan Jumalan tahtoa. Ihminen on kuitenkin heikko jumalaan verrattuna ja välillä ihmisen mieleen tulee syntiset teot mutta niitä ei tule viedä teon asteelle. Jumala antaa synnit anteeksi vain kerran ja se tapahtuu viimeistään viimeisellä tuomiolla. Armo on mahdollisuus ei varma tie pelastukseen, kaikki riippuu siinä vaiheessa ihmisestä miten Jumala tulee tuomitsemaan. isän luokse pääsee vain pojan kautta uskomalla ristin sovitukseen. En minäkään sitä siinä vaiheessa ymmärtänyt, kun Jumala kosketti minua Pyhän Hengen kautta, nyt alan pikkuhiljaa ymmärtämään sen ja olen valmis toteuttamaan Jumalan tahtoa. - Anonyymi00116
Anonyymi00089 kirjoitti:
Mistä kohdasta Augsburgin tunnuskirjoja kyseiset väitteet löytyvät. olisitko ystävällinen ja toisit ne väitteesi tueksi ettei tarvitse turhaan lukea niitä uudestaan. En nimittäin muista kyseisiä kohtia kyseessä olevista tunnuskirjoista.
- Anonyymi00117
Anonyymi00092 kirjoitti:
Kun myy sielunsa Paholaiselle palvomalla tosi Jumalaa urina itsensä puolesta, sitä on myös PALVELTAVA.Sinä et ainakaan ole armossa elävä vaan aivan jotain muuta.
- Anonyymi00095
Saatanasta tuli uusi herra, joka lahkoissa pitää niitä raamattuopetuksia.
2. Tess. 2:4
tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.- Anonyymi00096
"Jos siis teille sanotaan: 'Hän on tuolla autiomaassa', älkää lähtekö sinne, tai jos sanotaan: 'Hän on sisällä talossa', älkää uskoko sitä.
- Anonyymi00100
Anonyymi00096 kirjoitti:
"Jos siis teille sanotaan: 'Hän on tuolla autiomaassa', älkää lähtekö sinne, tai jos sanotaan: 'Hän on sisällä talossa', älkää uskoko sitä.
Lahkot mainostaa lehdessä, että siellä heidän tiloissa on Jumala tavattavissa silloin ja silloin. Päivä ja kellonaikakin ilmoitetaan..."Jumalan kohtaamisen ilta" tms. termillä.
Raamattu on asiasta eri mieltä.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen. - Anonyymi00104
Anonyymi00100 kirjoitti:
Lahkot mainostaa lehdessä, että siellä heidän tiloissa on Jumala tavattavissa silloin ja silloin. Päivä ja kellonaikakin ilmoitetaan..."Jumalan kohtaamisen ilta" tms. termillä.
Raamattu on asiasta eri mieltä.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.No kun se Jumala on Jeesuksen sanoin edelleenkin Saatana.
- Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
No kun se Jumala on Jeesuksen sanoin edelleenkin Saatana.
Kristinusko 45.000 eri kirkkokuntineen perustuu juutalaisuuteen, ei Jeesuksen opettamaan Israelin Jumalaan.
- Anonyymi00101
Ei tuollaista valittamista ja herjaamista kannattaisi mennä mihinkään kuulemaan. Se on kuin menisi saatanan esikartanoihin.
- Anonyymi00102
Menisitkö kuuntelemaan saarnamiestä, jossa olisi Saatanan enkeli?
Sinne olisi pitkät jonot ? - Anonyymi00106
Anonyymi00102 kirjoitti:
Menisitkö kuuntelemaan saarnamiestä, jossa olisi Saatanan enkeli?
Sinne olisi pitkät jonot ?Ei se herjaaminen ja muiden parjaaminen niin suosittua ole. Kyllä enemmin olisi tyhjät penkit ja kuoleva seurakunta tekemässä viimeisiä parkaisuja. Eivät saatanan hankkeet menesty.
- Anonyymi00107
Anonyymi00106 kirjoitti:
Ei se herjaaminen ja muiden parjaaminen niin suosittua ole. Kyllä enemmin olisi tyhjät penkit ja kuoleva seurakunta tekemässä viimeisiä parkaisuja. Eivät saatanan hankkeet menesty.
Näyttää se Kokoomus politiikka vetävän koko maata .Sanota pätee hyvin noiden toimiin ,sillä politiikan tarkoitus on luoda hyvää kansalaisille ja pitää huolta heidän elinolosuhteitaan ja tuo tarkoitus on saanut käänteisen merkityksen hallituksemme nyky toimien myötä jossa kansalailta viedään toimeentulo mahdollisuudet viimesijaisista sosiaalisista tuista leikkaamalla ja jaetaan rahaa siten pitkin maailmaa ja kasataan rikkaampien taskuun jotta he rikastuisivat entisestään. Ihmisarvo on syrjäytetty ja raha on ensiarvoista .Puhutaan jopa eliitistä vaikka toimet on suoraan perkeleestä joka on ottanut Kokoomuksen menestyksekkäästi työkalukseen .
- Anonyymi00111
Nämä ketjut tuovat esiin kieltämättä hyvin erikoisia tulkintoja Raamatun teksteistä ja siitä huomaa miten heikosti ihmiset ovat perillä kyseisen kirjan sanomasta. Kyllä se siinä vaiheessa avautuu jos ja kun he saavat itse kokea Jumalan armon. Ei se muuta vaadi. Siinä vaiheessa tapahtuu se herääminen ja näillä sivuilla niitä herätettäviä riittää. Mikäli joku on sellaisen mission saanut osakseen. Minulle tämä on hyvä tapa lukea Raamattua ja samalla saa lukea mitä oudoimpia tulkintoja sen teksteistä. Mukavaa ajanvietettä ja välillä jopa järkeviä huomautuksia löytyy mutta suurin osa täyttä soopaa ja harhaoppia.
- Anonyymi00113
"Saa kokea Jumalan armon", laitatko kohdan raamatusta.
- Anonyymi00114
Anonyymi00113 kirjoitti:
"Saa kokea Jumalan armon", laitatko kohdan raamatusta.
Raamattua luetaan siten että esitetään että se mitä siellä lukee, ei niin lue ja että lukee sillä tavalla mitä siellä ei lue.
Jonkinlaiseksi harhaopiksi sellaista sanotaan. - Anonyymi00118
Anonyymi00114 kirjoitti:
Raamattua luetaan siten että esitetään että se mitä siellä lukee, ei niin lue ja että lukee sillä tavalla mitä siellä ei lue.
Jonkinlaiseksi harhaopiksi sellaista sanotaan.No juu, on vaikea kuvitella 1.Kor.3:13 "se päivä tulessa ilmestyy, joka näyttää teille mikä oli se teko uskoa minua", Paavalin sanat joksikin armoksi, ja kyse on koko hänen luomastaan kristinuskosta.
- Anonyymi00119
Anonyymi00118 kirjoitti:
No juu, on vaikea kuvitella 1.Kor.3:13 "se päivä tulessa ilmestyy, joka näyttää teille mikä oli se teko uskoa minua", Paavalin sanat joksikin armoksi, ja kyse on koko hänen luomastaan kristinuskosta.
Olen miettinyt, että tuleeko tuosta se sanonta, ettei totuus pala tulessakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421620- 1481091
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70960Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi325913- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56733- 69671
- 37639
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7601Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571