Kyl mä sen tiedostan,ettet tykkää!

Anonyymi-ap

🤨

26

311

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei kaikista voi tykätä, varsinkaan palstalla.

• Anonyymi00012

Just näin. En mäkään tykkää tää siis ap:lle tiedoks.

• Anonyymi00002

Miksi sitten olen täällä?!

• Anonyymi00003

Miksi et voi suoraan viestittää!!?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Miksi et voi suoraan viestittää!!?

En halua rikkoa toisten liittoa

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En halua rikkoa toisten liittoa

Hyvä jos noin👍

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hyvä jos noin👍

Mua ei todellakaan kiinosta rikkoa muiden suhteita ... Se kannattaa kyllä kertoa
        Oon silloin sitten harvemmin yhteydessä

Naiselta

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hyvä jos noin👍

Parisuhteisiinkin voi liittyä ulkopuoliseen ihastumisia. Sen pitäis olla ok, ja käsiteltävissä. Asiasta pitäis pytyä puhumaan osapuolten kanssa. Lopullisen päätöksen erosta tekee henkilöt itse. Jos ero tulee, luultavasti parisuhteessa ei kaikki ollut ok, parempi siis toisen antaa mennä. Ei muutaku kalastamaan.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Parisuhteisiinkin voi liittyä ulkopuoliseen ihastumisia. Sen pitäis olla ok, ja käsiteltävissä. Asiasta pitäis pytyä puhumaan osapuolten kanssa. Lopullisen päätöksen erosta tekee henkilöt itse. Jos ero tulee, luultavasti parisuhteessa ei kaikki ollut ok, parempi siis toisen antaa mennä. Ei muutaku kalastamaan.

Ei ole ok lähettää viestiä miehelle, jonka tietää olevan naimisissa jne.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

??????

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

??????

Miten tässä maailmassa asioita hoidetaan sitten, jos ihmiset ei saa keskenään edes jutella?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miten tässä maailmassa asioita hoidetaan sitten, jos ihmiset ei saa keskenään edes jutella?

Tarkennan: ei ole ok laittaa viestiä miehelle tarkoituksena tutustua, kun on ihastunut, kun tietää miehen olevan naimisissa.

• Anonyymi00014

Hyvä kysymys. Jos sun pitikin mennä toiseen osioon ja vahingossa tulit tänne? 🤔

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tarkennan: ei ole ok laittaa viestiä miehelle tarkoituksena tutustua, kun on ihastunut, kun tietää miehen olevan naimisissa.

Siis ei missään tilanteissa, eikä mitään kommunikaatiotako? Onpa erikoista! Mihinkään ihmisten väliseen viestittelyyn parisuhteet ei vielä kaavu, jos asiat on ok omassa parisuhteessa. Ihmiset tekee päätöksen itse tapaavatko, ja suurimman vastuun ottaa parisuhteessa oleva tekemisistään. Tietysti jos hän on perustellut, ettei hän rakasta enää omaa kumppaniaan, niin kyllä voisin, ehkä nostaa keskustelua aiheesta, että mitä tässä tilanteessa tehdään, jos tunteita molemmin puolin on. Edetäkkö, eikö edestä, tuleeko meidän juttu kestämään ym. Tietysti juttelisin myös siitä, että puolisoasi ei voi loukata kovin pitkään. Tämänhän pitäisi aikusten ihmisten ymmärtää. Monesti joku joutuu näissä asioissa satutetuksi, se on todella ikävää ja tuntuu varmasti pahalta<3

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Siis ei missään tilanteissa, eikä mitään kommunikaatiotako? Onpa erikoista! Mihinkään ihmisten väliseen viestittelyyn parisuhteet ei vielä kaavu, jos asiat on ok omassa parisuhteessa. Ihmiset tekee päätöksen itse tapaavatko, ja suurimman vastuun ottaa parisuhteessa oleva tekemisistään. Tietysti jos hän on perustellut, ettei hän rakasta enää omaa kumppaniaan, niin kyllä voisin, ehkä nostaa keskustelua aiheesta, että mitä tässä tilanteessa tehdään, jos tunteita molemmin puolin on. Edetäkkö, eikö edestä, tuleeko meidän juttu kestämään ym. Tietysti juttelisin myös siitä, että puolisoasi ei voi loukata kovin pitkään. Tämänhän pitäisi aikusten ihmisten ymmärtää. Monesti joku joutuu näissä asioissa satutetuksi, se on todella ikävää ja tuntuu varmasti pahalta<3

Hyvää pohdintaa

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mielestäni ei ole ok laittaa ensimmäisenä viestiä miehelle ilmaistakseni ihastumista, kun tietää miehen olevan naimisissa. En toivoisi kenenkään tekevän niin myöskään minun miehelle, jos minulla olisi mies.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Lähetin eräälle miehelle viestiä oli ero meneillään enkä ollut edes mitenkään tuppautumassa väliin.
        Kunhan vain halusin selvitellä asioita.
        Me ei edes olla nähty koskaan toisiamme.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mielestäni ei ole ok laittaa ensimmäisenä viestiä miehelle ilmaistakseni ihastumista, kun tietää miehen olevan naimisissa. En toivoisi kenenkään tekevän niin myöskään minun miehelle, jos minulla olisi mies.

Niin kuin sanoin, asiat riippuu aina tilanteesta

• Anonyymi00023
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mutta jos EI tiedä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Samaa mieltä. En ikinä kertoisi tunteistani naimisissa olevalle. Tai jos suoraan kysyttäisiin, niin en nyt valehtelemaankaan varmaan ryhtyisi, joten parempi pysyä kokonaan pois näköpiiristä, mikäli mahdollista.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Just näin. Pitää osata asettua myös toisten asemaan, ajatella sitä vaimoakin ja mitä haluaisi itselle tehtävän vastaavassa tilanteessa.

• Anonyymi00005

Tykkäämpäs
      älä höpötä
      Mä yritän oppia uutta kuvakulmaa asioihin

• Anonyymi00015

Naisille nuo parisuhteet on vain kalastamista (rahastamista).
      Nope, neve...

• Anonyymi00026

Täällä yksi joka aina aikoo pitää omaisuutensa tasan omanaan, ja pärjätä yksin. Mutta ei kelpaa enää sellainen mies, joka on ruma mieleltään ja joka puhuu ilkeästi muista!

• Anonyymi00016

Seksiseuraksi kävisit

• Anonyymi00018

Ihastuin mieheen vaikka olenkin parisuhteessa.
      Se oli yksipuolista joten se tunne vaan jää elämään sydämeen, asian eteen en ole tekemässä mitään eikä se mies edes tiedä mun tunteista.
      Harvoin edes ihastun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      74
      2455
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      37
      2077
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      945
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      31
      830
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      778
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      630
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      518
    8. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    9. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      485
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      462
    Aihe