Meidän aikamme viimeinen sota ND alkaa 2030-2033

Anonyymi-ap

Sen jälkeen Antikristus on jälleen helvetin ruhtinas, viimeisen kerran. Kaikki kristinuskon valtakunnat vapisevat, jopa uskottomien valtakunnat, 25 vuoden ajan. Sodat ja taistelut ovat entistä ankarampia, ja kaupungit, linnat ja kaikki muut rakennukset poltetaan, autioitetaan ja tuhotaan, ja samalla vuodatetaan paljon vestan verta, naimisissa olevia naisia ​​ja leskiä raiskataan ja imeväisiä lapsia murskataan ja rikotaan kaupunkien muureja vasten. Saatanan, helvetin ruhtinaan, avulla tehdään niin paljon pahuutta, että lähes koko maailma joutuu tuhon omaksi ja autioituu. Ennen näitä tapahtumia jotkut harvinaiset linnut huutavat ilmassa: Hui, Hui [Tänään, tänään] ja jonkin ajan kuluttua katoavat.
Tämän kestettyä pitkään, koittaa lähes uusi Saturnuksen valtakausi ja kulta-aika. Kuultuaan kansansa ahdingosta, Luoja Jumala käskee Saatanan heitettävän pohjattoman kuilun syvyyksiin ja sidottavan sinne. Sitten Jumalan ja ihmisen välille alkaa yleinen rauha, ja Saatana pysyy sidottuna noin tuhat vuotta ja sitten täysin vapaana.
Kaikki nämä luvut edustavat pyhien kirjoitusten oikeudenmukaista yhdistymistä näkyviin taivaankappaleisiin, nimittäin Saturnukseen, Jupiteriin, Marsiin ja muihin yhdistyneisiin, kuten voidaan nähdä tarkemmin joissakin nelisäkeissä. Olisin laskenut niitä syvällisemmin ja yhdistänyt niitä vielä pidemmälle, Rauhallisin Kuningas, ellei joidenkin moitteiden antaminen olisi aiheuttanut vaikeuksia. Siksi vedän kynäni pois ja etsin yöllistä lepoa.
Monia tapahtumia, mahtavimpia kaikista kuninkaista, mitä hämmästyttävimpiä, on pian tapahtumassa, mutta en voinut enkä halunnutkaan sovittaa niitä kaikkia tähän kirjeeseen; mutta ymmärtääkseni tiettyjä kauheita tosiasioita, muutamia on esitettävä. Niin suuri on sinun suuruutesi ja ihmisyytesi ihmisten edessä ja hurskautesi jumalten edessä, että vain sinä näytät olevan ansainnut kristillisimmän kuninkaan arvonimen ja jolle tulisi antaa korkein auktoriteetti koko uskonnossa.
Mutta pyydän teitä, Klemens Kuningas, tämän ainutlaatuisen ja viisaan ihmisyytenne kautta ymmärtämään paremmin sydämeni kaipauksen ja ylimmän toiveeni totella Teidän Rauhallista Majesteettianne siitä lähtien, kun silmäni ovat lähestyneet aurinkoista loistoanne, kuin mitä työni loisto voi saavuttaa tai saavuttaa.

Salonista, 27. kesäkuuta 1558.
Michel Nostradamus teki sen Salon-de-Craussa Provencessa.

2

<50

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tulevien tapahtumien merkkien täytyy ilmetä sille, joka profetoi. Sillä ulkoisesta valaistuksesta kumpuava profetia on osa tätä valoa ja pyrkii liittoutumaan sen kanssa ja saamaan sen toteutumaan, jotta se osa, jolla näyttää olevan ymmärryksen kyky, ei olisi altis mielen sairaudelle.
      Järki on aivan liiankin ilmeinen. Kaikki ennustetaan jumalallisen afflatuksen ja enkelihengen ansiosta, joka inspiroi profetoijaa ja pyhittää hänen ennustuksensa jumalallisella voitelulla. Se myös vapauttaa hänet kaikista fantasioista erilaisten yöllisten ilmestysten avulla, samalla kun hän profetoi päivittäisellä varmuudella tähtitieteen tieteen avulla pyhien profetioiden avulla, ainoana huomionaan oma rohkeutensa vapaudessa.
      Joten tule, poikani, ja pyri ymmärtämään, mitä olen laskelmieni kautta löytänyt, jotka ovat sopusoinnussa ilmoitetun inspiraation kanssa, sillä nyt kuoleman miekka lähestyy meitä, ruton ja sodan kera, jotka ovat hirvittävämpiä kuin koskaan ennen – kolmen miehen työn tähden – ja nälänhädän kera. Ja tämä miekka lyö maata ja palaa siihen usein, sillä tähdet vahvistavat tämän mullistuksen ja on myös kirjoitettu: "Minä rankaisen heidän vääryytensä rautaisilla sauvoilla ja lyön heitä iskuilla."
      Sillä Jumalan armo vuodatetaan vain tietyn ajan, poikani, kunnes suurin osa profetioistani on täyttynyt ja tämä täyttymys on täydellinen. Sitten useita kertoja tuskallisten myrskyjen aikana Herra sanoo: Sen tähden minä murskaan ja tuhoan enkä osoita armoa; ja monia muita olosuhteita seuraa tulvista ja jatkuvista sateista, joista olen kirjoittanut tarkemmin muissa profetioissani, jotka olen koonnut jonkin verran pidemmäksi aikaa, ei aikajärjestyksessä, proosaksi, rajaten paikkoja, aikoja ja tarkkoja päivämääriä, jotta tulevat sukupolvet näkevät näitä väistämättömiä tapahtumia kokeessaan, kuinka olen listannut muita selkeämmällä kielellä, jotta niiden hämäräisyydestä huolimatta nämä asiat ymmärretään: Kun tietämättömyyden poistamisen aika koittaa, asia on vielä selkeämpi.
      Joten lopuksi, poikani, ota vastaan ​​tämä lahja isältäsi M. Nostradamusilta, joka toivoo sinun ymmärtävän jokaisen ennustuksen jokaisessa tässä olevassa nelisäkeessä. Kuolematon Jumala suokoon sinulle pitkän, hyvän ja menestyksekkään elämän.
      Salonki, 1. maaliskuuta 1555

• Anonyymi00002

No otetaan sille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      49
      956
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      717
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe