Voidaan todella todeta, että ”lukee kuin Piru Raamattua”- sanonta pitää erittäin hyvin paikkansa, kun Piru ( apulaisensa kanssa ) vääristelee ja äheltää apostoli Paavalin kirjoitusten kimpussa.
Se on erittäin hyvin selvinnyt tässä pitkän ajan kuluessa.
Lukee kuin Piru Raamattua
76
89
Vastaukset 76
- Anonyymi00001
On se kyllä hurjan iso kokoelma herjoja, jotka TS on Paavalista vuosikymmenten ajan suoltanut. Kaikki ne ovat Jumalan arkistossa tallessa.
” Mutta minä sanon teille: JOKAISESTA TURHASTA SANASTA, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.”
Matt 12:36
JEESUS KRISTUS- Anonyymi00003
Siellähän se on TS Jumalansa ja Jeesuksensa hoivissa, hurskaana miehenä pääsi vihdoin taivaan kotiin❗😇
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siellähän se on TS Jumalansa ja Jeesuksensa hoivissa, hurskaana miehenä pääsi vihdoin taivaan kotiin❗😇
Hänäe osalta tämä Paavaliin liittyvä on mitä ilmeisemmin ratkennut on sitten missä on tai on olematta.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Väärin. Herjaaja, varsinkaan Jumalan palvelijan, apostolin herjaaja EI voi mitenkään, ilman parannuksen tekoa, OMAAN HURSKAUTEENSA turvautuen päästä Jeesuksen luo.
Vain Jeesuksen armoon, Hänen sovitustyönsä perusteella voi ihminen pelastua.
Huomaan, että sinä, Siikajoen poika et ymmärrä, mikä riittää pyhälle Jumalalle ja mikä ei.
Siis toistan, KUKAAN EI VOI OMAAN HURSKAUTEENSA TURVAUTUEN PELASTUA. - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Väärin. Herjaaja, varsinkaan Jumalan palvelijan, apostolin herjaaja EI voi mitenkään, ilman parannuksen tekoa, OMAAN HURSKAUTEENSA turvautuen päästä Jeesuksen luo.
Vain Jeesuksen armoon, Hänen sovitustyönsä perusteella voi ihminen pelastua.
Huomaan, että sinä, Siikajoen poika et ymmärrä, mikä riittää pyhälle Jumalalle ja mikä ei.
Siis toistan, KUKAAN EI VOI OMAAN HURSKAUTEENSA TURVAUTUEN PELASTUA.Enpä tiedä Siikajoen asioista muuta kuin sen, että kuuluu olevan sitä pimeintä Lestadiolaisten asuinaluetta.
- Anonyymi00045UUSI
Totuutta ei saa pitää vääryyden vankina.
Totuus pitää tuoda esille, vaikka se on kuinka kiusallainen tahansa.
Joh. 7:24
"Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."
- Anonyymi00002
No voe tokkiisa kuitennii!
- Anonyymi00004
Kun saatana kiusasi Jeesusta, niin teki sen nimenomaan sanan kautta lainaten Jumalan sanaan. Teki vain siihen omia lisäyksiä kuten tämänkin päivän saatanan palvelijat tekevät. He eivät lue kuten kirjoitettu on, vaan kuten he ovat asian tutkiskelleet ja tulkitsevat sen.
- Anonyymi00006
Paholainen kiusaa, ei saatana. Ne ovat kaksi aivan erillistä käsitettä.
Ja Jeesuksen sanat ovat enimmäkseen evankeliumeissa. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Paholainen kiusaa, ei saatana. Ne ovat kaksi aivan erillistä käsitettä.
Ja Jeesuksen sanat ovat enimmäkseen evankeliumeissa.Voi voi sinua. Paholainen ja Saatana ovat yksi ja sama persoona.
- Anonyymi00046UUSI
Ei tehnyt mitään lisäyksiä. Saatana puhui täysin kirjoituksien mukaan.
- Anonyymi00007
Eipä sillä ole merkitystä mikä Paavali oli miehiään jonkun toisen mielestä. Minä olen saanut kokea Jumalan armon ja se ei ole mikään syntien anteeksisaanti jonkin pastorin kautta ja minulla on oma käsitys Paavalista ja se riittää minulle. Joskus minä mietin missähän Paavali on ja minun silmien eteen tuli näky. Se siitä, mutta minä tiedän näyn kautta missä hän on. Mietin myös sitä, että Paavali perimätiedon mukaan mestattiin miekalla Ostian tien varressa niin jos Paavali on taivaassa niin onko hän siellä ilman päätä mikäli hän siellä on? Siihen en ole saanut vastausta. Veikkaisin, että pää on paikallaan mikäli on taivaassa. Mikäli helvetti on olemassa niin siellä ollaan varmaan ilman päätä. mutta päätön Paavalihan on vain perimätietoa, mitään asiakirjaa teloituksesta ei mitä ilmeisemmin ole löytynyt.
- Anonyymi00010UUSI
Ei kannata omien pään tuotosten varassa mitään oletella. Vain Jumalan Sanan ilmoituksella on totuusarvoa.
Apostoli Paavali oli Jumalan armoon turvautuava ihminen, Jeesuksen veriarmon varassa hän pääsi perille, ihan oman päänsä kanssa.
Sillä ei ole merkitystä, monenko osaan ihmisen maallinen ruumis paloitellaan täällä maan päällä.
Ihmisen henki pääsee Jumalan luo, jos hän Jeesukseen täällä maan päällä turvautuu.
” Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat.”
2 Tim 4:8
Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
Room 10:13
” Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.”
Room 1:16
” Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
1 kor 1:18 - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei kannata omien pään tuotosten varassa mitään oletella. Vain Jumalan Sanan ilmoituksella on totuusarvoa.
Apostoli Paavali oli Jumalan armoon turvautuava ihminen, Jeesuksen veriarmon varassa hän pääsi perille, ihan oman päänsä kanssa.
Sillä ei ole merkitystä, monenko osaan ihmisen maallinen ruumis paloitellaan täällä maan päällä.
Ihmisen henki pääsee Jumalan luo, jos hän Jeesukseen täällä maan päällä turvautuu.
” Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat.”
2 Tim 4:8
Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
Room 10:13
” Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.”
Room 1:16
” Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
1 kor 1:18Kumman Jumalan voima - juutalaisten vai Israelilaisten?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kumman Jumalan voima - juutalaisten vai Israelilaisten?
Mitä kyselet? Jumala on yksi. Epäjumalia on kyllä monia.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä kyselet? Jumala on yksi. Epäjumalia on kyllä monia.
Israelin Jumala on Jeesuksen opetuksen Jumala, ja juutalaisten Jumala on Jahve-Baal Jumala.
Kumpi on se yksi oikea Jumala ja kumpi on epäjumala?
- Anonyymi00011UUSI
Onhan se kyllä käsittämätöntä, että miten se Jumalakin asuu tulessa - 1.Kor.3:13 - luulisi, että siellä olisi paratiisin puutkin hiilloksena! Kaikkea se Paavali puhuukin!
- Anonyymi00014UUSI
Eipä tuossa Raamatun kohdassa niin lue.
Jumalalla on kyllä tuli vallassaan.
Mutta Elia vastasi ja sanoi heille: "Jos minä olen Jumalan mies, niin tulkoon tuli taivaasta ja kuluttakoon sinut ja sinun viisikymmentä miestäsi". Silloin tuli taivaasta Jumalan tuli ja kulutti hänet ja hänen viisikymmentä miestänsä.
2 Kun 1:12 - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eipä tuossa Raamatun kohdassa niin lue.
Jumalalla on kyllä tuli vallassaan.
Mutta Elia vastasi ja sanoi heille: "Jos minä olen Jumalan mies, niin tulkoon tuli taivaasta ja kuluttakoon sinut ja sinun viisikymmentä miestäsi". Silloin tuli taivaasta Jumalan tuli ja kulutti hänet ja hänen viisikymmentä miestänsä.
2 Kun 1:12Olikin ongelma, että kun imestyskirja, luku 13. kertoo "saa tulenkin laskeutumaan taivaasta maan päälle", että kuka se on - kun piti olla taistelu Baalin palvojia vastaa - uhrialttarihan se Eliaallaki oli.
ISRAELIN Jumala sanoo uhrikulttia iljetykseksi - Jeremia 7 luku. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olikin ongelma, että kun imestyskirja, luku 13. kertoo "saa tulenkin laskeutumaan taivaasta maan päälle", että kuka se on - kun piti olla taistelu Baalin palvojia vastaa - uhrialttarihan se Eliaallaki oli.
ISRAELIN Jumala sanoo uhrikulttia iljetykseksi - Jeremia 7 luku.Ihan oikeasti - tämä Elia-kohta oli puhuvan Pedon kuvan kohdasta vaikein ymmärtää.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ihan oikeasti - tämä Elia-kohta oli puhuvan Pedon kuvan kohdasta vaikein ymmärtää.
JEESUKSEN OPETTANAN TAIVASTEN VALTAKUNNAN ISÄ HUMALAN mukaan KAIKKI UHRAAMINEN - ON SE SITTEN JUUTALAISTEN IHMISUHRAUSTA TAI ELIAAN ELÄINUHRAAMISTA, ON ILJETYSTÄ
Löytyy Jeremian kirjan luku 7. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
JEESUKSEN OPETTANAN TAIVASTEN VALTAKUNNAN ISÄ HUMALAN mukaan KAIKKI UHRAAMINEN - ON SE SITTEN JUUTALAISTEN IHMISUHRAUSTA TAI ELIAAN ELÄINUHRAAMISTA, ON ILJETYSTÄ
Löytyy Jeremian kirjan luku 7.Anteeksi kirjoitusvirheet: taivasten valtakunnan isä Jumala, ei liity MIHINKÄÄN UHRAAMISEEN.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Anteeksi kirjoitusvirheet: taivasten valtakunnan isä Jumala, ei liity MIHINKÄÄN UHRAAMISEEN.
Ja kristinusko suhteessa Eliaseen tai Baalin palvojiin, on se pahin vaihtoehto: se on ihmisuhrikulttia Baalin palvontana Moolokilla.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja kristinusko suhteessa Eliaseen tai Baalin palvojiin, on se pahin vaihtoehto: se on ihmisuhrikulttia Baalin palvontana Moolokilla.
Ja se piru, joka sitä raamattua lukee, on uskovainen.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Löytyy Jeremian kirjan luku 7.Humala ?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja se piru, joka sitä raamattua lukee, on uskovainen.
Piru on sama kuin Saatana eli Perkele, langennut enkeli, jolle on varattu tulijärvi.
Eli siis henkiolento.
- Anonyymi00017UUSI
Noinha sitä sanotaan. Varmaan tarkoittaa, että kääntää Jumalan sanaa tulkitsemalla Jumalan tarkoittaman ohjeen päälaelleen.
Tästä Jeesuskin antaa hyvän esimerkin, kun Hänen kerrottiin olleen autiomaassa paholaisen kiusattavana 40 päivää. Silloin paholainen käytti Raamatun lauseita saadakseen Jeesuksen lankeamaan. Jeesus kuitenkin vastasi niihin myös Raamatun lauseilla ja osoitti paholaisen tulkinnan vääräksi.
Voi hyvin! - Anonyymi00023UUSI
Tätä on tapahtunut jatkuvasti, aina näihin päiviin asti.
- Anonyymi00024UUSI
Pitikin osaa jonkin verran Raamattua, mutta irroittaa jakeita irti kontekstistaan, kuten harhaopettajatkin tekevät, rakentavat koko oppinsa yhden ja saman kohdan varaan.
- Anonyymi00027UUSI
Korj. Pirukin osaa jonkin verran…
- Anonyymi00028UUSI
Saatana oli taivaan ex-ylienkeli, korkein luotu olento, musikaalinen, taivaan ylistyskuoron johtaja. Osaa Raamatun ulkoa. Puhui Jeesuksellekin täysin kiroituksien mukaan, ei muutellut sitä miksikään.
Virittelee nytkin hurmoslahkoissa niitä ylistyskuoroja, tosin itsensä ylistämiseksi.- Anonyymi00053UUSI
Anteeksi, mutta voitko kertoa, missä kerrotaan sellaisesta, että Lusifer olisi ollut ylistyskuoron johtaja? Voit varmaankin siteerata sen tähän, kiitos etukäteen.
- Anonyymi00029UUSI
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.- Anonyymi00030UUSI
Pahimmat eksyttäjät ovat koko ajan "evankeliumin asialla"....
- Anonyymi00031UUSI
Johannes alkoi lausumaan totuuksia, että alkuseurakunta on jo antikristuksien vallassa, ja sen loppu on lähellä, niin toiset karkottivat hänet sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle kuolemaan.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. - Anonyymi00032UUSI
Jos saatana ei tunne Raamattua, niin ei kukaan.
Saatana tietää aivan tarkalleen mitä siellä lukee, miten sen voi vääntää kieroon, miten sillä pilkata uskovia, miten ohjata usko väärille urille ja miten olla tekopyhä.
Siinä sillä on täydellisyys.- Anonyymi00034UUSI
Saatana puhui Jeesuksellekin kirjoituksien mukaan, ei vääntänyt sanaa kieroon. Se on tuhansien juonien mestari. Se esiintyy Jeesuksena "minä sen olen"....
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Saatana puhui Jeesuksellekin kirjoituksien mukaan, ei vääntänyt sanaa kieroon. Se on tuhansien juonien mestari. Se esiintyy Jeesuksena "minä sen olen"....
Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Valkia Saatana esiintyy Jeesuksena ja tekee ihmisille niitä "Jeesus ilmestyksiä", mistä ne sitten kertovat toisilleen ja porukka huutaa päälle aameniaan ja halleeluujaa-huutojaan. - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Valkia Saatana esiintyy Jeesuksena ja tekee ihmisille niitä "Jeesus ilmestyksiä", mistä ne sitten kertovat toisilleen ja porukka huutaa päälle aameniaan ja halleeluujaa-huutojaan.Eikä.edes Jeesuksen eläessä ollut mitään Kristus-nimeä, Paavalin luoman juutalaisen syntopin perustaa kristinuskona, joka on Pietarin 2.kirjeen KOINTÄHTI.
Löytyy: wikipediasivu Lucifer - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Eikä.edes Jeesuksen eläessä ollut mitään Kristus-nimeä, Paavalin luoman juutalaisen syntopin perustaa kristinuskona, joka on Pietarin 2.kirjeen KOINTÄHTI.
Löytyy: wikipediasivu LuciferKuulemma kreikkaa ja tarkoittaa balsamoitua muumiota, ja piispa Huovisen sanoin (löytyy kolumni Auringonpalvontaa) uusi nimi Auringonjumala Sol Invictukselle, jota keisari Konstantinus Suuri palvoi koko elämänsä ajan, ja on kirkon toimesta nimetty ensimmäiseksi kristityksi keisariksi. Kristinusko on vain Rooman vallan jatke.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kuulemma kreikkaa ja tarkoittaa balsamoitua muumiota, ja piispa Huovisen sanoin (löytyy kolumni Auringonpalvontaa) uusi nimi Auringonjumala Sol Invictukselle, jota keisari Konstantinus Suuri palvoi koko elämänsä ajan, ja on kirkon toimesta nimetty ensimmäiseksi kristityksi keisariksi. Kristinusko on vain Rooman vallan jatke.
Kaikki tiet vievät Roomaan, kuten vanha kansa sanoi.
Mutta mielenkiintoisempi kysymys olisi, että miten kaikki saatiin alistumaan tähän valjtaan - esimerkiksi Suomessa, kun ihan Lapin poromiehiä asti katollinen kirkko kävi verottamassa. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kaikki tiet vievät Roomaan, kuten vanha kansa sanoi.
Mutta mielenkiintoisempi kysymys olisi, että miten kaikki saatiin alistumaan tähän valjtaan - esimerkiksi Suomessa, kun ihan Lapin poromiehiä asti katollinen kirkko kävi verottamassa.Löytyykö näistä alkuajoista kunnon historiaa, vai onko se kirkon pelossa tuhottu/jemmattu?
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Valkia Saatana esiintyy Jeesuksena ja tekee ihmisille niitä "Jeesus ilmestyksiä", mistä ne sitten kertovat toisilleen ja porukka huutaa päälle aameniaan ja halleeluujaa-huutojaan.Tämä on kummallista - kuten Charles Manson ja lukemattoman moni muu kulttijohtaja - kun on sadistinen tuhooja, joka väittää olevansa Jeesus, niin ihmiset uskovat ja liittyvät kulttiin.
Mikä raamatulla luo ihmisille tällaisen mielikuvan Jeesuksesta?! - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tämä on kummallista - kuten Charles Manson ja lukemattoman moni muu kulttijohtaja - kun on sadistinen tuhooja, joka väittää olevansa Jeesus, niin ihmiset uskovat ja liittyvät kulttiin.
Mikä raamatulla luo ihmisille tällaisen mielikuvan Jeesuksesta?!Se ei ole epäselvää miten ylipäätään Paavali onnistuu manipuloimaan ihmiset sekopäiksi, ja olisikin loogisempaa, että olisi uudesti syntyneitä Paavaleita heitä johtamassa kuin että on Jeesuksia.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tämä on kummallista - kuten Charles Manson ja lukemattoman moni muu kulttijohtaja - kun on sadistinen tuhooja, joka väittää olevansa Jeesus, niin ihmiset uskovat ja liittyvät kulttiin.
Mikä raamatulla luo ihmisille tällaisen mielikuvan Jeesuksesta?!Mansonin lahkossa tehtiin ns. tosiuskovaisen testi, myrkynjuonti ei kuulemma haittaa mitään.
esim. hellarit hokee tuota kohtaa "uskotaan ja kastetaan, niin ei haittaa vaikka juodaan myrkkyä ja annetaan käärmeiden pistää, ja sairaat paranee pelkästään käsien laittamisella heidän päälleen....
Markuksen loppu on täysin tuntemattoman henkilön kirkolliskokouksessa lisätty väärennös, josta on varoitus -92 käännöksen kohdassa Mark.16:9
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.] - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kuulemma kreikkaa ja tarkoittaa balsamoitua muumiota, ja piispa Huovisen sanoin (löytyy kolumni Auringonpalvontaa) uusi nimi Auringonjumala Sol Invictukselle, jota keisari Konstantinus Suuri palvoi koko elämänsä ajan, ja on kirkon toimesta nimetty ensimmäiseksi kristityksi keisariksi. Kristinusko on vain Rooman vallan jatke.
Jeesus ja oikeat apostolit puhuivat äidinkielenään arameankielen galilean murretta, mistä heidät tunnettiin. Ei ne mitään kreikankieltä puhuneet. Kreikka oli pakanavaltio, mistä piti pysytellä erossa.
Matt. 26:73
Vähän sen jälkeen tulivat ne, jotka siinä seisoivat, ja sanoivat Pietarille: "Totisesti, sinä myös olet yksi heistä, sillä kielimurteesikin ilmaisee sinut". - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Jeesus ja oikeat apostolit puhuivat äidinkielenään arameankielen galilean murretta, mistä heidät tunnettiin. Ei ne mitään kreikankieltä puhuneet. Kreikka oli pakanavaltio, mistä piti pysytellä erossa.
Matt. 26:73
Vähän sen jälkeen tulivat ne, jotka siinä seisoivat, ja sanoivat Pietarille: "Totisesti, sinä myös olet yksi heistä, sillä kielimurteesikin ilmaisee sinut".Ap. t. 2:7
Ja he hämmästyivät ja ihmettelivät sanoen: "Katso, eivätkö nämä kaikki, jotka puhuvat, ole galilealaisia? - Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Eikä.edes Jeesuksen eläessä ollut mitään Kristus-nimeä, Paavalin luoman juutalaisen syntopin perustaa kristinuskona, joka on Pietarin 2.kirjeen KOINTÄHTI.
Löytyy: wikipediasivu LuciferJeesus oli Kristus koko ajan ja on edelleen.
Matt. 16:16
Simon Pietari vastasi ja sanoi: "Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika". - Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Valkia Saatana esiintyy Jeesuksena ja tekee ihmisille niitä "Jeesus ilmestyksiä", mistä ne sitten kertovat toisilleen ja porukka huutaa päälle aameniaan ja halleeluujaa-huutojaan.Sinä Teuvo olet aina korottanut Saatanaa ja kehunut sen loistavuutta, niin nytkin. Se on sinun yksi erityislaji aina ollut.
Herjaat apostoleja ja kehut Saatanaa!
- Anonyymi00048UUSI
Luuk. 2:11
teille on tänä päivänä syntynyt Vapahtaja, joka on Kristus, Herra, Daavidin kaupungissa- Anonyymi00049UUSI
Jonka Jeesuksen piti siis vapauttaa juutalaisten syntiopin ikeestä mielenmuutoksella ja pois tuolta tieltä kääntymisellä, tielle, joka vie takaisin paratiisiin.
Tämä on alkuperäkielellä kuulemma kirjoitettu ihan oikein, mutta ainakin suomeksi väärennetty sanoiksi 'tehkää parannus' - juutalainen syntiopii perisyntivalheellahan on ihmisen ominaisuus, mistä ei todellusuudessa voi edes 'parantua'.
Tästä syystä juuri kristinuskossa on sijaisuhri - muutenhan selkaista ei edes tarvittaisi.
Yhdellä sanaväärennöksellä saatiin mittava oppien sekasotku aikaiseksi - tietysti ihan tarkoituksellisella. - Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Jonka Jeesuksen piti siis vapauttaa juutalaisten syntiopin ikeestä mielenmuutoksella ja pois tuolta tieltä kääntymisellä, tielle, joka vie takaisin paratiisiin.
Tämä on alkuperäkielellä kuulemma kirjoitettu ihan oikein, mutta ainakin suomeksi väärennetty sanoiksi 'tehkää parannus' - juutalainen syntiopii perisyntivalheellahan on ihmisen ominaisuus, mistä ei todellusuudessa voi edes 'parantua'.
Tästä syystä juuri kristinuskossa on sijaisuhri - muutenhan selkaista ei edes tarvittaisi.
Yhdellä sanaväärennöksellä saatiin mittava oppien sekasotku aikaiseksi - tietysti ihan tarkoituksellisella.Lopeta paskan jauhaminen.
Jeesus piti lait voimassa, ei muuttanut yhtään mitään.
Matt. 5:17
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Lopeta paskan jauhaminen.
Jeesus piti lait voimassa, ei muuttanut yhtään mitään.
Matt. 5:17
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan.
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.Luonnon lait - maa ja taivas.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Luonnon lait - maa ja taivas.
Voi tietysti miettiä, että mitä tekemistä tällä idealla voisi olla tekemistä materialististen, juutalaisten syntiprofeettojen kanssa, jos luonnonlait katoavat - nehän tieteessä 'katosivat' vielä Albert Einsteinin eläessä, kun syntyi kvanttifysiikka. Jeesus oli melkoinen ennustaja - vai oliko hänellä todella tietoa, kuten hän väitti?!
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Luonnon lait - maa ja taivas.
Hanki Raamattu.
Jumalan lait on Raamatussa kirjoitettuina.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Hanki Raamattu.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.Usko ja Henki ei korvaa Jumalan ikuisia kirjoitettuja lakeja ja niiden noudattamista.
Room. 3:31
Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo. - Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Usko ja Henki ei korvaa Jumalan ikuisia kirjoitettuja lakeja ja niiden noudattamista.
Room. 3:31
Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.Totta kai - kuka voisi kuvitella, että Jumala olisi valehdellut 3500 vuotta sitten!
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Hanki Raamattu.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.Mutta se kaikki tapahtui jo. Olet jäänyt sotkuun asuuko Jumala tulessa vai paratiisissa?!
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Mutta se kaikki tapahtui jo. Olet jäänyt sotkuun asuuko Jumala tulessa vai paratiisissa?!
Kai on ymmärrettävää, ettei se yhtä aikaa voi molemmissa paikoissa asua.
- Anonyymi00057UUSI
Saatana nimenomaan vääntää kirjoituksia kieroon. Liittää niihin oma selityksiä tai käskee jotain noudattamaan mitä ei tarvitse noudattaa. Saatana lainasi kirjoituksia ja käsi Jeesuksen hypätä vuorelta alas. Eli lainasi sanaa ja lisäsi siihen oman sepustuksen, että teeppä näin. Siis täydellistä harhaoppia tai niin harhaoppiset täydellisesti matkivat saatanaa-
- Anonyymi00058UUSI
Niin, Jumalahan puhuu tulesta, palavasta pensaasta, jos antaa Saatanalle välillä puheenvuoron paratiisista, kun tulee niin hiki?
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Niin, Jumalahan puhuu tulesta, palavasta pensaasta, jos antaa Saatanalle välillä puheenvuoron paratiisista, kun tulee niin hiki?
Paratiisit on mennyttä aikaa. Ei sitä enää ole olemassa.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Matteuksen mukaan molemmat ryövärit pilkkasivat Jeesusta. Ei Jeesus mennyt minkään roiston kanssa paratiisiin hengailemaan.
Roistojen uskon varaan ei kannata omaa autuuttaan perustaa.
Matt. 27:44
Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssansa. - Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Matteuksen mukaan molemmat ryövärit pilkkasivat Jeesusta. Ei Jeesus mennyt minkään roiston kanssa paratiisiin hengailemaan.
Roistojen uskon varaan ei kannata omaa autuuttaan perustaa.
Matt. 27:44
Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssansa.Varsinkin, kun mitään ristintapahtumaa tuskin edes oli.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Varsinkin, kun mitään ristintapahtumaa tuskin edes oli.
Ja jos oli, Jeesus selvisi hengissä, mistä periytyi legenda fyysisestä ylösnousemuksesta.
Toinen asia on sitten ne äänitysmiehet pitkvartisten mikkien kanssa siellä kukkulalla, että saivat puheet talteen. - Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
No, Jeesuksen opin mukaan se onkin meidän oman päänuppimme, aivojen tietoisuuden tila, mutta hän olikin astetta älykkäämpi.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
No, Jeesuksen opin mukaan se onkin meidän oman päänuppimme, aivojen tietoisuuden tila, mutta hän olikin astetta älykkäämpi.
Tuosta voikin suoraan nähdä, että mihin suuntaan älyn evoluutio on tänä aikana kehittynyt.
- Anonyymi00068UUSI
Itseasiassa saatana on kaikista innokkain lainaamaan Raamattua ja vetoamaan sanaan.
Tarkoitusperä ei vain ole se, että ihminen pelastuisi, saisi Pyhän Hengen ja tulisi Jumalan lapseksi, vaan saatana käyttää sanaa pilkkaamiseen, halventamiseen, syyttämiseen ja asioiden sotkemiseen. Se lisää siihen omia selityksiä siten että sanan merkitys muuttuu aivan toiseksi kuin mitä on alkunperin tarkoitus.
Niin näyttää paljon toimivan.- Anonyymi00069UUSI
Kun oelastus on Roomalaiskirje 7 luku pelastua tekemään vaikka sitä pahaa, mitä vihaa ja pelastua palvelemaan lihalla synnin lakia, niin mitä arvelit Saatanalla olevan tätä vastaan?
- Kysehän on jo juutalaisuuden jumaluudesta, jonka Jeesus Joh.8 sanoo olevan juuri Saatana?!
Gal.3:13 kirouksiahan luetaan Saatanan voiman avulla.
Oletko sitä mieltä, että Jeesus valehtelee? Tähän asti on syytetty vain Paavalin valehtelevan. - Anonyymi00070UUSI
Sinulta jäi puuttumaan kaikki viitteet raamattuun?!
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Sinulta jäi puuttumaan kaikki viitteet raamattuun?!
Jos teoria ja tosiasiat eivät sovi yhteen, jospa nyt muutat ne tosiasiat, tai joiden luulet ovan tosia, tai teet Jeesuksesta valehtelijan.
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Jos teoria ja tosiasiat eivät sovi yhteen, jospa nyt muutat ne tosiasiat, tai joiden luulet ovan tosia, tai teet Jeesuksesta valehtelijan.
Tarina on tehty sen verran ovelasti.
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Kun oelastus on Roomalaiskirje 7 luku pelastua tekemään vaikka sitä pahaa, mitä vihaa ja pelastua palvelemaan lihalla synnin lakia, niin mitä arvelit Saatanalla olevan tätä vastaan?
- Kysehän on jo juutalaisuuden jumaluudesta, jonka Jeesus Joh.8 sanoo olevan juuri Saatana?!
Gal.3:13 kirouksiahan luetaan Saatanan voiman avulla.
Oletko sitä mieltä, että Jeesus valehtelee? Tähän asti on syytetty vain Paavalin valehtelevan.Lisäystä - haluatko, että jälleen kopioin raamatusta tuon pelastuksen Roomalaiskirje 7 luku, vai osaatko lukea itse?
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Lisäystä - haluatko, että jälleen kopioin raamatusta tuon pelastuksen Roomalaiskirje 7 luku, vai osaatko lukea itse?
Edelleen raamatuntarina kertoo siitä miten Paholainen varastaa uskojansa sielun käyttämällä Jumalan nimeä.
Eikä raamatussa valehdella yhtään mitään, kuten tuosta pelastusluvustakin näkyy. - Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Edelleen raamatuntarina kertoo siitä miten Paholainen varastaa uskojansa sielun käyttämällä Jumalan nimeä.
Eikä raamatussa valehdella yhtään mitään, kuten tuosta pelastusluvustakin näkyy.Ja JOS USKOI JEESUSTA, ei astunut tuohon miinaan. Se ei ole vain Joh.8, vaan se lukee myös Matt.7.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Ja JOS USKOI JEESUSTA, ei astunut tuohon miinaan. Se ei ole vain Joh.8, vaan se lukee myös Matt.7.
Ja tarinan juoni lähtee jo luomiskertomuksan hyvästä tiedosta ja pahasta tiedosta, kun ihminen oii sidottava materialla aikaan, kun tämä tuli jumalien kaltaiseksi luomaan sanan voimalla, ja JUURI TEIDÄN TAKIANNE SIDOTTIIN, keksitkö miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 116699
- 77673
- 48638
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39556- 46553
- 60532
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44507Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71506- 25457
- 52444