Olen monesti unelmoinut ja fantasioinut että nainen valokuvaisi minut kun olen nakuna luonnossa.
Löytyiskö rohkea nainen valmis toteuttamaan tätä mun kanssani? Voit tietenkin itse olla vaatteet päällä, tai ilman. En etsi siis mitään ammattikuvaajaa, vaan ihan kännykällä kelpaa. Enkä etsi tässä seksisuhde, vaan kivat kuvat muistoksi ja ajatus hieman kiihottaa.
Sovitaan korvauksesta.
Siisti ja mukava keski-ikäinen mies, PK-seutu.
Nakukuvaaminen
4
151
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Miksi nainen?
- Anonyymi00002
Siksi että se kiihottaa, mies ei.
- Anonyymi00003
Laastarina ideaan, puhelimeen sovellus joka ottaa kuvia tietyn ajan välein.
Voit asetella puhelimen kauemmas kuvaamaan jne... tai sitten kuvata suoraan videota.
Miehiä löytys varmaan helposti... Yrittänyt saada naista webcamiin katsomaan ja tämäkin osottautunut mahdottomaksi. - Anonyymi00006
Tule nainen kuvaamaan kun runkkaan.Olisit alasti katson pilluasi samalla.Vanhempi mies. 02al
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921365- 47911
- 95885
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku85799Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57737- 64592
- 42591
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 34567
- 48547