Israelin julmuus palestiinalaisia ihmisiä kohtaan näyttää vain yhä jatkuvan: Israelilaiset polttivat Länsirannalla kaksi palestiinalaisten moskeijaa ! Tällä tavoin israelilaiset osoittavat halveksuntaansa palestiinalaisia ihmisiä kohtaan, kun eivät edes kunnioita heidän uskontoaan. Minä itse ole kirkossa käyvä kristitty ja kunnioitan kaikkia uskontoja.
Israel on tehnyt palestiinalaisten kansanmurhaa Gazan alueella eikä loppua näy tulevan. Tämä nykyinen Israelin oikeistohallitus ja pääministeri Netanhaju on kaiken tämän julmuuden takana. Kansainvälinen rikostuomioistuin on luokitellut entisen puolustusministerin ja pääministerin olevan sotarikollisia, jotka ovat syyllistyneet sotarikoksiin ja rikoksiin ihmisyyttä vastaan.
Minä luulen , että kansainvälisen rikostuomioistuimen yksi syyttäjä erotettiin, koska hänelle oli annettu tekaistut seksuaalihäirintä syytteet, että hänet voitiin erottaa. Tämä syyttäjä oli rohkeasti esittänyt lauselman Israelin tekemästä kansanmurhasta.
Toivon hartaasti, että tulisi rohkeita ja oikeudenmukaisia valtioita ja valtion päämiehiä, jotka tuomitsisivat kaikki Israelin tekemät julmuudet ja rikokset ja Israel joutuisi vastuuseen kaikista tekemistään rikoksista kansainvälisen rikostuomioistuimen eteen pääministeri Netanhaju etunenässä, sillä hän kuuluu vankilaan. Netanhajulle merkitsee vain oma valta, tuhansien viattomien ihmisten kuolema ei merkitse hänelle yhtään mitään.
Israelin toiminta
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851273
- 1021023
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520