Tuollaisia asiantuntijoita hihkui salamavaurioista jo siihen aikaan kun isoisä sähkövalaisimen osti.
https://www.is.fi/asuminen/art-2000012166570.html
Nuorisolaiset ovat tietämättömämpiä näistä salamajutuista kuin me boomerit. Ehheei-iii aisteilla voi havaita salaman aikaansaamia vaurioita. Onko tuo Gröndahl edes sähköalan ammattilainen kun tuollaista pulisee.
On siinäkin asiantuntija
14
59
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Taidat olla kohtuullisen nuori, jos isoisäsi eli aikaa, jolloin jo sähkövalaisimen osti?
- Anonyymi00002UUSI
Eipä hän mitään väärää sanonut.
- Anonyymi00003UUSI
Ei ni sanonutkaan vaan tuota jo kansakouluaikana ympäristöopin tunnilla kertoiltiin. Sitäpaitsi sellaisessa sähkölaitteessa on suunnitteluvirhe jos salamasta vikaantuu.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei ni sanonutkaan vaan tuota jo kansakouluaikana ympäristöopin tunnilla kertoiltiin. Sitäpaitsi sellaisessa sähkölaitteessa on suunnitteluvirhe jos salamasta vikaantuu.
"sellaisessa sähkölaitteessa on suunnitteluvirhe jos salamasta vikaantuu."
Olen samaa mieltä. Ja vika on sinussa, jos nokkasi menee poskelle, kun sinua lyö kunnolla turpaan. Näinhän se on oltava. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
"sellaisessa sähkölaitteessa on suunnitteluvirhe jos salamasta vikaantuu."
Olen samaa mieltä. Ja vika on sinussa, jos nokkasi menee poskelle, kun sinua lyö kunnolla turpaan. Näinhän se on oltava.Looginen vastaus sähkötekniseen ongelmaan.
Ilmankos suomella menee niin erinomaisesti.
- Anonyymi00005UUSI
Tunnetusti ei kannata uskoa asiantuntijoita vaan palstan palstaperseilijöitä aina🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00006UUSI
Jos talo on alueella, jossa sähkölinjat ovat maakaapelissa ei ole syytä tehdä mitään.
- Anonyymi00008UUSI
Asuinalueellani on sähkölinjat maakaapelissa. Eikö silloin ole syytä tehdä mitään? Onpa hyvä, ei tässä mitään tekemistä olisikaan, pappakin on lomalla ja ominpäin en mitään edes osaisi tehdä. Korkeintaan drooneja lennätellä. Opin sen armeijassa. Pappa on kovin ylpeä siitä, se ruokkii minut, kun en ole päässyt töihin mihinkään, mutta se on jo vanha, ei se varmaan kauaa minua pysty elättämään.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Asuinalueellani on sähkölinjat maakaapelissa. Eikö silloin ole syytä tehdä mitään? Onpa hyvä, ei tässä mitään tekemistä olisikaan, pappakin on lomalla ja ominpäin en mitään edes osaisi tehdä. Korkeintaan drooneja lennätellä. Opin sen armeijassa. Pappa on kovin ylpeä siitä, se ruokkii minut, kun en ole päässyt töihin mihinkään, mutta se on jo vanha, ei se varmaan kauaa minua pysty elättämään.
Herää kysymys, onko syytä huoleen?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hommaa Tinderistä rikas akka, kyllä se tuollaisen uusavuttoman nulikan elättää, kun esität yhtä surkeaa kuin mitä oletkin.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hommaa Tinderistä rikas akka, kyllä se tuollaisen uusavuttoman nulikan elättää, kun esität yhtä surkeaa kuin mitä oletkin.
Hoivavietti?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pappa betalar?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pappa betalar?
No niin niin. Pappa de Pappa, de va kukku de ja piuhat niin sekaisin, ettei mistään mitään tule. Vaikka piti tulla. Mutta ei tullut. Ei tuu mittää, uso se, lauloi Anita Hirvonenkin. Varmaan silloin, kun isoisä sähkölampun näki, on kai se niin vanha vosu? Edisonin ikäinen tai vähäsen nuorempi tai jotain?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
No niin niin. Pappa de Pappa, de va kukku de ja piuhat niin sekaisin, ettei mistään mitään tule. Vaikka piti tulla. Mutta ei tullut. Ei tuu mittää, uso se, lauloi Anita Hirvonenkin. Varmaan silloin, kun isoisä sähkölampun näki, on kai se niin vanha vosu? Edisonin ikäinen tai vähäsen nuorempi tai jotain?
Tietääkö kukaan, onko Lea Laveenissa heittomerkki niin kuin Emmi Vileenissä? Ja jos on, miten sen heittomerkin saa sen e-kirjaimen päälle tietokoneennäppäimistöllä? Ettei tarvitse erikseen mainita, että Vileen heittomerkillä? Tai Laveen ilman heittomerkkiä? Täh?
ps. Onko kellään Opel Mantan 13 tuuman takarengas hukassa? Löytyi tien poskesta, jätin sen sinne, sieltä voi noutaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475