Miksi mielenkiintoisia aloituksia poistetaan? Ruskea taloko siitä päättää?
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
🤔🤔🤔 mahtavatko olla niin lapsellisia, että ylläpito suojelee heitä.
- Anonyymi00002
Talon salaisuuksista saa paljastaa vain juuri sen verran, että muut tietävät pelätä Taloa, mutta ei yhtään enempää.
Liikaa kirjoittaneet poistetaan lakaisukonekyydityksellä Turkuun rangaistavaksi - Anonyymi00004
Salaako hallitus tiedon? Jälleen kerran?
- Anonyymi00005
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tuon meistä jokainen osaa lukea itsekin, mutta voisitko kertoa, montako aloitusta on poistettu?
- Anonyymi00006
Ruputustuoli ja suolikaasukammio rangaistukset odottavat sääntöjenvastaisten viestien kirjoittajia.
Sitten seuraa vielä ylimääräinen hyljeallaspalvelus. - Anonyymi00007
Mossad ja Ruskea Talo päättävät, mitkä saavat jäädä. Eli ainakin Radiomäkeä tai Launeen Patukka-armeijaa ylistävät viestit poistetaan pikimmiten.
- Anonyymi00008
Taas oli linja-autoaseman liepeillä tapahtunut...
- Anonyymi00009
Ruskea Talo päättää ihan kaikista asioista
- Anonyymi00011
Talkkarineuvosto päättää montako kertaa vangin Ruskeaa ruputusreikää ruputetaan.
- Anonyymi00012
Miksi aseman liepeillä mies nylpyttää pisinappulaansa?
- Anonyymi00013
Turun rautatie-asemalla nähty mies tarjoamassa seuraansa rahaa vastaan luokkaretkellä olleille pojille.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Turun rautatie-asemalla nähty mies tarjoamassa seuraansa rahaa vastaan luokkaretkellä olleille pojille.
Tarjosiko pikkusikareita?
- Anonyymi00015
- Anonyymi00016
Koska pisinappuloiden nylpytys on kielletty.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470