🤨
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Ei kaikista voi tykätä, varsinkaan palstalla.
- Anonyymi00012
Just näin. En mäkään tykkää tää siis ap:lle tiedoks.
- Anonyymi00002
Miksi sitten olen täällä?!
- Anonyymi00003
Miksi et voi suoraan viestittää!!?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi et voi suoraan viestittää!!?
En halua rikkoa toisten liittoa
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
En halua rikkoa toisten liittoa
Hyvä jos noin👍
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyvä jos noin👍
Mua ei todellakaan kiinosta rikkoa muiden suhteita ... Se kannattaa kyllä kertoa
Oon silloin sitten harvemmin yhteydessä
Naiselta - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyvä jos noin👍
Parisuhteisiinkin voi liittyä ulkopuoliseen ihastumisia. Sen pitäis olla ok, ja käsiteltävissä. Asiasta pitäis pytyä puhumaan osapuolten kanssa. Lopullisen päätöksen erosta tekee henkilöt itse. Jos ero tulee, luultavasti parisuhteessa ei kaikki ollut ok, parempi siis toisen antaa mennä. Ei muutaku kalastamaan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Parisuhteisiinkin voi liittyä ulkopuoliseen ihastumisia. Sen pitäis olla ok, ja käsiteltävissä. Asiasta pitäis pytyä puhumaan osapuolten kanssa. Lopullisen päätöksen erosta tekee henkilöt itse. Jos ero tulee, luultavasti parisuhteessa ei kaikki ollut ok, parempi siis toisen antaa mennä. Ei muutaku kalastamaan.
Ei ole ok lähettää viestiä miehelle, jonka tietää olevan naimisissa jne.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
??????
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
??????
Miten tässä maailmassa asioita hoidetaan sitten, jos ihmiset ei saa keskenään edes jutella?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten tässä maailmassa asioita hoidetaan sitten, jos ihmiset ei saa keskenään edes jutella?
Tarkennan: ei ole ok laittaa viestiä miehelle tarkoituksena tutustua, kun on ihastunut, kun tietää miehen olevan naimisissa.
- Anonyymi00014
Hyvä kysymys. Jos sun pitikin mennä toiseen osioon ja vahingossa tulit tänne? 🤔
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tarkennan: ei ole ok laittaa viestiä miehelle tarkoituksena tutustua, kun on ihastunut, kun tietää miehen olevan naimisissa.
Siis ei missään tilanteissa, eikä mitään kommunikaatiotako? Onpa erikoista! Mihinkään ihmisten väliseen viestittelyyn parisuhteet ei vielä kaavu, jos asiat on ok omassa parisuhteessa. Ihmiset tekee päätöksen itse tapaavatko, ja suurimman vastuun ottaa parisuhteessa oleva tekemisistään. Tietysti jos hän on perustellut, ettei hän rakasta enää omaa kumppaniaan, niin kyllä voisin, ehkä nostaa keskustelua aiheesta, että mitä tässä tilanteessa tehdään, jos tunteita molemmin puolin on. Edetäkkö, eikö edestä, tuleeko meidän juttu kestämään ym. Tietysti juttelisin myös siitä, että puolisoasi ei voi loukata kovin pitkään. Tämänhän pitäisi aikusten ihmisten ymmärtää. Monesti joku joutuu näissä asioissa satutetuksi, se on todella ikävää ja tuntuu varmasti pahalta<3
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Siis ei missään tilanteissa, eikä mitään kommunikaatiotako? Onpa erikoista! Mihinkään ihmisten väliseen viestittelyyn parisuhteet ei vielä kaavu, jos asiat on ok omassa parisuhteessa. Ihmiset tekee päätöksen itse tapaavatko, ja suurimman vastuun ottaa parisuhteessa oleva tekemisistään. Tietysti jos hän on perustellut, ettei hän rakasta enää omaa kumppaniaan, niin kyllä voisin, ehkä nostaa keskustelua aiheesta, että mitä tässä tilanteessa tehdään, jos tunteita molemmin puolin on. Edetäkkö, eikö edestä, tuleeko meidän juttu kestämään ym. Tietysti juttelisin myös siitä, että puolisoasi ei voi loukata kovin pitkään. Tämänhän pitäisi aikusten ihmisten ymmärtää. Monesti joku joutuu näissä asioissa satutetuksi, se on todella ikävää ja tuntuu varmasti pahalta<3
Hyvää pohdintaa
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mielestäni ei ole ok laittaa ensimmäisenä viestiä miehelle ilmaistakseni ihastumista, kun tietää miehen olevan naimisissa. En toivoisi kenenkään tekevän niin myöskään minun miehelle, jos minulla olisi mies.
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
Lähetin eräälle miehelle viestiä oli ero meneillään enkä ollut edes mitenkään tuppautumassa väliin.
Kunhan vain halusin selvitellä asioita.
Me ei edes olla nähty koskaan toisiamme. - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mielestäni ei ole ok laittaa ensimmäisenä viestiä miehelle ilmaistakseni ihastumista, kun tietää miehen olevan naimisissa. En toivoisi kenenkään tekevän niin myöskään minun miehelle, jos minulla olisi mies.
Niin kuin sanoin, asiat riippuu aina tilanteesta
- Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mutta jos EI tiedä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Samaa mieltä. En ikinä kertoisi tunteistani naimisissa olevalle. Tai jos suoraan kysyttäisiin, niin en nyt valehtelemaankaan varmaan ryhtyisi, joten parempi pysyä kokonaan pois näköpiiristä, mikäli mahdollista.
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Just näin. Pitää osata asettua myös toisten asemaan, ajatella sitä vaimoakin ja mitä haluaisi itselle tehtävän vastaavassa tilanteessa.
- Anonyymi00005
Tykkäämpäs
älä höpötä
Mä yritän oppia uutta kuvakulmaa asioihin - Anonyymi00015
Naisille nuo parisuhteet on vain kalastamista (rahastamista).
Nope, neve...- Anonyymi00026
Täällä yksi joka aina aikoo pitää omaisuutensa tasan omanaan, ja pärjätä yksin. Mutta ei kelpaa enää sellainen mies, joka on ruma mieleltään ja joka puhuu ilkeästi muista!
- Anonyymi00016
Seksiseuraksi kävisit
- Anonyymi00018
Ihastuin mieheen vaikka olenkin parisuhteessa.
Se oli yksipuolista joten se tunne vaan jää elämään sydämeen, asian eteen en ole tekemässä mitään eikä se mies edes tiedä mun tunteista.
Harvoin edes ihastun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742455Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt372077Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28945- 31830
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154778Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58630Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6518Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 21485
- 33462