Niin pärjäilen nyt ihan jees. Pohdin jo että ottaisin yhteyttä, mutta en tosiaan tiedä. Jotain mitä en osaa selittää, en oikein ymmärrä tunteitani. Luotan että Jumala ohjaa asiat juuri niinkuin pitääkin..
Reseptin uusiminen mielessä. Saisinpa nostettua 18mg -> 54mg vahvuuteen.
Mitä ikinä tapahtuukaan, niin Jumala pitää sinusta nainen kyllä huolen.
On mulla näitä onnellisuuspillereitä
13
189
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
nniii kulti
- Anonyymi00002
Ja sinusta, mieheni.❤️
- Anonyymi00003
Mikä se semmoinen onnellisuuspilleri on?
- Anonyymi00005
😟😟🫂
- Anonyymi00006
Joku semmonen vissiin että ilman naista pärjää kun naiselle kerran kirjootteleepi. Huoh🥱
- Anonyymi00008
Vastasin jo. Concetra metyylifenidaatti valmiste.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vastasin jo. Concetra metyylifenidaatti valmiste.
Hyvä sitten. Onko niistä apua sulle? Ei varmaan itselle sopisikaan, koska yliaktiivisuus ja impulsiivisuus puuttuu. On vain harkitsevuus.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hyvä sitten. Onko niistä apua sulle? Ei varmaan itselle sopisikaan, koska yliaktiivisuus ja impulsiivisuus puuttuu. On vain harkitsevuus.
En ole arvioimaan lääkkeenhyötyä, kuten ei varma kukaan ole. Varmaan aikalailla arvo kysymys, että onko vähemmän oma itsensä sen hinnalla, että on olevinaan onnellinen. Ehkä hyöty ei ole aitoa, mutta yhteiskunnalle hyödyllistä?
- Anonyymi00007
Pidä itsestäsi huolta mies .
En halua tähän nyt vielä tietoa
Et sulle on tapahtunut jotain kamalaa..
Ja puhu sittenkin pystyt puhuun .
Nyt pitää antaa aikaa ... Ajan kulua !
Suru on yhteinen eikä siinä jumalat auta!
Että halirutut täältä kaukaa jostain
Vie surua pois vähän .
Olo on kurja ... Eksynyt ..
Voin. Pahoin .
Mutta yritän jatkaa matkaa
Ja tehdä jotain kivaa ...
Kyllä mulle on pakko olla jotain
Parempaa tulossa elämässä kun näin pahoin on ollu epäonnea jatkuvasti
Niin mä ajattelen
Kyyneleidrn keskellä
Kaiken menettäneenäkin...
Naiselta joka käy vaikeaa vaihetta läpi .
Ajatuksen purkua kun ei oo muita tapopoja ...- Anonyymi00009
Herran haltuun.
- Anonyymi00010
Jumala pitää naisesta huolen ja concerta sinusta. No on sitä pahempaakin kuultu, tsemppiä!
- Anonyymi00013
En oikein usko että hänellä on mitään hätää. Kyllä hän pärjää ja saa kaiken mitä haluaa.
- Anonyymi00014
Hei vaan moi..........
Mä en pärjäile tosiaankaan, mut...........
En mä pelkää.
https://youtu.be/n0L4wsJGMAc?si=EKyQVOnnT9Hbo1db
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73942
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut146810- 57680
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180613- 43605
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4596- 30592
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140589Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565