Muistan kuulleeni jostain, että ei saa käydä liian usein ennustajalla tms. Mihin tämä perustuu ja mikä on liian usein?
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Se on liian usein jos ennustaja joutuu jankuttamaan samoja asioita.
Ei ole mitään järkeä ottaa yhteyttä monta kertaa viikossa.
Ei kummankaan osalta. - Anonyymi00002
Se perustuu siihen etteivät he välttämättä muista mitä ovat valehdelleet sinulle ja saattavat möläyttää jotain päinvastaista.
Kai sentään tiedät ettei mitään ennustajia ole? Sellaiseksi itseään väittävät ovat huijareita, jotka vievät rahat herkkäuskoisilta.
Tässä toimii sama ilmiö kuin puhelinhuijauksissa. Niin kauan kun ne saavat varastettua rahaa niin ne jatkavat toimintaansa.- Anonyymi00003
Naomi on ainakin kunnon selvännäkijä ja meedio.
Kaikki muut valehtelee eivätkä tiedä/näe mitään. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Naomi on ainakin kunnon selvännäkijä ja meedio.
Kaikki muut valehtelee eivätkä tiedä/näe mitään.Sama kokemus.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sama kokemus.
Taitaa Naomi täällä käydä itseään kehumassa🤗
- Anonyymi00005
3kk välein
- Anonyymi00006
Useat vakioasiakkaansa käy 6 kk välein. Silloin tulee kännykkään tarjous.
- Anonyymi00007
Onkohan Naomi sittenkin vähän kaupallinen? 6kk on kovin lyhyt aika
- Anonyymi00009
Mistä hemmetin tarjouksista toi selittää. Mä olen ollut iät ajat Naomin vakioasiakas eikä ole tullut kyllä kännykkään minkäänlaisia tarjouksia.
Hänen Facesivuillaan kertoo jos on jotain huokeutuksia ja muuten työstään.
Täällä taitaa nyt joku olla näreissään kun Naomia mainittiin parhaaksi mutta kun hän nyt vaan on! Että revi siittä.
Ja mitä tulee tuohon että miten usein niin itse otan häneltä ajan n. 2 kk välein. Ihan vaan koska mun työ on sellainen että on kaiken aikaa oltava kartalla.
Se ei kai kenellekään kuulu miten usein joku varaa näkijältä ajan, on varmaan ihan jokaisen oma asia, tuskin niitä aikoja ne täällä kadehtivat märehtijät maksaa. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mistä hemmetin tarjouksista toi selittää. Mä olen ollut iät ajat Naomin vakioasiakas eikä ole tullut kyllä kännykkään minkäänlaisia tarjouksia.
Hänen Facesivuillaan kertoo jos on jotain huokeutuksia ja muuten työstään.
Täällä taitaa nyt joku olla näreissään kun Naomia mainittiin parhaaksi mutta kun hän nyt vaan on! Että revi siittä.
Ja mitä tulee tuohon että miten usein niin itse otan häneltä ajan n. 2 kk välein. Ihan vaan koska mun työ on sellainen että on kaiken aikaa oltava kartalla.
Se ei kai kenellekään kuulu miten usein joku varaa näkijältä ajan, on varmaan ihan jokaisen oma asia, tuskin niitä aikoja ne täällä kadehtivat märehtijät maksaa.Se on jännä, että täällä kerrotaan, että Naomi on paras, suosituin jne mutta kuitenkin hänen face postauksissa ei ole tykkääjiä, ei kommentoijia. Monessa ei ole yhtään
näitä, jos olisi suosittu ja satoja tykkäjiä niin luulisi että niitä face postauksia myös tykättäisi. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Se on jännä, että täällä kerrotaan, että Naomi on paras, suosituin jne mutta kuitenkin hänen face postauksissa ei ole tykkääjiä, ei kommentoijia. Monessa ei ole yhtään
näitä, jos olisi suosittu ja satoja tykkäjiä niin luulisi että niitä face postauksia myös tykättäisi.Etkö ymmärrä että siellä pystyy tekemään säätöä niin ettei niitä kommentteja ja tykkäyksiä tule.
Mulle on ainakin sanonut että hänelle on turha koittaa sinne laittaa että viestittely ja kommentointi yv -viestien kautta. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Etkö ymmärrä että siellä pystyy tekemään säätöä niin ettei niitä kommentteja ja tykkäyksiä tule.
Mulle on ainakin sanonut että hänelle on turha koittaa sinne laittaa että viestittely ja kommentointi yv -viestien kautta.Ei ole hän tehnyt niin.
Hänen postauksiin on mahdollisuus kommentoida ja tykätä. Joissakin voidaan ottaa kommentointi poisto. Hänellä ei sitä kyllä ole.
Eli kommentointi on yleensä tarkoitettu jos ei halua että kukaan kommentoinnin, mutta hänellä sitä ei ole.
Ja kyllä tottakai tulkinta pyynnöt tehdään yv.nä. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ole hän tehnyt niin.
Hänen postauksiin on mahdollisuus kommentoida ja tykätä. Joissakin voidaan ottaa kommentointi poisto. Hänellä ei sitä kyllä ole.
Eli kommentointi on yleensä tarkoitettu jos ei halua että kukaan kommentoinnin, mutta hänellä sitä ei ole.
Ja kyllä tottakai tulkinta pyynnöt tehdään yv.nä.oletko hiukan yksinkertainen?
Sen ominaisuuden voi VÄLILLÄ laittaa päälle ja taas ottaa pois.
Hän tekee juuri niin, kysyin, miksi en pystynyt kommentoida, ja sanoi että ottaa sen välillä pois kun ihmiset alkavat suoraan kommenteissa kysellä aikoja.
Aika himpskatin paljon tunnut asioitaan kyttäävän??! Mistä ihmeestä tiedät hänen kommenttiasetuksistaan, aika kyylä. Et taida saada häneltä aikoja vai mikä ahdistaa? - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
oletko hiukan yksinkertainen?
Sen ominaisuuden voi VÄLILLÄ laittaa päälle ja taas ottaa pois.
Hän tekee juuri niin, kysyin, miksi en pystynyt kommentoida, ja sanoi että ottaa sen välillä pois kun ihmiset alkavat suoraan kommenteissa kysellä aikoja.
Aika himpskatin paljon tunnut asioitaan kyttäävän??! Mistä ihmeestä tiedät hänen kommenttiasetuksistaan, aika kyylä. Et taida saada häneltä aikoja vai mikä ahdistaa?Niin ja voi hyvää päivää muutenkin.🫤
On minullakin aivan huippu kampaaja jolla käyn, mutta en minä häntä missään Facebookin julkaisuissa käy hehkuttamassa.
Varsinkin kuin ne julkaisut ihan muista asioista kuin ammattinsa harjoittamisesta. kuten tuolla Naomillakin.
Ymmärrän hyvin Naomin pointin että ohjaa sinne yksityisviesteihin, hänhän on aina ollut tarkka asiakkaittensa yksityisyydestä. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin ja voi hyvää päivää muutenkin.🫤
On minullakin aivan huippu kampaaja jolla käyn, mutta en minä häntä missään Facebookin julkaisuissa käy hehkuttamassa.
Varsinkin kuin ne julkaisut ihan muista asioista kuin ammattinsa harjoittamisesta. kuten tuolla Naomillakin.
Ymmärrän hyvin Naomin pointin että ohjaa sinne yksityisviesteihin, hänhän on aina ollut tarkka asiakkaittensa yksityisyydestä.Facebook ja Insta on niitä paikkoja juuri kun kehuu heitä, niin saavat näkyvyyttä.
Kyllä parturikampaajia kehutaan samoin kun hammaslääkäreitä, minkä tahansa alan tekijöitä.
Ja asiakkaat kehuu näkijöitä niin he saavat näkyvyyttä.
Profiili missä ei ole tykkäyksiä ja kehuja sen ihmisen sivut häipyy kaiken alle.
Koska somessa on niin paljon yrityksiäkin jotka mainostaa itteään.
Ja jos vielä ostaa metalta lisää näkyvyyttä niin mainos näytetään useimmin.
- Anonyymi00016
Kukaan ennustaja ei ole varmaa,heilläkin on huonot hetkensä,kaikkea tietoa heille anneta,asiakkaalla kova tarve kontrolloida elämäänsä ja tulevaisuuttaan. Kokemuksista kerrob,ettei yksikään näkijä,tunnettukaan ole nähnyt mulle tulevaisuutta mönkään menneet,rahojen kera. Eläkää nykyhetkessä,älkäö antako muiden katteettomien lupausten varaan elämäänne,valta on ainoastsan itsellä. Joillekin se on plasedo vaikutus,alatte toteuttaa alitajuisena ennustusta.
Ä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851401
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä361111Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk20883Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita154725Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13710- 46669
Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja195659Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13647- 33570
Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.39558